Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, gre za Audi A3, 1.8. Letnik 99.

Avto ima enih kup problemov. Prvi je te?ko prebujanje zjutraj. Avto se v?ge in obrati mu takoj padejo in se vgasne. Ga spet ?tartam in ko mu nabijem obrate potem laufa. Vsak nadaljen v?ig je dokaj normalen, razen "jamranja" motorja...

Med vo?njo, ?e dokonca pohodim plin, ni te?av, avto gre. ?e mu lepo postopoma dodajam gas, avto cuka, kot bi ga nekaj du?ilo. Na semaforju, v prostem teku cuka po malem... Sve?ke niso, so bile v?eraj menjane (so pa bile mokre). Mogo?e cin?pule?

Zanimajo me va?e izku?nje, ker bolj ke hladno, avto te?je v?iga, ve?inoma ga cuka, trese, v?asih pa ni?. Na testerju je avto pokazal napako senzorja odmi?ne gredi. Je to krivo? Sama mo?no dvomim. Smrdi tudi ko pohodi? gas nenormalno. Jutri menjamo cin?pule me pa vseeno zanima, ?e je kdo imel podoben problem.

Hvala vsem!

Napisano

Daj vpra?aj ?e mojstra Pelka, ta ti bo verjetno kar iz prve povedal v ?em je te?ava. ?e najbolj?e po e-po?ti ali sms, ker je trenutno na kraj?em wikend dopustu na Krku. Gsm ima; 041 667 335, e-po?to; avto.pelko@gmail.com

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Va?n da je Audi. Resno, kupi si normalen avto, ?e ne bo? pol ?ihta zapravila na forumih...

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Novejsa mazda predvidoma pride konec leta. Audi je zacasen avto, ki je danes za drobiz bil porihtan.

In z Audiji naceloma nimam slabih izkusenj, tako da ga ni treba sinfat, ker je z svoj letnik izjemno dobro ohranjen. :)

Napisano

No sicer pa avto kot avto, rabljenga kupovat je zmerom loterija, vendar si upam trdit, da je la?je kupit rabljenega bencina kakor dizla. Ima? manj zadev "za zgre?it" in se nategnit. 

 

Zdaj pa pridno cekine na kup in var?evat, ?eprav avto ni ravno vrhunsko smotrna nalo?ba kar se izgubljanja vrednosti na trgu ti?e.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Novejsa mazda predvidoma pride konec leta. Audi je zacasen avto, ki je danes za drobiz bil porihtan.

In z Audiji naceloma nimam slabih izkusenj, tako da ga ni treba sinfat, ker je z svoj letnik izjemno dobro ohranjen. :)

 

?e ni strogo varovana voja?ka skrivnost: in kaj je ?lo falit?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Zdaj ne vem ravno za kateri avto te zanima, na audiju je bil problem z cin?pulo in oddu?kom.

Z Mazdo je bilo ve? problemov, predvsem vztrajnik, potisni le?ak in kuplunga. Pa ?e kup drugih malenkosti (npr. gumice na teleskopih, kon?niki, pomalem je za?ela pit olje in predvsem pleh, pleh je bil v obupnem stanju...).

Planiram novej?o mazdico, vsekakor ?estica in verjetno kar bencinar, ker mi bolje le?ijo. Kljub temu, da sedaj vozim drug avto, je mazda ?e zmeraj moj favorit med avti. ?e pa ?e ni mazda, bo pa vsaj audi. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.