Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e misli? it na poobla??enega....pol definitivno Gama!!! :bravo:

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

No to sem ti govoril.-...v primeru da gre? h poobla??enemu si zberi tega...ker so zelo profesionalni....

 

 

Privat mehankarjev pa ne poznam ni? tam gor.....

 

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Gama... in ta odgovor bos verjetno najveckrat dobil :jupiii::)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

strokovno, dobro, poceni ->gama center, BTC :bravo:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

kaj to pomeni poceni? Samo verjetno vgrajujejo samo originalne dele a ne?

Razmi?ljam da bi mojo kar tja pelu ker mam servis ?ez cesto. Koliko pa je delovna ura?

Napisano

Ok, ?e se odlo?i? (tako kot jaz) da bi zni?al stro?ke servisov, potem ga ne bo? vozil na poobla??eni servis, temve? kakemu privatniku. Meni je YavarYe priporo?il ?loveka, ki ima veliko znanja o xedosu in ga dobro pozna. Kasneje sem se spomnil da je ta mehanik delal na Mazda - Gruda poobla??enem servisu za mazde, dokler se niso preusmerili na drugo znamko).

 

Delal sem ve?ji servis na 200 KKm, in mi je za delo vzel 35.000 (16 ur, izra?unaj koliko to pride na na poobla??enemu... Nekaj delov sem prinesel sam nekaj neoriginalnih vendar kvalitetnih je kupil on, nekaj je pa bilo treba kupiti originalnega (on je kupil). ?lovek je bil zelo korekten, dr?al se je vseh dogovorov in rokov. Delo je opravil natan?no. Ponudil mi je nadomestno vozilo v tistem ?asu ko avta nisem imel. Pozna vse te?ave za xedosa, in sem opazil da jih je preverjal tudi na mojem V6 modelu... Osnovne rezervne dele (olje, filtri) je imel kar poceni. Tisti servis me je pri?el cca.100 Ksit (seznam rezervnih delov je bil kar obse?en, po moji ?elji: preventiva in ne kurativa), in sva se dogovorila na pla?ilo v dveh obrokih. Sprejme le gotovino.

 

<<Umaknil sem naslov in GSM. Za info mi po?lji sporo?ilo>>

 

PRIPORO?AM ga.

 

L.p. ?eljko

Napisano

Ok, ?e se odlo?i? (tako kot jaz) da bi zni?al stro?ke servisov, potem ga ne bo? vozil na poobla??eni servis, temve? kakemu privatniku. Meni je YavarYe priporo?il ?loveka, ki ima veliko znanja o xedosu in ga dobro pozna. Kasneje sem se spomnil da je ta mehanik delal na Mazda - Gruda poobla??enem servisu za mazde, dokler se niso preusmerili na drugo znamko).

 

Delal sem ve?ji servis na 200 KKm, in mi je za delo vzel 35.000 (16 ur, izra?unaj koliko to pride na na poobla??enemu... Nekaj delov sem prinesel sam nekaj neoriginalnih vendar kvalitetnih je kupil on, nekaj je pa bilo treba kupiti originalnega (on je kupil). ?lovek je bil zelo korekten, dr?al se je vseh dogovorov in rokov. Delo je opravil natan?no. Ponudil mi je nadomestno vozilo v tistem ?asu ko avta nisem imel. Pozna vse te?ave za xedosa, in sem opazil da jih je preverjal tudi na mojem V6 modelu... Osnovne rezervne dele (olje, filtri) je imel kar poceni. Tisti servis me je pri?el cca.100 Ksit (seznam rezervnih delov je bil kar obse?en, po moji ?elji: preventiva in ne kurativa), in sva se dogovorila na pla?ilo v dveh obrokih. Sprejme le gotovino.

 

Simon, Spodnja Senica, 041667335.

 

PRIPORO?AM ga.

 

L.p. ?eljko

 

To sem iskal. Hvala.

Napisano

pa ?e eno vpra?anje, ?e ima mogo?e kdo kak?no idejo, kaj je tukaj narobe. Xedosa sem kupil pred kratkim od 1. lastnika s potrjeno servisno knji?ico. Motor je 1.6, avto je letnik 98, prevo?enih ima realnih 98000 in ima pred kratkim zamenjan jermen. Problem je, da mi pri pospe?evanju v ni?jih prestavah (1,2), pri pribli?no 2500 obratih, cuka, v vi?jih obratih dela normalno. Ima mogo?e kdo podobne izku?nje? Kaj bi lahko bilo tukaj narobe?

Napisano

kabli prebijajo ?

sve?ke imajo premajhen luft al pa prevelik na anodi ?

v?igalni tuljavi ?

preluknjane/po?ene cevke

 

OK to so moje izku?nje iz preteklosti pri istih simptomih, ki si jih navedel

33112_1.png

Napisano

suuupperrr, zdej bomo pa servisiral pri njemu ?e je tako pohvaljen...je bila pa moja Mazda kupljena in servisirana dokler je bil servis pri Grudi.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.