Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni :)

 

lepo prosim, ?e mi pomagate z nasvetom. Na servisu so mi povedali, da mi je "crknil" ra?unalnik in mi zato ne gori lu?, ki upravlja z mojo xenonko. Za popravilo le-tega so mi pripravili predra?un, kjer naj bi ta del D391510H3 stal 469,70 Eur in ?arnica 9970xe d2s naj bi stala 108,48 eur. Torej vse skupaj s stro?ki dela bi pri?lo 625,48 eur. To se mi zdi kar zelo velik stro?ek na moji 10 let stari ?ebelici.

 

Po spletu sem malce gledala in iskala pa ne vem, ?e sem na pravi poti ... ali je to ena in ista zadeva, ker se mi zdi razlika v ceni, kar precej?na.

 

http://www.oem-xenon-hid-ballast-bulb.com/Mitsubishi_X6T02981_W3T11371_W3T10471_Xenon_Headlight_Ballast_Mazda3_D391510H3_Control_Module.html

 

je cena 165 usd

 

 http://www.zoomzoomnationparts.com/p/Mazda__/Control-module-CONTROL-UNIT-Xenon-Headlight-Control-Module/49011130/D391510H3.html

 

je cena 401,66 eur

 

Ali je to ena in ista zadev??ina .. ali so to jabolka in hru?ke?

 

Do ?arnic pa sploh ?e nisem pri?la :) 

 

?e enkrat vas lepo prosim za nasvet in HVALA v naprej :)

 

Napisano
  dne 9. 10. 2015 ob 7:52 je SpEkTr napisal:

Kontaktiraj foruma?a Bo?tjana (YavarYe X6V6), no mogo?e se bo ?e sam javil :)

Tocno tako tudi jaz svetujem, ker tole so popolnoma prehude cifre. ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To se vse da predelat, zanimivo pa je da je VEDNO bil problem na mazdi 6 tvoja je prva trojka s temi te?avami, ?eprav dvomom da je problem tam kjer so ti rekli. Ra?unalnik in ?arnica ne bo ?lo - po doma?e BU?E.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  dne 9. 10. 2015 ob 9:45 je YavarYe X6V6 napisal:

To se vse da predelat, zanimivo pa je da je VEDNO bil problem na mazdi 6 tvoja je prva trojka s temi te?avami, ?eprav dvomom da je problem tam kjer so ti rekli. Ra?unalnik in ?arnica ne bo ?lo - po doma?e BU?E.

Tezavca z balastom verjetno?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.