Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vsem en lep pozdrav! Na moji mazdi ?e vedno ostaja problem ko imam med vo?njo pri?gan avtoradio,lu?i takrat avto v prostem teku pri semaforju ali kri?i??u te?e normalno pri obratih med 600-800,ko pa recimo ?e zraven vklopim ventilacijo in pa gretje zadnjega stekla pa obrati v prostem teku padejo pod 500. kaj bi lahko bil vzrok te napake? v vozilu je popolnoma novi akomulator in pa pregledav sem ?e kar se ti?e elektri?ne napeljave pri motorju in nisem opazil nobene vidne napake. prosim za pomo?.

 

Lp Peter

Napisano

Enostavno si dvigni motorne obrate z izvija?em (?raufencigerjem) in jih nastavi? na ?eleno ?tevilo, pa bo verjetno problem re?en. Razen ?e ti nagaja motor?ek prostega teka ali kako ima ta motor to narejeno, ?e ima kaj druga?e. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

motor?ek prostega teka je res nagajal,vendar sem pred meseci kupil kompletno loputo z motor?kom prostega teka. nevem ve? v ?em bi lahko bil problem,normalno pa se mi to seveda ne zdi da avto tako deluje...

Napisano

Za vsak slu?aj preglej cev med ohi?jem zra?nega filtra in loputo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mogoce se je ze v ?tartu prenizko nastavilo prosti tek. Za nastavitev strojnega prostega teka je treba v link konektorju narediti ?lus med dvema dolo?enima pinoma, da avtu poves kaj ho?e? od njega in potem nastavljat vijak prostega teka na loputi...

Napisano

cev med ohi?jem zra?nega filtra ter loputo je popolnoma cela sem ?e pregledav.

saj pravim ?e imam med vo?njo pri?gane lu?i in pa radio takrat tudi avto deluje normalno pod obrati 600-800.

ko pa ?e zraven vklopim ventilacijo takrat pa ?e nastane problem in v prostem teku obrati nihajo,glih toliko da avto ne ugasne.

Napisano

cuka kaj pri rahlem pospe?evanju ?

 

Kaj pa ko ga pohodi? do daske ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

cuka kaj pri rahlem pospe?evanju ?

 

Kaj pa ko ga pohodi? do daske ?

hmmmm nisem opazil kakr?negakoli cukanja pri rahlem pospe?evanju ali pa ?e ga pohodim do daske.

Napisano

Nekje ti "fov?" luft vle?e, ena cevka, al pa je kaj od?raufano na sesalni strani motorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

bom med vikendom ?e enkrat pregledav vse cevke in pa vse okoli lopute ter sesalnega kolektorja.

?e te zanima kako ugotovi? kje pu??a-?e pu??a sesalna stran motorja mi pi? na ZS. :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:hudicek:  :hudicek:  :hudicek:

 

Maxi Brill !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

da sporo?im sedaj sem ugotovil da ko poleg lu?i ter avtoradia vklopim ?e stikalo gretja zadnjega stekla takrat obrati kar mo?no padejo,ko pa to stikalo zadnjega stekla izklopim takrat pa avto v prostem teku te?e normalno.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

:hudicek:  :hudicek:  :hudicek:

 

Maxi Brill !!!

 

aaaaaaa, to je tisto s ?imer se dizle (pardon, smrdljivce sm mislu :hudicek: )?tarta, ?e nafta pade :P

Napisano

Avtoelektri?ar mi je omenil da kljub temu da alternator polni da bo verjetno potrebna menjava reglerja na alternatorju.

Pa sta zmerla kolk polni?

Napisano

z vklopljenimi vsemi porabniki lu?i,ventilacija,gretje zadne ?ipe,radio je pokazalo da polni med 11.5 in pa 12.5(nihanje),brez teh porabnikov pa polni ?e se prav spomnim 14.3

Napisano

Kaj se ti pa dogaja z obrati pri 11.5V? Padejo ali so isti kot pri 14V?

?e padejo obrati na motorju se tud alternator ne vrti dovolj hitro da bi lahko dal od sebe kaj ve? kot je treba. Akomulator je v kak?nem stanju?

Masa aku. na ?asiji preverjeno brez korozije in o?i??ena?

Sponke na aku. in priklju?kih na kablih o?i??ene?

Napisano

Z vklju?enimi porabniki alternator polni med 11.5v-13v takrat tudi obrati padejo pod 500 in nihajo,ko te porabnike izklopim pa alternator polni 14v in takrat so obrati tako kot treba 600-800. Akomulator je nov exide 55 amperski. Mase akomulatorja so brezhibne!.Ko obrati padejo in nihajo je vidno kako tudi alternator upo?asni delovanje!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.