Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Omenil si da si menjal celotno ohisje lopute. Glede na to, da je bil prosti tek nastavljen glede na senzorje iz prej?njega avta (mogoce je imel umazan maf senzor in je nastavljal vijak prostega teka) in ce nisi vijaka prostega teka ti nastavil glede na podatke tvojih senzorjev imas lahko samo zaradi tega problem.

Nastavitev ali pa zgolj preverjanje ti vzame max 10 minut.

?ravfanje alternatorja in pa motor?ka prostega teka pa kak?no uro ali dve.

Napisano

Res je pred meseci sem zamenjal kompletno loputo s senzorjem prostega teka ter regulatorjem,nastavil sem tudi vijak prostega teka.

Maf senzor sem tudi zamenjal saj je bil moj zani?(loputo ter maf sem kupil rabljeno)

Zamenjal sem tudi lambda sondo(z rabljeno) saj sem imel pove?ano porabo goriva.

Sedaj sumim useeno kaj ?e je mogo?e tudi ta senzor(motor?ek prostega teka) v okvari,zato sem ga imel zopet namen zamenjat,pri alternatorju pa tudi nisem 100% da deluje tako kot treba zato ga mislim zamenjat,useeno pa nevem ali bom s tem re?il omenjeno napako oziroma okvaro!

Napisano

Teli "motor?ki" prostega teka pri mazdi ......

 

Ni to francoz,?vaba, amerikanc,.....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes sem med vo?njo opazil novo napako in sicer ?e navijem volan do konca v levo ali pa desno takrat obrati padejo na nulo glih toliko da avto ne ugasne,nato se obrati ponovno dvignejo na nekje 800rpm(nihanje gor in dol).

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Preveri naslednje zadeve MAF sensor,lambda sonda in konec koncev tudi motor?ek(regulator)prostega teka,to so lahko krivci za nihanje vrtljajev! MAF lahko o?isti? z ustreznim sprejem za ?i??enje senzorjev.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme... Na bratran?evi 323f 1.5 se mu je 3 dni nazaj pri?gala lu?ka za akumolator. U?eri zve?er se je peljal v slu?bo na kar se mu je za?ela dvigovat temperatura hladilne teko?ine (to smo ugotovil, da je raztezna posoda prazna). Dans zjutri mu je avto v klanc navzgor za?el trokirat pri?gale so se mu ?e lu?ke za ABS in airbag. Ko je avto ugasnu ga sploh nemore nazaj zalavfat (akumolator ma 14.03V). Ko ga posku?a zaverglat ?tarter poskus obrnat pa se tut takoj ustavi in vse lu?ke (tut v notranjosti ugasnejo).

ma kdo idejo u kirem zelju zajec ti?i?

Napisano

na vodno ?rpalko je vezan zobati jermen. Mikro jermen pa poganja altenator, servo pumpo in klimo in je ?e vedno cel.

to za lu?ko sm mu pa tut js povedu ;)

Napisano

Kolikor jest vem ima vodno pumpo na micro  jermen,morda je  jermen premalo  napet. ali pa je jermenica slaba in jermen drsi.?e no?e v?gat dajte sve?e dol ,  enkrat  zaverglat da vr?e antifriz ven zraven poglejte ?e sve?e  ?e so mokre od antifriza .?e so mokre  potem je ?lo tesnilo glave.

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Danes sem vozilo ogrel na normalno delovno temperaturo pri tem pa sem vklju?il vse porabnike lu?i,ventilator v kabini,gretje zadnjega stekla,radijo (obrati so seveda kot ponavadi zopet nihali) ko pa sem pri tem odklopil konektor s senzorja za vodo pa je nihanje obratov izginilo in motor je lavfal normalno,potem pa sem konektor priklju?il nazaj na senzor za vodo in obrati so zopet za?eli nihati.

Je potrebno zamenjati senzor/tipalo za vodo?

Mazda 323F BA 1.5 Letnik 1997

 

Lp

Peter

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.