Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Omenil si da si menjal celotno ohisje lopute. Glede na to, da je bil prosti tek nastavljen glede na senzorje iz prej?njega avta (mogoce je imel umazan maf senzor in je nastavljal vijak prostega teka) in ce nisi vijaka prostega teka ti nastavil glede na podatke tvojih senzorjev imas lahko samo zaradi tega problem.

Nastavitev ali pa zgolj preverjanje ti vzame max 10 minut.

?ravfanje alternatorja in pa motor?ka prostega teka pa kak?no uro ali dve.

Napisano

Res je pred meseci sem zamenjal kompletno loputo s senzorjem prostega teka ter regulatorjem,nastavil sem tudi vijak prostega teka.

Maf senzor sem tudi zamenjal saj je bil moj zani?(loputo ter maf sem kupil rabljeno)

Zamenjal sem tudi lambda sondo(z rabljeno) saj sem imel pove?ano porabo goriva.

Sedaj sumim useeno kaj ?e je mogo?e tudi ta senzor(motor?ek prostega teka) v okvari,zato sem ga imel zopet namen zamenjat,pri alternatorju pa tudi nisem 100% da deluje tako kot treba zato ga mislim zamenjat,useeno pa nevem ali bom s tem re?il omenjeno napako oziroma okvaro!

Napisano

Teli "motor?ki" prostega teka pri mazdi ......

 

Ni to francoz,?vaba, amerikanc,.....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes sem med vo?njo opazil novo napako in sicer ?e navijem volan do konca v levo ali pa desno takrat obrati padejo na nulo glih toliko da avto ne ugasne,nato se obrati ponovno dvignejo na nekje 800rpm(nihanje gor in dol).

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Preveri naslednje zadeve MAF sensor,lambda sonda in konec koncev tudi motor?ek(regulator)prostega teka,to so lahko krivci za nihanje vrtljajev! MAF lahko o?isti? z ustreznim sprejem za ?i??enje senzorjev.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme... Na bratran?evi 323f 1.5 se mu je 3 dni nazaj pri?gala lu?ka za akumolator. U?eri zve?er se je peljal v slu?bo na kar se mu je za?ela dvigovat temperatura hladilne teko?ine (to smo ugotovil, da je raztezna posoda prazna). Dans zjutri mu je avto v klanc navzgor za?el trokirat pri?gale so se mu ?e lu?ke za ABS in airbag. Ko je avto ugasnu ga sploh nemore nazaj zalavfat (akumolator ma 14.03V). Ko ga posku?a zaverglat ?tarter poskus obrnat pa se tut takoj ustavi in vse lu?ke (tut v notranjosti ugasnejo).

ma kdo idejo u kirem zelju zajec ti?i?

Napisano

na vodno ?rpalko je vezan zobati jermen. Mikro jermen pa poganja altenator, servo pumpo in klimo in je ?e vedno cel.

to za lu?ko sm mu pa tut js povedu ;)

Napisano

Kolikor jest vem ima vodno pumpo na micro  jermen,morda je  jermen premalo  napet. ali pa je jermenica slaba in jermen drsi.?e no?e v?gat dajte sve?e dol ,  enkrat  zaverglat da vr?e antifriz ven zraven poglejte ?e sve?e  ?e so mokre od antifriza .?e so mokre  potem je ?lo tesnilo glave.

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Danes sem vozilo ogrel na normalno delovno temperaturo pri tem pa sem vklju?il vse porabnike lu?i,ventilator v kabini,gretje zadnjega stekla,radijo (obrati so seveda kot ponavadi zopet nihali) ko pa sem pri tem odklopil konektor s senzorja za vodo pa je nihanje obratov izginilo in motor je lavfal normalno,potem pa sem konektor priklju?il nazaj na senzor za vodo in obrati so zopet za?eli nihati.

Je potrebno zamenjati senzor/tipalo za vodo?

Mazda 323F BA 1.5 Letnik 1997

 

Lp

Peter

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
    • Danes zjutraj dal kri...  Zdaj sem pa v Bosni... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.