Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ojla,

zadnje tedne opa?am ?edalje te?je odprianje/zapiranje prllja?nih vrat na moji marzdi karavan gh.

Te?ave so se za?ele s po?eno gum/plastniko, ki je montirana ?ez gumb nad tablico  kot za??ita. Do zdaj se je kolikor toliko odpiralo,..zdaj pa je vedno te?je,..Danes sem s te?avo prtlja?nik odprl nato pa se je dobro zaprl ?ele po kak?nem petem poizkusu,..Je kdo ?e imel podobno te?avo?

 

lp borovnica

Napisano

?e se ne motim, so nekaterim menjali ta gumb za odpiranje, ?e pod garancijo. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e se ne motim, so nekaterim menjali ta gumb za odpiranje, ?e pod garancijo.

Res je... Meni so ga menjali pri prejsnji sestici... ker se je guma strgala... Samo ni bilo pa nobenega problema s tem, da se ne bi dalo odpirat ali zapirat...

 

Ali je problem ta, da gumb ne prime... ? Potem je verjetno v stikalo prisla vlaga...

 

Vprasaj na servisu, kako je s tem...

 

Na eBayu je recimo ena rabljena tipka... Samo ni poceni (99? + postnina) >> http://www.ebay.de/itm/Mazda-6-GH-Heckklappenoffner-Offner-Griff-Hebel-Knopf-Taster-Schalter-opener-/321801508229?hash=item4aecdd5585:g:nLIAAOSwBLlVMWTV

Je pa kar nekaj dela... Sem bil zraven, ko je Jure na Cosmosu menjal... In je treba podreti kompletno plasticno obrobo pokrova od znotraj... In je trajalo ene pol urce...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ojla, bi res znalo bit da je notri pri?la vlaga,.. enkrat se hudi?evo te?ko odrep/zapre, drugi? pa ni take panike,.

Bom na servisu vpra?al koliko pride pa se pol odlo?il,..

Kateri servi (?e Gamo izpustimo) pa bi se spla?alo obiskati? Bi se dr. Pelko tudi lotil tega?

 

lpb

 

ps

Vidim pa da so na redno servisiranih mazdah  znal  uredit kar nekaj stvari, ki me zelo jezijo  (daljinec, gumb za odpiranje zadnjih vrat, menda tudi ?kripanje zica).

Je ?e kaj kar so rihtali v garanciji?

Napisano

?e se swarovski ukvarja po novem tudi z gumo, potem zna bit nekaj na tem.

33112_1.png

Napisano

?e se swarovski ukvarja po novem tudi z gumo, potem zna bit nekaj na tem.

Pa s knaufom, avtocestami, iphoni.....

 

je kr kerlc tale avstrijec....oz firma...ata so bli ?eh

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V?asih je kak?en kos tud na mazda servisu cenej?i kot "ponaredki". Hladilnik servo volana je bil cenejsi...

Kako pa tole zgleda ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri mazdi je to cca 1 meter dolg konec cevi ukrivljen v obliko ?rke U in to je to, in to je ?abe, naredi? sam, gre? kupi? meter cevi jo upogne? in z objemko pritrdi? gor gumi cev in je. :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.