Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim da razen kletke ni nekih spornih predelav. ?e ima papirje in pa potrdilo o vgradnji pa se da tut homologirat. Cena je kar lepa (zato se pa prodaja tako dolgo) in je v veliki ve?ini vse v motorju. Kako je pa narejeno in koliko izrabljeno pa bi bilo fajn da vzame? nekega mojstra zraven ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Ho?e? re?i, da razen kletke in mo?nej?ega motorja skoraj ni razlike?

Vpra?anje je ja, kako je z homologacijo.

Je kaj specifi?nih delov?

So za rally oziroma dirkalno verzijo dra?ji deli, kajne?

Evo ?e cestna verzija http://www.avto.net/ad.asp?id=10020345&avto=Mazda%20323%20Turbo%20GTX%204X4

 

Razlika je ?e v tem da je ta avto dal po moje veliko grdega skozi, kar se vidi po ohranjenosti.

Homologacija brez papirjev ne bo ?la skozi, razen ?e pelje? avto na atest...?e la?je ?e jo da? ven ?e ne misli? dirkat.

Deli mislim da pa?ejo iz ene na drugo.

GTX je manj mo?na od GTR in tudi nima teh odbija?ev z velikimi lu?mi. GTR modelov je bilo narejenih 2500 in imajo tiste res ohranjene cene okrog 15k ?. 

Glede na to kako je ta ohranjena in da se je z njo tekmovalo, bi res bilo najbolje avto v celoti pregledat, da ve? kaj bo treba na avtu popravit, koliko to stane... za tako ceno se prodaja ?e vsaj dve leti (kolikor sem jo vsaj jaz gledal na a.net), tako da ?e jo imajo namen prodat bodo ?li pod to ceno ;)

Od kolega brat ima en tak model gtr in je ?e kar veliko delal na njej in dobil precej rezervnih delov iz tujine. 

mazda-323f-18-glx-98.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.