Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko sem ?istil ?aromete sem sproti zamenjal ?e hladilnik (kiler), ki je pu??al. Glede na to, da sem mel avto ?e narazen, je bilo to ?e dokaj simpl.

 

?e grem od za?etka:

Najprej je potrebno izpustiti hladilno teko?ino iz hladilnika. V bli?ini cevi na spodnji strani hladilnika boste na?li ventil, katerega odvijete. ?e prej pa podstavite dovolj veliko posodo, da ne boste imeli poplave.

Demonta?a:

Najprej je potrebno odtraniti plastiko, ki pokriva hladilnik. Zadeva je pritrjena le z plasti?nimi zati?i, katere od?raufamo s ?raufencigerjem in jih potegnemo ven. Pazite, da jih ne polomite!

Sedaj odstranite masko vozila. Zadeva je pritrjena na ?arometih in na spoju z blatnikom - povsod s plasti?nimi zati?i - potrebno je le pritisniti na zo?ek in izvle?i zati?. To je te?je izvedljivo pri blatniku, saj je potrebno ritisniti na zob?ek iz zgornje in spodnje strani, kar pa je te?ko zaradi slabe dostopnosti. Potrebna je precej?nja mera iznajdljivosti ali pa demonta?a odbija?a.

 

Ko ste sneli masko, odmontirajte nosilca, ki dr?ita hladilnik (na levi in desni strani). Zatem predlagam, da odvijete matico s katero je pritrjen ventilator (pri vozilih s klimo sta dva ventilatorja in dve matici). Nato ventilator potegnite navzgor in ga umaknite proti motorju. Sedaj je potrebno odstraniti ?e dve cevki, ki sta pritrjeni na hladilnik - ena je na spodnjem, druga na zgornjem delu. obe sta pritrjeni z objemko, katero je potrebni stisniti, da se raztegne. Pri spodnji je malo te?ji dostop, vendar se da. Pri ceveh je mo?no, da sta se prilepili na izhode hladilnika - malo ju premigajte in se bosta po?asi vdali. Zatem hladilnik le ?e potegnete ven. Na spodnji strani je pritrjen le z gumijastimi nosilci, katere izvle?ete skupaj s hladilnikom. Ta dva nosilca boste verjetno morali prenesti na nov hladilnik - ravno tako pokrov hladilnika.

 

Pri novem hladilniku bodite pazljivi, da ga ne po?kodujete pri monta?i - listi?i so namre? zelo tanki in se hitro po?kodujejo. Predvsem bodite pazljivi tisti, ki imate klimo, saj se hladilnik klime nahaja neposredno pred kilerjem in je precej v napoto oz. je mo?nost po?kodbe precej ve?ja.

 

Ko ste nov hladilnik namestili in priklopili, nato?ite h?adilno teko?ino v ekspanzijsko posodo in naredite kak krog z avtom, da teko?ino potegne v sistem. To ponavljajte toliko ?asa, dokler vam teko?ina v ekspanzijski posodi ne pade pod nivo. Predlagam, da ste ?e kak dan ali dva, ?e vozite avto redno vsak dan, pozorni na stanje hladilne teko?ine.

Napisano

Priden......priden :D

 

jaz sem tudi ta teden zamenjal hladilnik....OZ. sem dal zamenjat hladilnik :P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.