Skoči na vsebino

olje manjka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni,imam eno te?avo.Kupil sem mazdo 6 2003letnik,bencinar 1.8.Pred kratkim sem zamenjal olje in filter,od takrat sem naredil 1000km,danes pregledam olje manjkal je 1l.Ne vidi se da bi kje spu??al.?e je gdo imel kak?no podobno isku?njo,naj odgovori na moje vpra?anje. lepo prosim..

Napisano

?e se ne motim je imel identi?no ali ?e huj?o izku?njo na? kolega z Jesenic, Scream ima vzdevek na tem forumu.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

pozdravljeni,imam eno te?avo.Kupil sem mazdo 6 2003letnik,bencinar 1.8.Pred kratkim sem zamenjal olje in filter,od takrat sem naredil 1000km,danes pregledam olje manjkal je 1l.Ne vidi se da bi kje spu??al.?e je gdo imel kak?no podobno isku?njo,naj odgovori na moje vpra?anje. lepo prosim..

vpra?anje - koliko si nalil?, ker povsod pi?e 4L dejansko gre pa notri 4,5-5

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Redno kontroliraj nivo olja pa bo? vidu. ?e vidi?, da je olja zmeri manj oz. da avto pije olje brez, da bi odkril kak?ne sledi olja na tleh,potem je skoraj zagotovo potrebna generalka motorja. Obstajajo sicer kao neka aditiva sam baje ne pomagajo lih kej prevec, ?e pa ?e pa niso dolgoro?no zanesljiva. Men so na uradnem servisu rekl, da je stro?ek za 1.600e... Pelko mi je pa za 750e zrihtal pa je ?e ve? kot dve leti od tega. Imam pa isto mazdo 6 1.8 2003 letnik. Problem se je pojavil in bil odpravljen pri pribli?no 180k km sedaj jih imam pa 250k pa tece kot nov :P. Drgac mas pa tuki se link od enga k je meu isti problem pa ga loh prasas kko je on to zadevo resil :)

 

http://www.mazda-si.net/topic/13122-mazda-6-?re-olje/?hl=olje

Napisano

vpra?anje - koliko si nalil?, ker povsod pi?e 4L dejansko gre pa notri 4,5-5

Kolkor imam v spominu, je ?lo v mojo 6-ko 2.3 motor 4,4 litra (skupaj z ol. filtrom), v 2.0 ?e nekoliko manj, v 1.8 pa ?e manj in sem pozabu cifro ali 3,8 ali 4,0 litra skupaj s filtrom. ?e bo kdo 5L nalil noter bo imel tolko preko maksimuma, da bo potrebno ponovno ven spustit, ker tolk preko maksimuma pa ni ve? hec.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kolkor imam v spominu, je ?lo v mojo 6-ko 2.3 motor 4,4 litra (skupaj z ol. filtrom), v 2.0 ?e nekoliko manj, v 1.8 pa ?e manj in sem pozabu cifro ali 3,8 ali 4,0 litra skupaj s filtrom. ?e bo kdo 5L nalil noter bo imel tolko preko maksimuma, da bo potrebno ponovno ven spustit, ker tolk preko maksimuma pa ni ve? hec. ;)

Res da 1.8 nikol nisem mel, mam v mislih da so enake, could be wrong

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res da 1.8 nikol nisem mel, mam v mislih da so enake, could be wrong

Pelko ima (v stari delavnici) preglednico teh litra? za Mazdurine in od tam sem si zapomnil ta podatek oz. deloma ga tudi ?e pozabu.  sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.