Skoči na vsebino

platišča 18 col ET 40 na mazdi 6 (letnik 2008-2010)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo. Zanima me ali ima kdo na mazdi 6 plati??a dimenzij 8x18 ET40 5x114,3. Ali to pa?e gor (avto ni ni? ni?an, vse je original)...skrbi me, da ne bo kaj drsalo. Kolikor vem so original plati??a 7,5x18 ET60, se pravi je "moja" konfiguracija 20 milimetrov bolj ven. Ne bi rad kupoval plati??, pa da moram potem vihati blatnike....... Gume bi bile potem 225/45/18. Malo sem bral druge forume...eni pravijo da gre, drugi da ne gre in da mora biti ET vsaj 45.

 

Turbina

 
  • 1 leto kasneje...
Napisano

 

Zdravo. Zanima me ali ima kdo na mazdi 6 plati??a dimenzij 8x18 ET40 5x114,3. Ali to pa?e gor (avto ni ni? ni?an, vse je original)...skrbi me, da ne bo kaj drsalo. Kolikor vem so original plati??a 7,5x18 ET60, se pravi je "moja" konfiguracija 20 milimetrov bolj ven. Ne bi rad kupoval plati??, pa da moram potem vihati blatnike....... Gume bi bile potem 225/45/18. Malo sem bral druge forume...eni pravijo da gre, drugi da ne gre in da mora biti ET vsaj 45.

 

Turbina

 

 

Jes mam na svoji mazdi dimenzijo 225/45/18 pa je ?e placa do blatnikov, tako da brez skrbi :)

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

brez predelav ET40, 8col ?iroka plati??a ne grejo na mazdo 6 gh.

za 8col sirino plati?? rabi? ET48, ?e no?e? ?irit blatnikov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

ne bo ?lo brez posegov na blatnikih... jaz se ne bi zajebaval s tem in raje poi??i drug ET

33112_1.png

  • Jest je spremenil naslov v platišča 18 col ET 40 na mazdi 6 (letnik 2008-2010)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.