Skoči na vsebino

cip tuning v narekovajih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Helow mazdasi

 

Jst sm prsu do ene teorije zdej al je dobra al ne ne vem se man pa kako bi se obneslo v praksi in sicer

Mazda 6 1.8 16v je splosno znano da je motor len in js mislim da ni motor sam po sebi "kriv" da je tako ampak da bi mogoce bla mapa kriva da je "slabo" napisana je ze kdo ki je mogoce probal ta motor cipat ker ce ne bom jaz tisti prvi poskusni zajcek ker kolega to rihta tko da vas sprasujem kaj vi menite o tem?

 

Hvala za razumevanje :-)

ZoomZoom

Napisano

Ce nimas turbine, potem ne bo nekega znatnega prirastka moci, to si lahko povsem preprican! ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Helow mazdasi

 

Jst sm prsu do ene teorije zdej al je dobra al ne ne vem se man pa kako bi se obneslo v praksi in sicer

Mazda 6 1.8 16v je splosno znano da je motor len in js mislim da ni motor sam po sebi "kriv" da je tako ampak da bi mogoce bla mapa kriva da je "slabo" napisana je ze kdo ki je mogoce probal ta motor cipat ker ce ne bom jaz tisti prvi poskusni zajcek ker kolega to rihta tko da vas sprasujem kaj vi menite o tem?

 

Hvala za razumevanje :-)

Sam sem pred leti razmi?ljal podobno  (da bi mapiral  mazdo 3 gta 2.0) pa smo pri?li po vseh mogo?ih  zadevah celo  komunikacija je potekala  s finsko. na koncu je bil zaklju?ek  prve? denarja za  premajhen  u?inek. pa ?e preden bi mapiral bi moral najprej  narediti nekaj predelav  da bi to nekako speljalo.

 Sam sem pristal potem pri temu da sem  zamenjal komplet izpu?ni sistem  s kolektorjem vred,pa komplet intake zamenjal in na koncu se je iz serijskih 150HP poznalo dobrih 15 HP   ?e bi potem na to mapiral bi pridobil pa ?e dodatnih 20HP in  nekaj navora. 

Ampak najceneje za najve?ji u?inek je ta menjava!

kar po?ne? naprej je  800?+  brez monta?e in predelave.

Da zamenja?  od cosforda  sesalni kolektor  pride rabljen 1200?  pa ?e predelati treba loputo za gas  samo potem pri temu je razlika velika;)

Na koncu bo? ugotovil da bo? prodal  6-ko in za  malo dra?je kupil MPS in bo? v ?tartu mel 260hp  kar jih bo? iz svojega avta  te?ko dobil hehe

Predelave za mo? motorja so drage:(   

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja meni je cist jasno da ce nima turbopomnilnika je skoda probavat in vem da je navaden atmosferski motor in da nebi dobil dejansko nic meni samo ne da miru to zakaj je tako len motor in ce je lahko sam motor zasnovan tako da je sam po sebi len!

 

Uklopko ful hvala za tak nasvet

 

Ja in tut iscem mpsko samo ni druga kot uvoz tako da to se pa zal ne splaca edino ce imas tri otroke ti davka ni treba placat ali je pa toliko nizji

ZoomZoom

Napisano

Ja meni je cist jasno da ce nima turbopomnilnika je skoda ...

 

Vem, da si se zatipkal, ampak sli?i se ?e vedno odli?no.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Vem, da si se zatipkal, ampak sli?i se ?e vedno odli?no.

sej ves, da so stari compi imeli tipko "turbo" 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ok hvala vsem za odgovore tko da je uradno iz moje strani je ta teorija opuscena :)

Mah ni ti treba opustiti nekaj pa? mora? naredit hehe da se nekaj dela na avtu. Zamenjaj zra?ni filter s konusnim pa dovod hladnega zraka spelji kot treba (glej po netu) da bo? malo  na zvoku  dobil in bo? takoj imel bolj?i feeling za  furat :) pa veselje seveda, pa morda kak resonan?ni lonec  odstrani? pa bo  malo glasnej?i ;)

 

Potem pa vedno manj natankej pa bo avto la?ji, pa ka?ne la?ja plati??a pa se bo malo la?je vrtelo vseskupaj ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jst sm prsu do ene teorije zdej al je dobra al ne ne vem se man pa kako bi se obneslo v praksi in sicer

Mazda 6 1.8 16v je splosno znano da je motor len

Ni ma?ina lena, avto je prete?ek za 1,8 in toliko konjev in navora. Vse ostalo so ti ?e povedali, pri taki limuzini tudi, ?e bo? pla?al par stotakov za 5 konjev bo to realno ?e vedno po?asno.  

Napisano

Ni ma?ina lena, avto je prete?ek za 1,8 in toliko konjev in navora. Vse ostalo so ti ?e povedali, pri taki limuzini tudi, ?e bo? pla?al par stotakov za 5 konjev bo to realno ?e vedno po?asno.  

Se kot ka?e vsi strinjamo, da raj?i drug avto, ?e s klasi?no 2.3B in skoraj 50 ve? KS, bi bil verjetno kar zadovoljen.  :zoom-zoom:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, samo kaj k je mazdo z 2.3 motorjem dobit ?e cela znanost :/. Vse ostalo so pa 1.8 alpa "smrdlivci". Da o 2.0 bencinarjih sploh ne govorim :D

Napisano

Se mi je zdelo da bomo prisil do tega zakljucka da ni to vse skupi nic in ce ne druzga sem uspel da sem vas mal na kup spravu v eno resno debato:)

Team building ne skodi :)

 

 

Hvala

ZoomZoom

Napisano

N/A  tuning je itak drag ko pes,?e ho?e? skupaj napraskati vsaj 10-20 HP. Najla?je je tunat smrduha ali pa turbaka. Ko sem si ?e lastil Civica EG 5. generacijo,sem samo za predelavo B16 motorja (Vti) dal blizu 2k ? in pridobil skromnih 25HP. Tko da bolj?e,da res ?e v ?tartu kupi? avto z bolj?im mlin?kom . 

Napisano

N/A tuning je itak drag ko pes,?e ho?e? skupaj napraskati vsaj 10-20 HP. Najla?je je tunat smrduha ali pa turbaka. Ko sem si ?e lastil Civica EG 5. generacijo,sem samo za predelavo B16 motorja (Vti) dal blizu 2k ? in pridobil skromnih 25HP. Tko da bolj?e,da res ?e v ?tartu kupi? avto z bolj?im mlin?kom .

 

Ja sem opazil da ni nekih bliznic in da veliko denarja pa se vedno prazna stala :) tko da takoj ko se pojavi posast od mazde (mps) bomo poskusl to popravit! Mi je pa vsec da se delijo take informacije se posebej kar se tice vsote vlozenega denarja ker ce ne probas enostavno nimas predstave kok to stane vse skupaj in poleg tega je se vlozenega truda in casa ogromno!

Hvala

ZoomZoom

Napisano

Ja sem opazil da ni nekih bliznic in da veliko denarja pa se vedno prazna stala :) tko da takoj ko se pojavi posast od mazde (mps) bomo poskusl to popravit! Mi je pa vsec da se delijo take informacije se posebej kar se tice vsote vlozenega denarja ker ce ne probas enostavno nimas predstave kok to stane vse skupaj in poleg tega je se vlozenega truda in casa ogromno!

Hvala

Sej pa ze mas sanso, na avto.net se trenutno nahaja 3-jka MPS ;)
Napisano

 

Sej pa ze mas sanso, na avto.net se trenutno nahaja 3-jka MPS  ;)

 

3-jka mi ni prevec usec pa 260hp pa prvi pogon ne greta najbol skupi pa se 6ka je bol druzinska :)

ZoomZoom

Napisano

Tale 2.0 mi je zelo vse?  :). 140k prevo?enih, plin, najhuj?i sede?i, skratka top :). Edino, kar mi ne gre v glavo je zakaj bi montiral LPG, ?e ga misli? naslednji mesec prodajati..

Napisano

Lahko da je hotel dvignit vrednost. Ali ga pa plin j..e v glavo in se mu ne da ve? obadat s tem. Ali je pa mislil avto met ?e neki ?asa in si je prmislil. Bog vedi zakaj. Je pa avto ?e neki ?asa na netu. ?e par mesecev.

Napisano

Ce te rumena barva ne moti, lahko unemu menjavo ponudis, ker on pa morda lazje proda avto s sibkejsim motorjem in bosta oba2 zadovoljna:)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.