Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi lahko kdo razlo?i, kako je mo?no da na plati??ih dobrega 8 mesecev starega avta odstopa lak, ali pa so pod lakom mehur?ki. Zaenkrat sem to opazil na 3 od 4 plati??. No saj bodo na servisu povedali kako in kaj, samo me vseeno ?udi. Pred cca. 1 tednom ?e tega zagotovo ni bilo.

 

platisceodstopanjelak.jpg

Napisano

Sej se je ?e pri prvi seriji mazd 6 to dogajalo in verjetno niso laki ni? bolj?i sedaj.

 

 

Napisano

Si dajal kake zascite podvozja, ali kaj drugega jedkega (cistila itd)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ej...Damci to je pa res PEGULA....to bo treba res Mazdino garancijo uveljavit.dobro zrihtaj pa javi kaj...lp

  • 4 tedne kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

da nadaljujem to zgodbo.

Platisca so res da bila menjana, ampak od same menjave dalje cel avto nad 100km/h trese oz. vibrira. Na servisu so nato mislim da 4x probavali vse mozno, na nova platisca so dali tudi zimske gume in tresenje je ostalo. Nato so na moje vozilo montirali platisca iz testne Maze 6 in tresenje je izginilo.

Konec junija je bila odobrena ponovna menjava za drug komplet platisc, ampak to se vlece ze 3 mesece, saj platisc ni.

 

Skrbi me, na kaj vse vpliva to vibriranje, kdo bo odgovarjal ce se bo predcasno poslovil kaksen lezaj, roka ali karkoli druga, kot posledica tega vibriranja.

v ponedeljek sem tudi poslal elektronsko posto na Mazdo Motor Slovenija, ampak od njih seveda ni nikakrsnega odgovora (in ga iskreno povedano tudi ne pricakujem).

S temi problemi je Mazda izgubila zaupanje pri meni in posledicno tudi nakup Mazde 3 za zeno.

Napisano

Dobro, ?e so samo plati??a je ?e ok. Vem, ni idealno, se strinjam, da njihov odnos ni najbolj?i. Ampak, obstajajo ?e huj?e stvari. Kaj pa na servisu pravijo glede tega, da jih ni? 

Da jih prav ni, da ?akajo dobavo ali kaj tretjega?

Napisano

Zmeraj odgovor, ja niso se prisla.

 

Ampak predstavljaj si, sedaj ze 17.000 km, voziti z avtom ki cel vibrira, in to niso majhne vibracije. Ponoci se recimo lepo vidi tudi vpliv na lucin, saj se na prometnih znakih prav lepo vidi kako cel avto vibrira. Verjamem, da je tudi za nasproti vozece motece.

 

Vsak ki se pelje z mano me sprasuje kaj je te z avtom narobe, glede na to je komaj malce vec kot leto dni star.

 

Posledicno to vibriranej vpliva tudi na gume in se zna zgoditi, da se bodo deformirale (mnenje vulkanizerja) in se lahko to tresenje prenese tudi na druga platisca.

 

Cel junij so bila kao testno (da vidijo ce bo z njimi bolje) na avtu zimske gume, kar pa je pomenilo, da sem z njimi v najvecji vrocini naredil skroaj 10.000 km in lahko sprednji par gum samo vstran vrzem, ker jih je vec kto pol pobralo. Te 19" gume pa niso ravno poceni.

Napisano

Ja, smotana situacija. Ne vem sicer kako bi lahko ?e malo pritisnil. Pa naj dajo na testno tvoje gume matr, sigurno se ve? vozi?. A to se ?uti samo nad 100kmh?

Napisano

Da, tam nekje pri 100km/se pricne.

 

Saj koliko berem na nemskem forumu je to znan problem, in imajo tudi lastniki tam iste tezave. Marsikomu avto po menjavi trese nad 100 km/h.

Ampak od prijave napake je minilo ze vec kot pol leta pa se zadeva ni resena. Res sem ze razkurjen in sem malo pred tem da avto prodam in grem k konkurenci.

Napisano

Ampak samo nekaj, a na centrirki se pa ne vidi ni?? :o

 

Tudi, ?e je plati??e jaj?asto se bo to videlo na centrirki kako gre drsna povr?ina gume gor in dol pri vrtenju kolesa na ma?ini.

 

?e je tam vse ok potem je nekaj narobe na pestu oziroma je luknja v plati??u prevelika glede na centrirno os na pestu. V takem primeru bi pomagal centrirni obro?ek.

 

Dober vulkanizer ima ma?ine tudi za centriranje direkt na sami osi avta pa bo to takoj porajtal.

33112_1.png

Napisano

pojma nimam, gum so rotirali in probavali vse mozno ze vsaj 4x.

Kot sem napisal, je to znan problem, tako da dejansko mora biti nekaj s platisci narobe. Ni mi jasno kako so lahko platisca, ki so bila na avto ko je prisel iz tovarne OK, nato pa druga, nova platisca pa ne.

Napisano

Na centrirki je konusni nastavek tako, da bo vedno res v centru - te?ava rata potem, ko se jo privija?i na pesto. Moj mnenje je, da v tem trenutku ni ve? v centru saj je dovolj ?e kak?en milimeter ali dva pa ima? veselico. Naj na dvigalu preverijo ali se kolesa lepo vrtijo ali kakorkoli nihajo gor dol ali levo desno.

 

A ko so ti probavali s kolesi od testne Mazde so bila enaka plati??a al kak?en drug model plati??? ?e je bil drug model je velika verjetnost, da je notranja luknja prevelika in brez centrirnega obro?ka ne bo ?lo.

 

Pa sej tole res ne more biti neka znanost sploh, ker ve?, da na testnih kolesih je bilo vse OK na centrirki pa tudi.

 

Sicer so to osnove kar zdele pi?em in te?ko verjamem, da niso pomislili na to, ampak v?asih se spregledajo ravno najbolj osnovne re?itve.

33112_1.png

Napisano

Pozdrav !

 

Pa saj razumem, da pride lahko do take napake. Samo ne razumem pa, da tako dolgo traja, da jo odpravijo. To je nesprejemljivo.

 

Upam, da ?im prej re?i? zadevo.

 

LP

Napisano

ko so dali platisca iz testne 6-ke na mojo, so bila platisca in gume enake

 

A si bil tudi pri kak?nem bolj?em vulkanizerju? Vem, da je to garancija samo da ?e tolko ?asa ?aka? in trpi? vibracije je pa pa? prehuda.

 

Ko bo zaradi stalnih tresljajev uni?ilo ?e le?aje, zglobe, gume, razrahljalo plastiko, da se bodo pojavili ?ri?ki, itd itd... bodo pa rekli, da je to potro?ni material pa da ni garancije. Tako, da je bolj?a re?itev vpra?at za drugo mnenje pri kak?nem bolj usposobljenem vulkanizerju. Neglede, ?e te bo to pol nekaj stalo, ker nikjer ni re?eno, da ko dobi? nov komplet feltn, da bo pa pol ok - lahko bo isti problem, ?e je recimo slaba serija feltn.

 

aja ?e to - a se pojavijo razlike, ?e se kolesa zamenjajo naprej - nazaj? A isto trese al je razlika?

33112_1.png

Napisano

Isto trese ce se menjajo naprej nazaj.

Problem je da so tolikokrat menjavali, da so tudi sama platisca opticno poskodovali. Tako da ko se bodo platisca ponovno menjala in ce ne bo ok imam plan k vulkanizerju it.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.