Skoči na vsebino

Nakup nove Mazde 3 2.0 120KM Revolution

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

V leto?njem letu (?e bo vse po sre?i) bom menjal vozilo. Glavni favorit je Mazda 3. Prosil bi vas, ?e v dobrem iskrenem duhu ( vsak avto ima pluse in minuse) poveste, kako ste lastniki trojke zadovoljni. Vesel bi bil prednosti in minusov. Zanima me tudi poraba tega motorja, ?e si ga kdo lasti. Lahko se oglasijo tudi lastniki starej?ih Mazd, da poveste kako je s kvaliteto, ko ima Mazda 5,6,7 in ve? let in prevo?enih preko 200.000km. Avto kupujem za obdobje najmanj 8 let.

 

Zanima me tudi, ?e prodajalci Mazd nudijo kaj popustov na cene s spletne strani?

Napisano

Pozdravljen!

 

Sam imam Mazdo3 2014 letnik, sicer 1.5 challenge. Z avtom sem zelo zadovoljen, moja skupna poraba od prvega dne je 6.0 l/100 km, 2.0 ima podobno porabo, je pa le ta odvisna od relacij, na?ina vo?nje,... Pri?akuj pa porabo nekje od 6-7 l/100km.

Plusi/minusi so napisani v dveh temah, tako da ti priporo?am branje le teh (nova mazda3 in pa minusi novih mazd).

Splo?no pa je znan bolj slab lak/barva, kak?en ?ri?ek, pa dolo?eni slabo izvedeni detajli (samo avtomatski dvig/spust voznikovega stekla, gumbi za dvig stekel niso osvetleni, razen voznikovega, sredinska kozola ni ravno mo?na,..), v glavnem pa ni? kaj bistvenega/hudega.

 

Druga?e pa avto se super vozi, kokpit mi je eden res bolj?ih, vglavnem meni je res bil best buy.

 

Glede cene, ne pri?akuj tak?nega cenkanja kot npr. pri vw-ju,audiju,... dobi? lahko npr. gratis barvo, plus ?e kak?en dodatek.

Napisano

Imam to?no tak avto ravno 1 leto in prevo?enih 25.000 km, zaenkrat nobenih te?av,

poraba v zadnjem letu 6.5 l.

Avto se vozi super!"

Pozdravljen!

Sam imam Mazdo3 2014 letnik, sicer 1.5 challenge. Z avtom sem zelo zadovoljen, moja skupna poraba od prvega dne je 6.0 l/100 km, 2.0 ima podobno porabo, je pa le ta odvisna od relacij, na?ina vo?nje,... Pri?akuj pa porabo nekje od 6-7 l/100km.
Plusi/minusi so napisani v dveh temah, tako da ti priporo?am branje le teh (nova mazda3 in pa minusi novih mazd).
Splo?no pa je znan bolj slab lak/barva, kak?en ?ri?ek, pa dolo?eni slabo izvedeni detajli (samo avtomatski dvig/spust voznikovega stekla, gumbi za dvig stekel niso osvetleni, razen voznikovega, sredinska kozola ni ravno mo?na,..), v glavnem pa ni? kaj bistvenega/hudega.

Druga?e pa avto se super vozi, kokpit mi je eden res bolj?ih, vglavnem meni je res bil best buy.

Glede cene, ne pri?akuj tak?nega cenkanja kot npr. pri vw-ju,audiju,... dobi? lahko npr. gratis barvo, plus ?e kak?en dodatek.

Napisano

Pozdravljen,

 

tudi sam sem se cca. leto nazaj ukvarjal s podobnimi vpra?anji, potem pa sem se, tudi s pomo?jo tega foruma, pravilno odlo?il za Mazdo 3 G120 Revolution (limuzinsko izvedenko). 

 

Nekaj sta povedala ?e predhodnika pred mano, na kratko pa ?e jaz:

 

+ presenetljivo presene?en nad porabo in pospe?ki 2.0 motorja. ?e vozi? var?no, se lahko poraba giblje tudi 6.0 - 6.2 L / 100km, z normalno dinami?no vo?njo dosegam nekje 6.2 - 6.5 L / 100 km, prete?no po regionalnih cestah. Na avtocestah je poraba okoli 6.0, ?e vozi? znotraj ali malo pod omejitvami.

 

+ izgled, lega na cesti, odli?na oprema, tehnologija, zvo?ni sistem, ob?utek za volanom mi ?e vedno prinese nasme?ek na obraz :)

 

- malce majhna nakladalna odprtina prtlja?nika, ampak to sem vedel in na to so me tudi opozorili ob nakupu. Pri prtlja?niku bi pograjal ?e del pod zadnjo ?ipo, kjer sta zvo?nika, sej je dejansko celotno obmo?je brez za??itne plastike (ali ?esa drugega) in lahko na enostaven na?in zahaklja? kak?no ?ico od zvo?nika, ko nalaga? stvari v avto. Najprej sem mislil, da so kaj pozabili, ampak sem potem prebral, da je pri vseh tako... Precej ?e?ko. 

 

- v zadnjih sede?ih ni odprtine za smu?i / karkoli dalj?ega, ?etudi se da dol sredinski naslon za roko

 

- senzor za svetlobo v?asih ?udno dela in uga?a/vkloplja osvetlitev v nasprotju z dejanskim stanjem

 

- zgodilo se mi je ?e, da so bili zadnji pakirni senzorji (v de?ju) slab?e odzivni

 

Sicer pa zelo zelo zadovoljen in pozitivno presene?en z avtom (overall bi ga ocenil z 9.5 / 10), to so res pikolovske malenkosti, ki me motijo ;) Glede popustov so manj fleksibilni kot drugod, ?astijo kak?no kovinsko barvo / transportne stro?ke ipd. malenkosti ;)

Napisano

Meni se zdi pa dokaj cudno, da Mazde3 se zmeraj ni v Combi izvedbi, saj dejansko vsi konkurenti to ponujajo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kako pa je kaj z izolacijo ? Testiral sem jo takoj ob prihodu na trg, vendar se mi zdi da me je ?e takrat malo zmotila slab?a izolacija cestnih zvokov ( road noise, pardon pozabil bolj?o slovensko sopomenko ) ?

Koliko obratov ima ta motor v ?esti prestavi pri 100-110km/h ?

Napisano

Mogo?e je (zgolj po filingu, kar se spomnim) malce slab?e izolirana kot Octavia, vendar se pri normalnih hitrostih ne opazi, tudi na avtocesti je "hrup" v kabini pod nivojem, da bi me motil in ni nikakr?ne potrebe po vi?anju glasnosti (pogovora). 

 

Za 100 - 110 km/h bom preveril ?e danes. Pri 180 km/h je 3.900 / 4.000 :)

Napisano

Meni se zdi pa dokaj cudno, da Mazde3 se zmeraj ni v Combi izvedbi, saj dejansko vsi konkurenti to ponujajo.

Saj ve? mazdino politiko. Zni?evanje ?tevila modelov in ?tevila karoserijskih razli?ic.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Meni se zdi pa dokaj cudno, da Mazde3 se zmeraj ni v Combi izvedbi, saj dejansko vsi konkurenti to ponujajo.

 

Kot sem ?e nekaj ?asa nazaj omenil bi jo kupil takoj, ?e bi bila ta izvedenka na voljo, res pa je da jo ima vsa konkurenca: Opel, Renault, Ford....

Napisano

Saj ve? mazdino politiko. Zni?evanje ?tevila modelov in ?tevila karoserijskih razli?ic.

Najboj? da ?e barvno paleto omejijo in bo na voljo le v eni barvi, to bi bila ?e "bogatej?a" izbira kot v ?asih znamenite Z101.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mogo?e je (zgolj po filingu, kar se spomnim) malce slab?e izolirana kot Octavia, vendar se pri normalnih hitrostih ne opazi, tudi na avtocesti je "hrup" v kabini pod nivojem, da bi me motil in ni nikakr?ne potrebe po vi?anju glasnosti (pogovora). 

 

Za 100 - 110 km/h bom preveril ?e danes. Pri 180 km/h je 3.900 / 4.000 :)

 

Pri 100 km/h je to?no 2.000, pri 110 km/h pa cca. 2.200 ;)

Napisano

Hvala za info. Sepravi so obrati precej podobni sedanjemu avtu, sicer dieselskemu motorju.

Kako je pa s ?ri?ki? Kaj pa ostalo kot so diski, karoserija -vzdr?ljivost.. Kaj rjavi? Koliko ima Mazda sploh garancije? Nekaj pi?e 3 leta, nekje 5 let in 150.000km ?

Napisano

Kak?na dolo?ena barva ali vse? To je bolj problem v laku torej?

Problem je v laku ja...Jaz to tako re?ujem da ga enkrat na leto spoliram in pa na tri mesece povoskam...to pa tudi zato ker ?e npr. vrata zapre? z rokami, ki si si jih namazal s son?no kremo, se bo to za?rlo v lak in ne gre vn druga?e kot s poliranjem... aja pa sekiram se ne :)

Napisano

Kak?na dolo?ena barva ali vse? To je bolj problem v laku torej?

 

 

Pomoje vse... pa ne samo pri Mazdi... Vsi proizvajalci uporabljajo okolju bolj prijazne barve na vodni osnovi, ki niso tako odporne kot barve vcasih ... Ze Mazdina rdeca (Soul red), ki naj bi bila posebna dvoslojna (najvec doplacila) je zelo obcutljiva... kaksne so sele ostale barve :) 

 

skitched-20160301-120646.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri nas imamo tudi mazdo 3 G120....sedaj na cca 40K km. Zaenkrat ni te?av, vo?nja je super, poraba ?e bolj?a.

Ti pa svetujem bencinarja (kot je tudi na?)....nizka poraba (6L/100km), vozi se kot dizel, super pospe?ki,

oprema Revolution top je tudi kar prava izbira.

 

Kar se ti?e cene, bi pa ?e moral dobiti kak?nega tiso?aka popusta na ceno po ceniku....povpra?aj pri ve? zastopnikih.

Jaz bi ti priporo?il A-Cosmos BTC.

 

pozdrav

Napisano

Tule sem nasel eno primerjavo med 3ko Skyactiv B in D
http://www.zeperfs.com/duel5867-5635.htm

 

(me je ful firbec matral, ker vas je ?e ve? omenilo, da G120 dobro pospe?uje in gre 0-100 kmh res kar solidno za 120KS)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sam sem izredno zadovoljen z mojo 120. Porabo imam zaenkrat 6,9, ampak je vzorec zelo majhen in veliko avtoceste, kjer je bila hitrost okol 150, ?e je promet to omogo?al. 

 

O laku sam ne morm govort, jo imam premalo ?asa. Zaenkrat ?e nisem na?el stvari, ki bi me res motila.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.