Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred kratkim sem kupil CX 7 2.3i z 127000 km. Po 1000 km sem opazil, da avto v 1. prestavi med 2000 in 3500 obrati mo?no poskakuje. V drugi prestavi in naprej je ok. Mogo?e ?e kdaj malo cukne med vo?njo.

Bil sem pri dveh mehanikih in pri Mazda Skorn?ek v Velenju. Noben ra?unalnik ni pokazal kake napake in je vsak rekel, da je cukanje zna?ilno za turbo motorje (hallo??). Zamenjal sem sve?ke (probal denso in ngk-ni razlike). Zamenjal olje in vse filtre. Na tujih forumih sem prebiral in jih ima ve?ina iste te?ave. Nekateri so imeli te?ave z turbino, drugi z raztegnjeno verigo. Ali so napako oravili z optimizacijo programa.

Ima ?e kdo od vas kake podobne te?ave ali pozna mogo?e re?itev?

Napisano

Mislim,da to nima nobene zveze z turbino,raztegnjeno verigo pa se zelo o?itno sli?i. Moja tudi cukne sem pa tja v prvi,res pa da se v prvi bolj malo vozim sploh pa z 3500 obrati. :P

Napisano

?e je to samo v eni prestavi potem je nekaj na prenosu (menjalnik, vzrajnik?) veriga itd bi pri vseh prestavah pri istih obratih nagajalo.

Kaj pa ko speljuje??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri speljevanju je vse ok. Do 2000 o/min ni cukanja. ?ez 2000 se pa za?ne samo tudi ne vedno, v?asih se za?ne pri 2500 in samo takrat, ?e dr?im na istih obratih. Recimo vo?nja v koloni...

?e bi bil vztrajnik bi kaj ropotalo v prostem teku. Na menjalniku nisem opazil kako posebnost. Sem pa nekje na forumu bral, da je lahko tudi zaradi zdrsa sklopke. Kako bi to lahko preveril? Sedaj mi sklopka prime nekje na sredini.

Napisano

No saj na to sem mislil ko sem te spraseval za speljevanje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Senzor pretoka zraka, sve?ke, visokotla?na ?rpalka za gorivo, ali pa Prva lambda.

 

Ti smrdi po bencinu ko se ustavi?, potem kos se nekaj minut po?asi cjazi? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ammm cx7 je velik starejsa mazda.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ima moja 323 letnik 99 to stikalo, ga ima tud cx7 sigurno...

?e ti tako pravi?.....moja cx7 ga ni imela....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ima tempomat ima tudi stikalo.....

zanimivo, jaz sem pri svoji opazil samo batek sklopke. Jaz sem zgornje razbral vse kot 'neutral safety clutch switch' - ki ga imajo nove da mora? stisniti sklopko za v?ig.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja lahko je tud neutralno stikalo. Imas lahko tud tri ?ice gor namesto dveh.

Je pa to stikalo za ve? funkcij, ne samo za to da se ve a si stisnil sklopko pri verglanju al ne.

Pcm preko tega stikala tudi omejuje loputo, da varuje sklopko pred prehitro obrabo, v prvi prestavi ko se cjazi? v koloni pa prepre?uje cukanje in poskakovanje...

Pa verjetno ?e kaj.

Napisano

V?era sem pogledal. Stikalo je in tudi tiste tri ?i?ke so na svojem mestu. Sem se danes zapeljal v sosednjo avstrijo na mazdo schildberger.

Prijazno sprejeli avto pregledali in ugotovili, da je bila na sve?ki bila po?ena keramika. Zamenjali in sedaj malo bolj?e. Niso pa na?li v tako kratkem ?asu kaj bi lahko bil vzrok. Po mnenju mehanika bi lahko napaka bla na prenosu, ker se cukanje pojavi le v prvi prestavi.

Naslednji teden imam termin in se bojo malo bolj zakopali v delo..Aja ?e cena...zelo zanimivo se mi je zdelo, da je za 2 uri dela in sve?ko ra?unal 50 ?. Za razliko mi je v velenju ra?unal za priklop na tester in izbris napak 47 ?.

Napisano

Boss js jo zamenjam v dobre pol ure, je treba po?raufat dol pokrove ?ez intrekuler, sam interkuler, od?raufat ?e v?igalne tuljave ki so direkt na sve?ko in potem ?ele sve?ko in nazaj po istem postopku.

Ni mi pa jasno kater butec menja samo eno sve?ko ?


47 eur za priklop na tester...sem imel boljse mnenje o servisu na velenju (govora je o A.S?)

Js to naredi m za kofe, pa sploh ga ne pijem, zdej pa ra?unajte za kolk. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Za info (kateri butec) ?e so sve?ne kove in ca. 1000 km rabljene bi ti verjetno vse menjal :)

a ?e vedno cuka? Potem ja vse...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.