Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Da tudi tebi niso vsi spregledali picen feder

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pocen sori, feder = vzmet

3 tedne nazaj je bil nekdo tu ki na 4h servisih niso nasli nic, na pooblascencu pa takoj pocen feder

Za te stvari ti priporo?am Dolinarja Dolgi most - nudi brezpla?e pregled fedrov in amortizerjev, ter potem ukrepa ?e je traba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

vem vem kaj je feder...sm mislu da je ksn del k nevem zanj hehe

 

sam a nebi mehanik tega opazu ko mi je roke vceraj menjou?

 

Preberi si tole temo >> http://www.mazda-si.net/topic/15217-mazda-5-2008-pokanje-zadaj/?p=411497

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zanimivo, jst sm mel na 5ki tut cuden, top zvok skozi kratke luknje in le?e?e policaje, pa je bil stabilizator kon?nika.

Napisano

Meni je zelo te?en zvok spu??ala plastika koloteka. Oz. mi ga spet spu??a, ker sem jo bol na brzino in slabo fiksiral.

?isto spodaj, zadaj za prednjim kolesom, je del te plasti?ne za??ite, ki je sicer tudi polomnjena in posledi?no slab?e fiksirana, tolkel direktno po plehu, ki ga je prekrival in spu??al kovinski zvok. Za?asno sem zatla?il not prvo gumijasto stvar, in nekaj ?asa je bil mir, ampak je zadeva kmalu padla ven in spet veselo ropo?e. Verjetno bo bolj trajna re?itev borma?ina in kniping. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Poglej.?e .?alca amortizerja..je lahko..pokli?i na?ega mojstra simon pelko medvode..lp

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jaz sem se ropota zadaj kon?no re?il. Krivec je bil prednji desni amortizer, ki ga je dolo?en ?alabajzer prej?njemu lastniku vgradil rabljenega in to celo kraj?ega kot na levi strani.

Vsi majstri bi zadaj nekaj menjavali na pamet, tud vargalant je imel tako idejo z menjavo selenov, rok itd.

Zadevo mi je re?il Bu?an iz ?entvida pri Ljubljani. Zamenjal prednje amortizerje in naredil optiko.

Napisano

Jaz sem se ropota zadaj kon?no re?il. Krivec je bil prednji desni amortizer, ki ga je dolo?en ?alabajzer prej?njemu lastniku vgradil rabljenega in to celo kraj?ega kot na levi strani.

Vsi majstri bi zadaj nekaj menjavali na pamet, tud vargalant je imel tako idejo z menjavo selenov, rok itd.

Zadevo mi je re?il Bu?an iz ?entvida pri Ljubljani. Zamenjal prednje amortizerje in na

redil optiko.

In zakaj je ropotalo zadaj?
Napisano

In zakaj je ropotalo zadaj?

?e mehaniki ne vejo zakaj. 5 jih je gledalo, en ?alabajzer mi je zategnil roko zadaj da je pitem ?e extra gume pobiralo. Menjalo se je zadaj amortizerje, stabilizator gumice, zgornje roke. Vargalant je hotel menjat pa ?e selene in pre?ne roke-350? predra?un z optiko. Tako ko bo spet kdaj ropotalo bo Bu?an re?eval.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Točno to, jaz bi klical na pooblaščenca pa naj menjajo, a si ravno s konec garancije?
    • Jaz sem prej tako močno zabremzal, da mi je zadnja luč padla v prtljažnik...
    • Razdalja med tračnicama pri tirih na slovenskih železnicah je natanko 4 čevlje in 8,5 palcev. Zakaj ravno toliko? Zato, ker je taka razdalja med tračnicama na angleških železnicah. Ker so železnice začeli graditi Angleži, je ta mera postala standard. In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero? Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom železnice izdelovali kočije. Za železniške vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za kočije. Zakaj pa so za podvozja kočij uporabljali prav to mero (4 čevlje in 8,5 palcev? Zato, da so bila kolesa na kočiji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero. Zakaj pa so imeli kolovozi to mero? Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozički za konjsko vprego pa so imeli to mero. In zakaj so imeli vozički ravno tako mero? Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.   Torej ni čudno, da slovenski vlaki vozijo tako počasi in neredno, če imajo pa za osnovo riti rimskih konj...  
    • Odločno protestiram!    Zahtevam, da objavo umakneš. Dobro, lahko jo tudi spremeniš.   Ker tole nikakor ni prav in to se ne sme pisati!       Pravilno je "dol z Golobom" in ne "dol s Golobom"...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.