Skoči na vsebino

Keyless entry hack

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Keyless:

 

 

post-8839-0-21799700-1455536787_thumb.jpg

post-8839-0-36912800-1455536788_thumb.jpg

post-8839-0-33844300-1455536789_thumb.jpg

post-8839-0-74118100-1455536785_thumb.jpg

 

So mi pa iz salona, kjer sva v vrsti za CX 3 ?e odgovorili na poslano e-mail, da se da to zadev??ino deaktivirati ... :jupiii:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Vsak avto se da ukrasti......s kljucem ali brez. Gre le za metodo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem zdruzil s temo v kateri smo ze govorili o tem...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Keyless:

 

 

attachicon.gifKeyless1.jpg

attachicon.gifKeyless2.jpg

attachicon.gifKeyless3.jpg

attachicon.gifkeyless4.jpg

 

So mi pa iz salona, kjer sva v vrsti za CX 3 ?e odgovorili na poslano e-mail, da se da to zadev??ino deaktivirati ... :jupiii:

Da se deaktivirati ja. Ampak zakaj bi jo. Saj sem jo pla?al. Bodo vrnili razliko?

Naj jo naredijo toliko secure da se ne da odklent brez original daljinca.

 

PS: Jest hvala. Sem iskal z iskalnikom pa nisem na?el pod Keyless ni?.

 

LP, S

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lahko pa "baje" enostavno re?imo zadevo z nakupom dodatka:

 

 

http://www.fobguard.com

 

http://silent-pocket.com/collections/car-key-fob-protection-and-security

 

 

In potem imas kljuce v tej torbici in izgubis vso prednost tega sistema...  :blink: Potem je ze vseeno, ce das sistem izklopiti, ce imas tako bojazen, da ga bodo ukradli. Ce ga bo nekdo zelel ukrasti, bo to naredil tako ali drugace ... :) ... V takem delno ublazi posledice samo zavarovanje z kombinacijo "kraja" ...  :ph34r:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

In potem imas kljuce v tej torbici in izgubis vso prednost tega sistema...  :blink: Potem je ze vseeno, ce das sistem izklopiti, ce imas tako bojazen, da ga bodo ukradli. Ce ga bo nekdo zelel ukrasti, bo to naredil tako ali drugace ... :) ... V takem delno ublazi posledice samo zavarovanje z kombinacijo "kraja" ...  :ph34r:

to?no tako, ker je potrebno vsaki? ven vzeti, in vrniti....ve? dela kot z navadnim klju?em.

Jaz tudi tako pravim, ?e so se odlo?ili, da je tvoj avto tar?a NIMA? re?itve, slej kot prej.

 

Pri kraji je pa verjetno spet na delu 'eurotax' cenitev mamicu jim zavarovalni?ko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to?no tako, ker je potrebno vsaki? ven vzeti, in vrniti....ve? dela kot z navadnim klju?em.

Jaz tudi tako pravim, ?e so se odlo?ili, da je tvoj avto tar?a NIMA? re?itve, slej kot prej.

 

Pri kraji je pa verjetno spet na delu 'eurotax' cenitev mamicu jim zavarovalni?ko

V vsakem primeru si ga nasankal. V tem primeru celo dvojno. Prvo si ob avto, kot drugo te pa ?e zavarovalnica okrade z to cenitvijo po eurotaxu.

 

Samo ?akam, da mi bo agent rekel, da moram dopla?ati pri zavarovanju, ker imam keyless sistem.

Napisano

Ta keyless sistem slu?i ,?emu pravzaprav? Da je bolj fensi ali kaj? Kaj je manjkalo klasi?nemu daljincu?

Ravno v?eraj sem sedel v novi ?estki in mi je gumb za zagon motorja na tako levi poziciji, da bolj ne bi mogel bit.

?e bi bila opcija, bi si jaz vsaj ,vedno izbral klasi?en klju?.

 

 

Napisano

Keyless ni samo fensi ampak je res prirocen. Nintreba iskati kljucev, se ubadati z vtikanjem, kurbljanjem....

Ni to velenujna zadeva ampak zelo prirocna stvar.

 

Vsak keyles kljuc ima pa v sebi skrit stari dobri kljuc ce le elektronika odpove. Imel na 2h mazdah, 2h suzukijih in sedaj na micri.

 

Ponovim - ce ima kdo namen tvoj avto ukeasti, ni vazno a je keyless, a je zaklenjen, a ma alarm ......ga BO ukradel. One way or another

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Keyless ni samo fensi ampak je res prirocen. Nintreba iskati kljucev, se ubadati z vtikanjem, kurbljanjem....

Ni to velenujna zadeva ampak zelo prirocna stvar.

 

Vsak keyles kljuc ima pa v sebi skrit stari dobri kljuc ce le elektronika odpove. Imel na 2h mazdah, 2h suzukijih in sedaj na micri.

 

Ponovim - ce ima kdo namen tvoj avto ukeasti, ni vazno a je keyless, a je zaklenjen, a ma alarm ......ga BO ukradel. One way or another

?e vedno ne ?tekam- ima? klju? z daljincem  v ?epu, ga da? i? ?epa in odlene? avto. Se lepo vsede? v avto, vtakne? klju? v klju?avnico obrne? klju? in gasa. A je to res tak napor ali kaj? Ali je za to novodobno ra?unalni?ko obsedeno mladino to edina opcija?

Nisem rekel, da ti avta ne bodo ukradli ampak ne vidim smisla v tem "karti?nem" vstopanju v avto. Dokazano je, da je lahko  najve? zlorab z brezsti?nimi karticami pri pla?evanju. Verjetno je tudi tu isto.

 

 

Napisano

?e vedno ne ?tekam- ima? klju? z daljincem  v ?epu, ga da? i? ?epa in odlene? avto. Se lepo vsede? v avto, vtakne? klju? v klju?avnico obrne? klju? in gasa. A je to res tak napor ali kaj? Ali je za to novodobno ra?unalni?ko obsedeno mladino to edina opcija?

Nisem rekel, da ti avta ne bodo ukradli ampak ne vidim smisla v tem "karti?nem" vstopanju v avto. Dokazano je, da je lahko  najve? zlorab z brezsti?nimi karticami pri pla?evanju. Verjetno je tudi tu isto.

Nisem rekel, da je problem....pa? samo priro?nost. Ko ima? polne roke, polne ?epe, jaz sem old school, ampak stvar mi je v?e?, nenazadnje te?je klju? izgubi?, ker je stalno v ?epu, ni? ven not...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e vedno ne ?tekam- ima? klju? z daljincem  v ?epu, ga da? i? ?epa in odlene? avto. Se lepo vsede? v avto, vtakne? klju? v klju?avnico obrne? klju? in gasa. A je to res tak napor ali kaj? Ali je za to novodobno ra?unalni?ko obsedeno mladino to edina opcija?

Nisem rekel, da ti avta ne bodo ukradli ampak ne vidim smisla v tem "karti?nem" vstopanju v avto. Dokazano je, da je lahko  najve? zlorab z brezsti?nimi karticami pri pla?evanju. Verjetno je tudi tu isto.

 

 

Ko prides do avta, samo pritisnes gumb na kljuki in odpres vrata... se vsedes v avto, pritisnes gumb za zagon in se odpeljes... Ko prides na cilj, avto ugasnes z gumbom, odpres vrata, izstopis in ko se oddaljis od avta, se zaklene ... Kljuc je ves cas v zepu ... 

 

Nekateri bi pa radi imel vse "old school" ... Se kljuc bi najraje vtikali v kljucavnico na vratih, pa se stegovali do sovoznikovih vrat, da jih odklenejo ali odprejo ... :P ... Pa najbolje, da je se tako, da je en kljuc za odklepanje vrat, drugi za zagon avta in tretji za pokrovcek rezervoarja   :jezicek:  :harhar:  ... imeli bi vsi enake hlace, majice, srajce, jakne... enake frizure... enake cevlje ...  :P ... itd... naj domislijija dela svoje ...  :cheers:  :punk:

 

Ko se enkrat navadis na zadevo, je fajn ... vsaj meni... In dobro, da smo ljudje razlicni... drugace bi se vsi vozili v enakih avtih, z enako opremo in v enakih barvah ...  :ne vem:  :vesel:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ko prides do avta, samo pritisnes gumb na kljuki in odpres vrata... se vsedes v avto, pritisnes gumb za zagon in se odpeljes... Ko prides na cilj, avto ugasnes z gumbom, odpres vrata, izstopis in ko se oddaljis od avta, se zaklene ... Kljuc je ves cas v zepu ... 

 

Nekateri bi pa radi imel vse "old school" ... Se kljuc bi najraje vtikali v kljucavnico na vratih, pa se stegovali do sovoznikovih vrat, da jih odklenejo ali odprejo ... :P ... Pa najbolje, da je se tako, da je en kljuc za odklepanje vrat, drugi za zagon avta in tretji za pokrovcek rezervoarja   :jezicek:  :harhar:  ... imeli bi vsi enake hlace, majice, srajce, jakne... enake frizure... enake cevlje ...  :P ... itd... naj domislijija dela svoje ...  :cheers:  :punk:

 

Ko se enkrat navadis na zadevo, je fajn ... vsaj meni... In dobro, da smo ljudje razlicni... drugace bi se vsi vozili v enakih avtih, z enako opremo in v enakih barvah ...  :ne vem:  :vesel:

Tudi meni je ta stvar zelo v?e?. Drugi avto na navaden klju? mi je ?e kr neki:)

Napisano

Prednost keyless pri ?kodilaku je ko pride? iz ?tacune do avta in odpre? prtlja?nik ne da bi bilo potrebno odklepanje. Nato samo zapre? prtlja?nik in se sam zaklene ter lahko tako kar najhitreje spet nadaljuje? s ?opingom  :lol:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Prednost keyless pri ?kodilaku je ko pride? iz ?tacune do avta in odpre? prtlja?nik ne da bi bilo potrebno odklepanje. Nato samo zapre? prtlja?nik in se sam zaklene ter lahko tako kar najhitreje spet nadaljuje? s ?opingom  :lol:

Sej pri Mazdi je isto:)

Napisano

Sicer malo za hec ali pa tudi ne..?e ma? avto ki ga noben no?e, ne rabi? niti zaklepat, sam zapahne? da se ti vsaj ma?ki notr ne naselijo, ?e se vrata slu?ajno sama od sebe odprejo :D

b79369d86b51285848ed17ef841eca87.jpg

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Zihr lih ne..rab? sam ene mo?ne kle??e kar ni velik stro?ek, v primerjavi s 30k? ruzakom za keyless vdor. Bol je poanta neza?eljen avto :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.