Skoči na vsebino

Nova Mazda MX-5 ND (2014)


Deeyan

Priporočeno sporočilo

tut pri Japoncih se bo dogajal ;)

Rumors of Turbocharged or MPS MX-5 Miata Circulating

In Hidetoshi?s interview with Motoring, he said of this fourth generation MX-5, ?We will have this ND-series model for maybe ten years, which gives us plenty of time to make many variants?And yes, a turbocharged or MPS variant is one of the options we will definitely consider.?

We?re more likely to see a turbocharged engine than a 2.5-liter machine, as Mazda?s top priority is keeping the MX-5 lightweight (as it shed 50 lbs on its latest edition). ?[Generally speaking] turbocharging is preferable, even to a V6 now,? Hidetoshi told Motoring. ?We can use a lighter engine with the same or more power, and achieve [the] emissions and fuel consumption we need.?

Think, consider, maybe......alfa jo ima ze na cesti...

6 mps tudi ze thinkajo 7 let....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Think, consider, maybe......alfa jo ima ze na cesti...

6 mps tudi ze thinkajo 7 let....

Tole se bere kot da imajo nasega premierja za svetovalca :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem imel kon?no prilo?nost sedet v novi Mx5. Stra?no lepa in verjetno se tudi super pelje.

Na ?alost je za mojo vi?ino (191 cm) ?e vedno vsaj za ?tevilko premajhna notranjost, je pa zdaj malo ve? prostora med glavo in streho.

Kolena se mi ti??ijo v armaturo tako da bi te?ko u?ival v vo?nji z njo zato nakup odpade. ?koooooda.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
    • Totalno sem ponosen na hči, ki takole zaključuje 8. razred, sem dobil tole obvestilo iz šole, na e-pošto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.