Skoči na vsebino

Nova Mazda MX-5 ND (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

tut pri Japoncih se bo dogajal ;)

Rumors of Turbocharged or MPS MX-5 Miata Circulating

In Hidetoshi?s interview with Motoring, he said of this fourth generation MX-5, ?We will have this ND-series model for maybe ten years, which gives us plenty of time to make many variants?And yes, a turbocharged or MPS variant is one of the options we will definitely consider.?

We?re more likely to see a turbocharged engine than a 2.5-liter machine, as Mazda?s top priority is keeping the MX-5 lightweight (as it shed 50 lbs on its latest edition). ?[Generally speaking] turbocharging is preferable, even to a V6 now,? Hidetoshi told Motoring. ?We can use a lighter engine with the same or more power, and achieve [the] emissions and fuel consumption we need.?

Think, consider, maybe......alfa jo ima ze na cesti...

6 mps tudi ze thinkajo 7 let....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Think, consider, maybe......alfa jo ima ze na cesti...

6 mps tudi ze thinkajo 7 let....

Tole se bere kot da imajo nasega premierja za svetovalca :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V?eraj sem imel kon?no prilo?nost sedet v novi Mx5. Stra?no lepa in verjetno se tudi super pelje.

Na ?alost je za mojo vi?ino (191 cm) ?e vedno vsaj za ?tevilko premajhna notranjost, je pa zdaj malo ve? prostora med glavo in streho.

Kolena se mi ti??ijo v armaturo tako da bi te?ko u?ival v vo?nji z njo zato nakup odpade. ?koooooda.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

skitched-20160325-071135.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.