Skoči na vsebino

Sam svoj mojster


jures

Priporočeno sporočilo

Tema za doma?e ?alabajzarje

 

Zjutraj na morju kava, popoldne pa krovec.

 

 

Vpra?anje, ali je pur pen vaserdiht? Sa bi ga nasopal se v tista male spranje med obrobo in sleme?

Ne samo krovec, tudi matematik...na mm natancno zracunana streha.

Oz tudi po dolzini, kot se vidi na tretji sliki, sem odfleksal staro obrobo in jo dal preko strehe. Bi pa se nasopal purpen....kaka izku?nja?

post-2637-0-00743800-1459187849_thumb.jpeg

post-2637-0-03868800-1459187875_thumb.jpeg

post-2637-0-80895800-1459187901_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda je vaserdiht. ?e ti ne odtrga obrobe ali sleme, ko se napihne...

 

In pa vaserdiht je, dokler ti ga mravlje ne zgrizejo ali pa ose ne navrtajo in naredijo notri osirje. ?e pa se vsemu temu po kak?nem naklju?ju izogne?, pa po kak?nih dveh letih "ostari" in razpade. In takrat ni ve? vaserdiht.

 

Ima? te?ave z vetrom, ki ti vodo na?iba povsod skozi vsako najmanj?o ?pranjo?

 

Ve? kot o?itno pa je, da ima? zelo nerodne prste. Ali pa zelo moderen mobitel...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej moj podpis. :)

Glede na to da je to streha nad streho je ze sedaj v bistvu vaserdiht, gre se zato da naredim samo stik bolj trden, brez lufta. Pa ce ni vaserdiht potem vlaga pa to....

 

Nimam os, mam pa gomilu vrabcev....

 

Odtrgat pa ne more ker ima vedno prostor za 'izlitje' kar odrezem potem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah s siko nikol ne zgresis, samo je malo vecji volumen za siko.

Aja pa otroke tudi strizem....:) bolje ko vsak brzi frizer...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odtrgat pa ne more ker ima vedno prostor za 'izlitje' kar odrezem potem

 

Em, ne vem, kako bo to. 

 

Purpen na povr?ini naredi kot nekak?no skorjo in odbija vodo. ?e ga odre?e?, dobi? porozno sredino, ki je podobna gobi. Tega pa nisem nikoli probal, kako pa to odbija vlago... Al jo pa vpija... 

 

?eprav, ?e odrez purpena vr?e? v vodo, plava. Torej se o?itno ne napoji z vodo, ker ?e bi vpijal vodo, bi potonil...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje mnenje  in ?elebajzarsko gledanje ........ne basej purpena v ?pranje, zaradi zra?nega mosta ?e ?e ne drugega.

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje mnenje in ?elebajzarsko gledanje ........ne basej purpena v ?pranje, zaradi zra?nega mosta ?e ?e ne drugega.

 

lp

Verjetno ti mislis pod pleh? To sigurno ne, govorim samo o delu obrob ki gleda cez streho ob robu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomislek je povsem na mestu.

 

Zaradi temperaturnih razlik med dnevom in no?jo bo pod plo?evino nastajal kondenz. ?e ne bo zaprto, bo zrak kro?il in bo su?ilo. ?e ga zadihta?,...

Joj se enkrat, ne gre se za pod pleh oz streho ampak za obrobe nad pleh streho...bom slikal...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sory slabo sem prebral in razumel tvoje pra?anje. 

Mah lej ?e bi ?e dajal purpen  potem daj tistega ki ga dozira? s pi?tolo in ne iz tube zato ker ta iz pi?tole ne naredi   tolik?nega volumna ko se strdi kot iz tube. Pa potem obre?e? in  potegne? plast silikona da ti ravno  vsak pti? ne bo ?upkal pene ven :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Purpen na povr?ini naredi kot nekak?no skorjo in odbija vodo. ?e ga odre?e?, dobi? porozno sredino, ki je podobna gobi. Tega pa nisem nikoli probal, kako pa to odbija vlago... Al jo pa vpija...

Ne vpija vode, tudi ?e re?e?. Jaz sem ga imel za sredico na jadrnici, da bi zadeva plavala, tudi ?e se prevrne ali pa jo zalije voda. In po 10-ih letih uporabe se ni napilo vode ter je bilo ?e vedno idealno plovno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se zdaj razumemo :)

Se poseg lepotnega kirurga jutri in streha je kljukica.

Sedaj pa ograja na ?tengah in beljenje.

post-2637-0-09440300-1459280808_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...

Da ne odpiram nove teme, in ker je tale o?itno "odslu?ila", bom kar tule nadaljeval.

 

?e vedno mi ne da miru in se malo poigravam s tole idejo:

 

http://journeytoforever.org/biodiesel_svo.html

 

Nekaj nasvetov bi mogo?e lahko na?el tu, ampak je vse v nem??ini...

 

http://www.elsbett.com/gb/vegetable-oil/information.html

 

Ima kdo tukaj kaj ve? izku?enj? Mogo?e kdo to ?e prakticira?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motoroznanstvo mi ni preve? blizu, ampak domnevam da lahko naleti? na cel kup problemov  - viskoznost, mazanje ?ob, korozivnost, odpornost na nizke temperature... do tega da se ti bo v jedilnem olju ?e kaj zaredilo v rezervoarju. 

 

Je pa prednost da ?e bi ti zmanjkalo olja za na solato, bi ga lahko potegnil ven iz rezervoarja

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.