Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V ponedeljek sem imel avto na rednem servisu (pri Pelkotu) kjer se je naredil mali servis, menjalo zimske gume za letne (iz 16" na 18") ter menjalo predne diske + plo??ice.

 

V torek ko grem prvi? v LJ na avtocesti opazim, da avto precej vle?e v desno. Spusti? volan avto instant za?ne vozit na desno. PRvo sem seveda pomislil, da volan zopet sam zavija (http://www.mazda-si.net/topic/11928-volan-se-sam-obra%C4%8Da-v-desno/). Avto sem popoldne dvignil na 2 dvigala, da so bile prednje gume od tal in testiral....volan pri miru.

 

Torej se je lahko optika zjebala med manjavo diskov ter gum, ali je zopet kaj z volanom?

Napisano

Kak?na je obraba gum ki si jih dal gor. je enakomerna obraba ...?  da bi se kar tako raz?telala optika pri menjavi diska  nemogo?e. 

Jaz bi najprej preveril tlak v gumah nato obrabljenost potem pa bi se posve?al cesti in bi to sprobal  na drugi cesti. potem pa morda optika.

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

V ponedeljek sem imel avto na rednem servisu (pri Pelkotu) kjer se je naredil mali servis, menjalo zimske gume za letne (iz 16" na 18") ter menjalo predne diske + plo??ice.

 

V torek ko grem prvi? v LJ na avtocesti opazim, da avto precej vle?e v desno. Spusti? volan avto instant za?ne vozit na desno. PRvo sem seveda pomislil, da volan zopet sam zavija (http://www.mazda-si.net/topic/11928-volan-se-sam-obra%C4%8Da-v-desno/). Avto sem popoldne dvignil na 2 dvigala, da so bile prednje gume od tal in testiral....volan pri miru.

 

Torej se je lahko optika zjebala med manjavo diskov ter gum, ali je zopet kaj z volanom?

Ja normalno a ne, saj po menjavi diskov in ?e samih gum je optika vsaj priporo?ljiva, ?e ne obvezna....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Obrabo je te?ko karkol videt po cca. 150km. Bom preveril tlak, druga?e pa tako kot jures priporo?a optika.

Napisano

To pa ne verjamem, da bi moral optiko delat po menjavi gum no. Meni so jo delali po menjavi volasnke letve, to je drugo. Tudi zaradi menjave diskov ?e nikoli ni bilo potrebno delat optike.

 

P.S.

A cesta je bila ravna, brez kakih kolesnic?

Napisano

To pa ne verjamem, da bi moral optiko delat po menjavi gum no. Meni so jo delali po menjavi volasnke letve, to je drugo. Tudi zaradi menjave diskov ?e nikoli ni bilo potrebno delat optike.

 

P.S.

A cesta je bila ravna, brez kakih kolesnic?

Vsaka menjava gum prinese spremembe....na seatu sem jo od julija delal ze 3x, predvsem popravki volana, avto nikoli ni zanasal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede na to da dnevno delam vo?no vrhnika->lj in potem lj->vhrnika je nekako vedno ista cesta. Volan je pa itak levo ?e ho?e? it naravnost.

 

Bom ?u kmalu na optiko pa bodo popravili ali pa povedali kaj je in grem potem k Pelkotu.

Napisano

Preveri tudi kako so gume scentrirane.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Preveri tudi kako so gume scentrirane.

Khm...to je pa pelko urihtal. Je dal stare letne dol, pa novo gor pa centriral pa vse. Trese ni? ne.

Napisano

Ce ti gre avto naravnost volan je pa postran je to samo za naravnat. Klasika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja samo a ni tako da v tem primeru bi moral avto vedno it naravnost (in volan ostat postran), ne da ko spusti? volan gre desno  :huh:

Napisano

Ne ker se to stela s navojno palico na bsaki gumi posebej ki je verjetno samo na eni strani in ne more it naravnost (ena guma vlece ven)

 

V glavnem pejd na optiko....:).

 

Jaz sem se ze tolikozverziral da po menjavi gum sam poravnam volan. Te navojne palice so kontra - ker pride na notranji (zadnji) del roke, se pravi ce bos palico podaljsal bo v bistvu gumo obrnilo na notri, ce pa skrajsas pa na ven. A ker se vsako posebej lahko hitro naredis stalo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A je to Mazda 1.generacije? ?e je potem je to stara in poznana te?ava.

Namre?,pri prehodu na ve?jo dimenzijo felten,se je dogajalo,da avto v?asih vle?e v levo (anle?em v desno).

Razlaga naj bi bila ta, da naj bi postal volanski mehanizem bolj ob?utljiv in ker cesta ponavadi visi od stedine proti robu cesti??a tudi avto sili proti robu.

Baje naj bi popravek optike pomagal.

 

 

Napisano

no tako nekako sem si jaz razlagal zaradi ceste  ......

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Mazda je 2009 letnik (se pravi 2. generacija).

 

Verjamem da res malo potegne, samo tole je kar precej ekstrem. Bom ?u na optiko.

Napisano

sporo?i

 

?eprav se mi zdi ?udno, da bi to vplivalo je vseeno marsikaj mo?no.

 

Druga?e pa ?e glih nisi konj in ne udriha? po diskih pri menjavi ne bi smel raz?telat optike.

33112_1.png

Napisano

Ja normalno a ne, saj po menjavi diskov in ?e samih gum je optika vsaj priporo?ljiva, ?e ne obvezna....

Optika obvezna po menjavi zavornih diskov??? WTF. :blink:  Ta je pa nova.

Optiko se dela v primeru,da se opravlja delo na krmilnem mehanizmu(amortizerji,roke,kon?niki,volanska letev).

Napisano

Optika obvezna po menjavi zavornih diskov??? WTF. :blink: Ta je pa nova.

Optiko se dela v primeru,da se opravlja delo na krmilnem mehanizmu(amortizerji,roke,kon?niki,volanska letev).

Vsak po svoje....recimo da so bili prejsnji ukrivljeni, recimo da so jih morali z macolo dati dol.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ukrivljeni so zih bli ker je kar lepo treslo ob bremzanju.

 

Kje priporo?ate optiko? Slu?bo imam blizu Stipi?a v LJ. Kar berem pravijo da je ok.

Napisano

Kadunc iz Grosupelj je fajn mojster!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kadunc iz Grosupelj je fajn mojster!

Mojster je mo?akar ki dela optiko, ne Kadunc  :D

Drga? pa so dobri. Sem peljal ?e ene tri avte tja.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.