Skoči na vsebino

Mazda 6, 1. generacija,pedal sklopke ostal na tleh


Priporočeno sporočilo

Imel isti problem lansko leto. Je ?la gumijasta cev na cilinder (50e). Na mojo sre?o se mi je to zgodilo ravno, ko sem zapeljal v box na parkiri??u :)

Sej je avto na sre?o tudi na parkiri??u.

Bomo videli v ponedeljek kako in kaj.

Hvala za odgovore.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem ?ele ugotovil,da je amzs avtovleka zastonj le,?e vozi avto ta,na katerega se glasi in ne na recimo ?eno.

Se pravi,da bi moral pla?ati avtovleko ?eprav imam sklenjeno avto plus.

Izgleda,da bo treba pre?altat na avtoasistenco.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sm meu pedalo sklopke isto trdo da me je res ze posteno motilo. Ko se mi je ta problem zgodil in ko je bil enkrat avto ze pri pelkotu sem mu rekel naj tudi sklopko menja. Po menjavi sklopke in te gumijaste cevi je bilo pedalo mehko kot putr :). Pomoje je za trdo pedalo bila kriva ravno ta gumijasta cev...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, danes so me klicali iz servisa, da je tudi pri meni ?la samo cevka. Jutri bo cevka tu in avto bo popravljen. :jupiii:

Cena? Sitnica.

Ej....super ,da ti bojo zrihtali in da ni kaj ve?jega blo..lp:-):-):-):-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Sporoci potem, ce bo pedalo sklopke kej mehkejse :prstgor:

Pedalo je pribli?no isto trdo.

Mi je predalec cevko bomo ze zamenal samo zanimame,kje jo narocit razen pri pooblascencu.

Jaz sem jo zamenjal na poobla??encu.

Ne vem,?e jo bo? dobil kje drugje.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sm lih hotu napisat, da kaksna je zej to glupost. Ce imas rad trdo pedalo se ne pomeni, da ga imajo drugi. Mene osebno je to trdo pedalo zelo motilo. Sploh nisi imel filinga. No, po menjavi sklopke je zadeva taksna kakrsna more biti :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Najlepša hvala za poslana navodila😊
    • "A gremo na kavo?" - "Super ideja! Pojdimo!"   - "Dober dan, želite?" - "Eno pivo." - "Meni tudi..."
    • Če pogledaš na letni ravni, ja. Drugače je pa cestnina za vozila od 1350 - 1800 cc 90eur, 1800 - 2500 pa 150 eur. Mlinčki do 1350 so pa 60eur.  Njegov plan da si zniža cestnino in pol s to razliko registrira motor je ok, čeprov jest zaradi tega ne bi glih avta menjov, ampak, vsak dela kar sam hoče.
    • Od kje pa ti računica da boš kaj prišparal? Če ciljaš na cestnino so to zanemarljive vsote.
    • Počasi študiram da menjam svojo M3 za nekaj cenejšega pri registraciji, da bi na ta račun registriral še motor. Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel. Kakšen avto priporočate? Vem da je precej široko zastavljeno vprašanje, ampak recimo nekaj podobnega Mazdi 3 ali 6, limuzina ali karavan, 20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5. In da je približno tako zadovoljiv glede vzdrževanje kot M3. Predvsem te turbine, sklopke, dizl zadeve, menjalniki...   Vizualno so mi všeč Audi A3, A4, tudi A6, Mercedes CLA, C razred, Škoda Octavia, Jaguar XE, XF, Honda Civic novejša, Volvo V40, V60, Peugeot 508 in 408 (malenkost več €). Ampak ne poznam avtov, njihovih hib in napak itd.  Letnik bi vseeno raje od 2017 dalje, na starejšega od mojega ne bi šel. Bencin, dizl, hibrid - vseeno.   Bolj me zanima z vidika neproblematičnosti vzdrževanja, kot pa zunanjega izgleda - to bom že nekaj našel, saj novejši avti so dokaj lepi na oči.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.