Skoči na vsebino

Mazda 6, 1. generacija,pedal sklopke ostal na tleh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Da je ?portna sklopka trda ni nobeno pravilo. Mogo?e se pa motim in imamo na firmi ?minkerske kombije :zvizga:

Pa dobro,ne more? primerjat kombija za vozit hru?ke z ?portno mazdo.

Sm lih hotu napisat, da kaksna je zej to glupost. Ce imas rad trdo pedalo se ne pomeni, da ga imajo drugi. Mene osebno je to trdo pedalo zelo motilo. Sploh nisi imel filinga. No, po menjavi sklopke je zadeva taksna kakrsna more biti :)

?e bi avto imel od novega naprej in ne,ko ima 200000 km bi vedel,da je ve?ina 6-tk bila z takim tr?im pedalom s k lopke.

 

 

Napisano

Avto je pri bajti k je biu star 2 leti, poleg tega imamo tudi drugo generacijo sestke k smo jo kupili k je mela 40k km tkp da ne govor krneki :)

Napisano

Avto je pri bajti k je biu star 2 leti, poleg tega imamo tudi drugo generacijo sestke k smo jo kupili k je mela 40k km tkp da ne govor krneki :)

Govorim za dizel z dvomasno sklopko.

 

 

Napisano

?e je trdo je stalno vredu, vsaj tako trdi ?ena.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tm se pa sploh to trdoto tok manj cuti

...ne vem, ?e sva na isti frekvenci. Ko mislim "trdo sklopko" je to sklopka, ki jo ?uti? pod nogo in ne kot pri kak?nem francozu, ko misli?, da je po?la zajla in gre noga v prazno do dna. :prstgor:

?e je trdo je stalno vredu, vsaj tako trdi ?ena.

Pa saj to ho?em ?e ves ?as dopovedati. :zvizga:

 

 

Napisano

Isto misliva. Hocem ti povedat, da pedalo na zacetku ni bilo tako trdo tako da to ni res, da je avto ze tak "serijsko". Druge generacija ima trenutno 120k km pa je se vedno lepo mehka. Pri bencinarjih se pa to bolj cuti ravno v mestni voznji kjer je potrebno veckrat pritisniti na pedalo in kalibrirati z gasm za razliko od dizla k po domace povedano avto ze skoraj sam speljuje. Ravno zaradi tega je to toliko bolj motece saj je pedalo trdo in ko speljujes se use trese, ker sploh nimas filinga kok si kej prtisnu. Seveda se cez cas navadis in gre, vendar te se vedno moti. No po menjavi sklopke je bilo pedalo nazaj mehko tako kot more biti in sem ravno tako potreboval slab mesec, da sem se navadil nanj, saj sem sklopko zabijal do podna, ker sem bil navajem na staro trdo sklopko. Ce se ne motim je pelko men uzel 40e za cevko :)

Napisano

Alex a mi lahko prosim poves na katerem servisu si menjal cevko.In kaksna cena je bila same cevke ker pri krizisniku je ocitno zlata

Na Avtoplusu v Kp. Cevka +olje+ delo = zlatarskih 177?. :)

 

 

Napisano

Poklic pelkota pa pras. Pa tudi ce bos dal tistih 30e za benz bo vrjetno sekr ceneje :)

Napisano

Ni vse samo v cevki je se tekocina in odzracevanje na vseh zavorah, za kar sta potrebna 2.

 

Ce se ne motim je posoda ista za dot

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni vse samo v cevki je se tekocina in odzracevanje na vseh zavorah, za kar sta potrebna 2.

 

Ce se ne motim je posoda ista za dot

Res je. Meni so komplet zavorno teko?ino zamenjali + prezra?evanje.

 

 

Napisano

A ima kdo staro cev, da vidim ali se jo da tudi narediti pri specialistih za izdelavo fleksibilnih cevi?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz stare niti videl nisem in niti ne vem, kako naj bi izgledala. :ne vem:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.