Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp, mam problem , imam mazdo 6 l .2007 - karavan diesel. Zadaj desna zavorna ?eljust mi blokira, ni zajla, ampak prou notri v ?eljusti  nekaj trokira. Sem podmazal tudi vodila

 

in lepo te?e. Me zanima ali se spla?a renovirat in kej , ali kaka drugaopcija. Pa, ?e kdo ma kako za prodat...

 

Lp, Andrej

Napisano

Ponavadi je tezava v zavornem cilindrcku, ki ga lahko obnovite.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Za druge referenco te pa na ebayu pride za par 140e s postnino vred in brez DDVja, ker je iz UK.

Napisano

Za druge referenco te pa na ebayu pride za par 140e s postnino vred in brez DDVja, ker je iz UK.

 

 

Zakaj bi bilo brez DDVja, ker je iz UK? UK je del EU in ce kot fizicna oseba nekaj kupis, ne mores zahtevati povracila DDVja. Ce pa kupujes kot pravna oseba, pa moras potem ta DDV placati doma in sicer tako, da racunovodsko naredis samoobdavcitev :)...  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ce rocna zavora deluje normalno se celjusti da obnoviti. Pride pa okol 30-40 e na celjust, ce se ne motim :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Petek je in zadnji vikend to jesen... 🤗😉
    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.