Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp, mam problem , imam mazdo 6 l .2007 - karavan diesel. Zadaj desna zavorna ?eljust mi blokira, ni zajla, ampak prou notri v ?eljusti  nekaj trokira. Sem podmazal tudi vodila

 

in lepo te?e. Me zanima ali se spla?a renovirat in kej , ali kaka drugaopcija. Pa, ?e kdo ma kako za prodat...

 

Lp, Andrej

Napisano

Ponavadi je tezava v zavornem cilindrcku, ki ga lahko obnovite.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Za druge referenco te pa na ebayu pride za par 140e s postnino vred in brez DDVja, ker je iz UK.

Napisano

Za druge referenco te pa na ebayu pride za par 140e s postnino vred in brez DDVja, ker je iz UK.

 

 

Zakaj bi bilo brez DDVja, ker je iz UK? UK je del EU in ce kot fizicna oseba nekaj kupis, ne mores zahtevati povracila DDVja. Ce pa kupujes kot pravna oseba, pa moras potem ta DDV placati doma in sicer tako, da racunovodsko naredis samoobdavcitev :)...  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ce rocna zavora deluje normalno se celjusti da obnoviti. Pride pa okol 30-40 e na celjust, ce se ne motim :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A to je "trust me bro" trditev?
    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.