Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Zanima me ali ima kdo izkusnje z roll bari za mx5, seveda z takimi, ki opravljajo svojo funkcijo. Zadevo bi se lotil naredit s pomocjo majstra, ki izdeluje kletke za dirkalce in to v principu za sede?i ne kot polna kletka. Kako je z to stvarjo kar se ti?e homologacije ali je to potrebno za roadsterja itd.

 

Pa? kakr?nekoli informacije dobrodo?le.

Tako bi pa nekako zgledalo

/https://www.pinterest.com/pin/63894888440779397/

 

LP

 

Napisano

No ?e bo lepo oja?ano od zadaj, da se ne zvije direkt proti voznikovi glavi v morebitni nesre?i, je super. Vse ostalo je style bar.
o
Sam se ne bi obremenjeval s homologacijo. ?e bosta naredila lep izdelek, pobarvala.. Pomoje ni policaja, ki bi posumil, da je home made. Konec koncev je cabrio, to je "dodatna oprema".  :P

bdbar2_.gif

Napisano

Meni za style bar res ?e nikol ni noben te?il, tud na tehni?nih se ne vtikajo preve?, res pa da roll bar izgleda malo druga?e in ga je pametno mal oblazinit. Po tem posnetku pa imam letos tud sam namen zamenjat blingbling gay bar, ampak ne poznam in tudi ne zaupam doma?im mojstrom, ki bi za 100-200? naredili kar bi naredili.

V sam dizajn in izdelavo je za kvaliteten izdelek potrebno vlo?iti kar veliko ur (nekaj teorije o tem - http://www.nwhydroshots.virfx.net/links/rcd101.htm ) in ne pravim da bi bilo nemogo?e naredit, ?e je mojster ?e delal kletke bi nekako moral znati nekaj narediti, ampak mx5 je zelo specifi?en avto in manjka nosilnih povr?in, tako da osebno raje malo ve? dam in je bol sigurno. Koliko ve? je pa vpra?anje brskanja po netu in glede na to da bi Hard Dog ali Boss Frog zaradi po?tnine iz amerike hitro pri?la 1k?+, se nagibam k angle?kim zadevam. ?e najbolje hvalijo GC, takoj za tem pa je TR Lane. 

http://www.gcfabrications.co.uk/Roll_bars/cat2703118_3245849.aspx

http://www.trlanefabs.co.uk/MX5-ROLL-BARS.html

 

Sam se ?e odlo?am med GCR2 in GCR3, baje ima X brace bolj?o vidljivost nazaj, cene so pa okvirno 400-500? s po?tnino.

 

Dalo bi se sicer priti skoz z malo manj 400? s cenej?o varjanto 5Race ( http://www.5race.co.uk/apps/webstore/products/show/6266668 ) ampak meni ne izgleda ne vem kaj, pa tud po forumih sem bral da nima najbolj optimalnih to?k za monta?o.

 

 

Vseeno pa prilepi kak?no fotko ko bo kon?ano, bi me zanimalo kako bo uspelo  :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

hvala za odgovore. Hja nagibam se tem dvem ameriskim firmam in bi nekako kopiral vpetje samega roll bara. uporabil pa bi brezsivne cevi. Par zadev sem ze prebral vendar je ogromno tem na sam dizajn kletke vendar se povsod nekaj kregajo kaj je dobro kaj ni:D

 

Za tale style bar noben nic ne rece ker vsi misljo da je original gor. Jaz sem se mogel celo zagovarjat na tehnicnemu, da jih ni imela.

 

Nekako obvezno moram nekaj obesit gor ker se mi je neprijetno vozit kaj hitreje kot po omejitvah;P

Napisano

Glede homologacije: ?e ne presega 3% tovarni?ke te?e vozila, ?e ne gleda izven tovarni?kih gabaritov in ?e ne zmanj?uje oz. ovira voznika oz. voznikovega pregleda nad okolico, ni homologacije. Taka re? tehta kve?jemo 100 kg, torej ni prete?ka, in ?e ni opazno nad streho vozila, ne gleda izven tovarni?ko dolo?enih gabaritov. Pregleda nad okolico pa tudi ne zakriva. Torej je zakonsko dovoljeno to re? narediti doma - ?e seveda pri tem ne razmrcvari? avta, preden najde?, kam sploh pritrditi, da bo za kaj ve? kot pa zgolj za muhe nabirat med vo?njo...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Glede homologacije: ?e ne presega 3% tovarni?ke te?e vozila, ?e ne gleda izven tovarni?kih gabaritov in ?e ne zmanj?uje oz. ovira voznika oz. voznikovega pregleda nad okolico, ni homologacije.

 

Ni tok simple ane. Aftermarket lu?i spadajo v te okvire, pa te ne spustijo ?ez brez homologacije. Zra?ni filter isto recimo. ?e kak?no stvar bi lahko na?teli :)

 

Druga?e pa, kot Symon pravi. Tudi sam se ne bi obremenjeval s homologacijo tega. ?e ravno ne izziva?, te ne bo lovil na piko zaradi tega.

 

 

Napisano

Druge lu?i LAHKO vplivajo na vozne lastnosti in posledi?no na voznikov pregled nad (no?no) okolico. In tudi zra?ni filter LAHKO vpliva na mo? motorja in posledi?no na odstopanje od tovarni?kih parametrov. Roll bar pa? ne... :P

 

Je pa v tej na?i de?elici precej stvari skregano z zdravo pametjo, a ne bom o tem tukaj, da ne zaidemo iz smeri...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Napa?no zasnovan roll bar lahko naredi ve? ?kode kot koristi, poleg tega je nevaren tudi ?e te kdo od zadaj naba?e in ?e je prenizek prileti direkt v glavo (sem ?e bral o ?ivanju na ta na?in) tko da niti ni priporo?ljiv z original zici, razen ?e si res majhen :)

 

Debata bi ?la lahko v nedogled kaj je dobro in kaj ne, v vsakem primeru je treba vzet pamet v roke in zadevo dobro prera?unat, zmerit, vzeti v zakup, upat pa seveda da ne pride do najhuj?ega.

 

Aja pa tud vozne lastnosti spremeni, ?asija je na ta na?in dost bol oja?ana, ampak kot re?en raj pustmo to filozofiranje, mene bol zanima kako se bo speljal home made izdelek. Mogo?e se na netu celo kje dobijo to?ne meritve HardDoga, ampak meni do zdj ?e ni uspel nikjer najdt.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kavici.... 😉
    • @Bossnisi dobro prebral mojega posta in iz slik si napačno razbral porabo!  Prva slika je poraba od X motorja 15km. Druga slika od dinota 140 motorja 15km. Tretja pa od dinota na relaciji cca 60km. Torej je cca pol litra razlike, tistih 1.5 pa imajo nekateri, ki so tukaj prisotni....  Zdaj se mi pa j...e kaj si kdo misli, ker vem kako je stanje in na zdravje z enim kuhančkom.... 🍹
    • Zakaj pa ga ne bi noben prodal?   Kar se tiče oblike je verjetno stvar okusa, tudi meni so mazde lepše.
    • Pomoje vseeno bolj merodajna kot mnenje mojstra @Alex.    Da se razumemo, če je kriterij, da se gor vsi lažejo, potem lažejo tudi lastniki tehnološko nespornega prvaka X motorja. In če vsi lažejo v enaki meri, potem je razlika v odstpanjih enaka kot če vsi govorijo resnico.   Dejstvo je, da je X dober motor, ampak pač kubikatura od dinota in cena naredita svoje.    Biti ti ni tako slabo, vedno si 100% zadovoljen s svojimi odločitvami, kapo dol.
    • Danes vgradil in na linijo priklopil prvi od štirih zvočnikov za Dolby Atmos. Na slikah se vidi,kako sem iz Inox-a naredil sponke,ki držijo zvočnik z ene strani (tista,ki je bolj poglobljena v strop) zapet za stropno ploščo (Fermacell)....na drugi bolj spuščeni strani pa zvočnik plosko nalega na poševno izrezan rob luknje. Stikalo na terminalu za nizkotonec sem pustil na položaju ",montirano na steno",visokotonsko atikalo pa na "briliantno" namesto "nevtralno". Počasi pa seveda tudi drugi trije pridejo na vrsto...samo je kar jeba tako "nad glavo"...zrihtaš enega,in imaš takoj "poln kufer"😄   EDIT: Na tretji sliki je spodaj na steni desni surround (Nubert nuVero-5),na stropu pa desni zadnji Atmos (Nubert Nubox WS-103 ki sem jih imel že nekaj let spravljene za ta namen).Torej se vidi desna zadnja stran sistema. Seveda bo še pofugirano,da bo izgledalo,kot se spodobi...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.