Skoči na vsebino

Roast my car !

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

RX8, a je dvotaktar al sam tolk olja pokuri ?

M6 tolk ?rna da se kr prehladi? ?e se pelje? v njej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ta je itak ?e tolk zakurjen, da ga nimamo kej ve? roastat :D 

 

Kdo bo naslednji?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano
Napisano

Iz tega avta lahko naredi? samostojen koledar.....ker je vsak mesec druga?en...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko so vidli ta avto, so pri;

 

- Porscheju nehali vgrajevati spojlerje in

- Lexusu prenehali vgrajevati lexus prozorne zadnje luci

 

Ce imas doma tudi morske sadeze, lahko naredis iz vsega nastetega okusno rizoto :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Deeyan - tudi ?e na ?iroko odpre? havbo 323 cela Primera ne gre notri - to je dejstvo

                the registration plate says GODEYAN - we know GOD but who the fuck is EYAN? :ne vem:

 

@Nejc - ni va?no a ja streha gor ali dol, ?e se oreng ulije si moker v obeh primerih.

           - zgleda kot ?portni avto samo zakaj ima mlin?ek pod havbo?

33112_1.png

Napisano

Zakaj MX5 nima strehe? Da mimoido?i vidijo da je to tudi mo?ki avto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A stebri?ek je gotovo zato temnej?e barve, da se rjavo la?je zakamuflira kot bi se na srebrni. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@mx5: ?otor mamo, samo ?e zakurmo pa smo doma :P:D 

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Napisano

no ajde, najprej ?pagetar, potem pa ?e TDI  :zvizga: 

post-2637-0-57452900-1465277611_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.