Skoči na vsebino

Te?ave na elektriki 2.5 V6


Priporočeno sporočilo

Te?ava je v tem, da avto v?ge in lavfa dokler dr?im klju? v poziciji verglanja, ko spustim klju? motor ugasne + to mi ne ka?e obratov na ?tevcu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Senzor odmi?ne gredi naj bi dajal signal tudi obratomeru. Imas 3 pincke, dva sta napajanje, tretji pa signal. To bi se mogo?e dalo ze z navadnim voltmetrom pomerit, ce dobi napajanje in ?e da signal ven med verglanjem.

 

so trije pin?ki, ampak samo dva sta aktiva, eden pa je slep.

Druga?e pa elektrika pride gor, to smo ?e zmerli.

 

Je pa ?udno, ker niti za temperaturo vode ?tevec ne ka?e prav, pa za hitrost avtomatsko sko?i na 20km/h...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da nisi imel kaksno podgano pod havbo, ki ti je kaksen kabel poglodala? Ker enkrat sem tud to ze popravljal eni.

Mazda ima bakrene ?ice, poglej ?e se ti je kje bakreni volk naredil. Tak primer sem imel pri bg modelu na frtajlerju.

Mogo?e bo treba preverjat na "old school" na?in, ?e ima? iskro, ?e gorivo pride do motorja (mogo?e start sprej na?pricat v loputo) in ?e je motor sploh v fazi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto je kompletno nanovo sestavljen z in?talacijo vred, vsi kabli nanovo izolirani, zamenjani vsi konektorji.

Vse ?tima, saj avto druga?e nebi lavfal niti ob dr?anju klju?a na "start", problem je ko klju? spustim. Bomo poskusl ?e z drugo klju?avnico, mogo?e je feler tam :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko spustis kljuc ti prekine tok, verjetno fail v napeljavi

 

sej pravim, vrjetno nekje pade napetost na ECU-ju... morm preverit

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • - "Ljubica, prični se slačit, zdravnik mi je predpisal STRIPTIZ." - “Norec stari, vzemi očala! Na receptu piše STREPSILS…”
    • Ne veselimo se samo mi obdobja dopustov!   Tudi cene skačejo od sreče...
    • Na pokopališču opazujem neko gospo, ki je prišla do groba, prižgala svečko, nato pa se ritensko umaknila. Meni nič jasno, pa pristopim do nje in jo vprašam: - "Oprostite, da motim, ampak ni se dalo spregledat, da ste se ritensko umaknili od groba, pa me zanima, zakaj? Je to kak poseben ritual?" - "Ne, veste, mož mi je vedno govoril, da imam tako dobro rit, da bi še mrtvi vstali. No, in to želim preprečit..."
    • Ja, za teh 100 eur imam lahko manjšo mašino v novem avtu in še motor. Ne gre se sedaj za teh 100 eur, ampak iščem nov avto. In ne rabim več takšne 2.2, 2.5, 3.0 mašine. Zaenkrat več časa preživim na motorju, Mazda pa pozimi pride prav. Je pa potem prihranek še pri zavarovanju, tam se pa tudi nabere kakšnih 100-400 eur samo na račun kubature in avta.
    • Potem je pa tu še ena postavka: zavarovanje.   "Mlinček", ki ima do 1,35 litra, ima praviloma pol manj kW kot stroj z 2,5 litra... In razlika med zavarovanjem 29 kW ali 131 kW je okoli 700€ na leto... Sicer so to res skrajnosti, ampak, kar hočem povedat je, da je pri zavarovanju večja razlika kot pri cestni taksi...   Zraven sodi še vzdrževanje. Pnevmatike za vozilo z 1,35 litra so gotovo cenejše od pnevmatik za vozilo z 2,5 litra...   Pa se na koncu nabere razlike...   Me pa zanima, zakaj o tem debatiramo v temi "Mazdina prihodnost"?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.