Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Te?ava je v tem, da avto v?ge in lavfa dokler dr?im klju? v poziciji verglanja, ko spustim klju? motor ugasne + to mi ne ka?e obratov na ?tevcu.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Senzor odmi?ne gredi naj bi dajal signal tudi obratomeru. Imas 3 pincke, dva sta napajanje, tretji pa signal. To bi se mogo?e dalo ze z navadnim voltmetrom pomerit, ce dobi napajanje in ?e da signal ven med verglanjem.

Napisano

Senzor odmi?ne gredi naj bi dajal signal tudi obratomeru. Imas 3 pincke, dva sta napajanje, tretji pa signal. To bi se mogo?e dalo ze z navadnim voltmetrom pomerit, ce dobi napajanje in ?e da signal ven med verglanjem.

 

so trije pin?ki, ampak samo dva sta aktiva, eden pa je slep.

Druga?e pa elektrika pride gor, to smo ?e zmerli.

 

Je pa ?udno, ker niti za temperaturo vode ?tevec ne ka?e prav, pa za hitrost avtomatsko sko?i na 20km/h...

Napisano

Da nisi imel kaksno podgano pod havbo, ki ti je kaksen kabel poglodala? Ker enkrat sem tud to ze popravljal eni.

Mazda ima bakrene ?ice, poglej ?e se ti je kje bakreni volk naredil. Tak primer sem imel pri bg modelu na frtajlerju.

Mogo?e bo treba preverjat na "old school" na?in, ?e ima? iskro, ?e gorivo pride do motorja (mogo?e start sprej na?pricat v loputo) in ?e je motor sploh v fazi.

Napisano

Avto je kompletno nanovo sestavljen z in?talacijo vred, vsi kabli nanovo izolirani, zamenjani vsi konektorji.

Vse ?tima, saj avto druga?e nebi lavfal niti ob dr?anju klju?a na "start", problem je ko klju? spustim. Bomo poskusl ?e z drugo klju?avnico, mogo?e je feler tam :)

Napisano

Ko spustis kljuc ti prekine tok, verjetno fail v napeljavi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko spustis kljuc ti prekine tok, verjetno fail v napeljavi

 

sej pravim, vrjetno nekje pade napetost na ECU-ju... morm preverit

Napisano

misli?, start gumb? :)

 

win95s.0.gif  :jezicek:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dokaz, da tudi dizli grejo z malo več skrbi in truda.....  😉
    • "Jutr mam zobarja..."     A je to redno al samoplačniško?
    • Ja. Stvar deluje za svoj denar v nulo.  Ta reciver  je bil tudi izbran za najboljšega do 300 €. 
    • Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile....  😂🤣😉
    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.