Skoči na vsebino

nakup mazde3


kukky

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

Da si sposodim tole temo, sem sel mal brskat po starih pa nisem nic takega nasel, lahko da sem spregledal, se opravicujem.

 

Malce sem oci vrgel na M3 bencin 120KM, attraction ali takumi oprema. Zanima me, ce so kaksne hibe s tem motorjem, koliko pridejo servisi, povprecna poraba....

 

Pa se to, koliko so prodajalci fleksibilni pri ceni? Vem, da mazda naceloma ne daje popustov, ampak bi rad bil malce oborozen z infoti. Z menjavo se mi nekaj ne mudi, ker vse zavisi kako in kdaj prodam svoj trenutni avto. Ker tudi ne vem, cakat na facelift ali takoj pa magar ujagat kaksen popust, mogoce celo testni avto...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Sem nov na forumu ampak ?e ve? let zadovoljen lastnik Mazde...najprej 323F, sedaj pa Mazda 3. Ker bo avto star kmalu 10 let sem se odlo?il za nakup nove trojke G120 Revolution sedan. Namen imam po?akat nov facelift model in mo?no upam de bo pri?el v Slovenijo ?imprej spomladi. Sem pa bral forum in vidim da nisem edini, ki ga skrbi kvaliteta novih Mazd. Najbolj me skrbi kvaliteta pleha in barve. Na nem?kem forumu sem zasledil, da ?e komaj dve leti stare trojke (mehi?ke) rjavijo na "?vasih" na vratih prtlja?nega prostora. Zanima me ?e ima kdo, ki ima prvi model trojke skyactiv (2014) ?e ka?ne sledi rjavice? Hvala za odgovor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Mazda 3 ima sedaj menda 8 let ali do prevozenih 200.000 km jamstva.... vsaj tako sem videl v eni reklami...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravnokar preveril... Mazda3 sedan, februar 2014, Japonska... Pri prtlja?nih vratih, pod zadnjo ?ipo so na vseh ?vasih vidni zametki rje. To bo ?e zanimivo :( . Imam ?e kar spisek pomanjkljivosti za izredni servis.

Joj ne me stra?iti. ?e pa kaj pri avtu ne prenesem je pa to rjavenje.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse informacije so na voljo pri prodajalcih. Ja je kar nekaj simpati?nih dodatnih kosov opreme. Moram priznati, da so spremembe zunanjosti majhne ampak lepo izpeljane. Saj roko na srce, prav velikih sprememb ?e ne potrebuje :). Notranjost pa mi je tudi zelo lepa edino mogo?e bo kdo pogre?al klasi?no ro?no zavoro.

Cene so se spremenile minimalno ali pri nekatreih izpeljankah ni?.

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.