Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Ampak ... spet gre za neko zbiranje podpisov v stilu "brigo moja, pre?i na drugoga". A kolesarska mre?a pa ne bi opozarjala same kolesarje, da so oni del problema in ne re?itve? Tukaj so za nered soodgovorni tako nekateri vozniki kot nekateri kolesarji. Ja pa? ne more? prletet po?evno s kolesom ?ez zebro v nasprotno smer pri polni brzini in pri?akovat, da bo to nekdo v avtu predvidel. Ravno tako pa tudi ?ofer ne more na polno ?ez ta prehod, ampak s hitrostjo, da lahko varno ustavi.

 

Ko se to se?teje bo red... dokler pa vsak misli, da je najbolj pomemben v prometu ali pa bolj pomemben od drugega samo zaradi tipa prevoznega sredstva je pa pa? tako kot je. Upam vsaj, da je ob?ina tako pametna in zahteval postavitev kamer, da se bo jasno videlo kdo ga je, v primeru nesre?e, pa? usral.

 

?e dobr, da je avto od popTV ja na posnetku, da ne bodo spet po Kanalu a ali pa na 24urah celo pridigo negativizma skupaj spravili.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak ... spet gre za neko zbiranje podpisov v stilu "brigo moja, pre?i na drugoga". A kolesarska mre?a pa ne bi opozarjala same kolesarje, da so oni del problema in ne re?itve? Tukaj so za nered soodgovorni tako nekateri vozniki kot nekateri kolesarji. Ja pa? ne more? prletet po?evno s kolesom ?ez zebro v nasprotno smer pri polni brzini in pri?akovat, da bo to nekdo v avtu predvidel. Ravno tako pa tudi ?ofer ne more na polno ?ez ta prehod, ampak s hitrostjo, da lahko varno ustavi.

 

Ko se to se?teje bo red... dokler pa vsak misli, da je najbolj pomemben v prometu ali pa bolj pomemben od drugega samo zaradi tipa prevoznega sredstva je pa pa? tako kot je. Upam vsaj, da je ob?ina tako pametna in zahteval postavitev kamer, da se bo jasno videlo kdo ga je, v primeru nesre?e, pa? usral.

 

?e dobr, da je avto od popTV ja na posnetku, da ne bodo spet po Kanalu a ali pa na 24urah celo pridigo negativizma skupaj spravili.

Se strinjam in tudi sam sem mnenja,da je prometna ureditev redkokdaj tako slaba,kot je slaba vozni?ka kultura in da je cesta redkokdaj ?ibkej?i ?len od ljudi,ampak...

 

Naj bo infrastruktura taka,da bo oprostila dolocene napake in slabe navade udele?encev v prometu; tako kolesarjev,pescev kot tudi avtomobilistov.

 

In na koncu te ceste naj bo redarstvo,ki pa ne bo oprostilo takih napak.

 

Za spametovanje ljudi pa? obstajajo bolj?i vzvodi,kot pe?ec/kolesar na haubi.

 

Si se kdaj peljal po tej novi ureditvi?

Se pa strinjam; zdaj marsikateri kolesar pride tja z mislijo "kak?en debil je to naredil in kako me bo nek debil zdaj zbil,jaz sem pa bogi kolesar"..

 

Namesto da bi si rekel: " ok,nevarna to?ka.. kaj vse lahko naredim,da bom varno pri?el ?ez? Hm,nakazal smer zavijanja, ?e v ?tartu imel obla?ila ?ivih barv, lu? na kolesu in vozil defenzivno,saj ?elim priti cel domov... Ali pa bom raje ?el po drugi poti...".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj ?e ne, sem pa v torek prevozil cel Koper od ?usterne do Ankarana in nazaj. Se pravi ?ez vsa mogo?a in nemogo?a kro???a v Kopru in luki, ker lahko naredi? enako bedarijo kot tukaj. ?e samo skloni? glavo med ramena in gasa ?ez bo po?ilo pa ?eprav ima? na papirju prednost. ?e pa gre? kot kolesar zavestno ?ez s PRIMERNO hitrostjo, gleda? situacijo, opazuje? ali te drugi vidijo in predvsem NE IZSILJUJE? prednosti potem je to ?ist lepa zadeva. ?e pa ne dela? ni? od na?tetega potem je pa ogenj v strehi in kolesarska mre?a na delu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj ?e ne, sem pa v torek prevozil cel Koper od ?usterne do Ankarana in nazaj. Se pravi ?ez vsa mogo?a in nemogo?a kro???a v Kopru in luki, ker lahko naredi? enako bedarijo kot tukaj. ?e samo skloni? glavo med ramena in gasa ?ez bo po?ilo pa ?eprav ima? na papirju prednost. ?e pa gre? kot kolesar zavestno ?ez s PRIMERNO hitrostjo, gleda? situacijo, opazuje? ali te drugi vidijo in predvsem NE IZSILJUJE? prednosti potem je to ?ist lepa zadeva. ?e pa ne dela? ni? od na?tetega potem je pa ogenj v strehi in kolesarska mre?a na delu.

No,ob priliki Pojdi tukaj z avtom... Res je zoprna zadeva...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne pa da promovirajo napa?no obna?anje v prometu.

 

Varnostni pas in?truktorja... hmm ja so avti, kjer se ne da vi?ine pasu nastavljat, ampak potem si pomagaj druga?e.

Redki so taki avti.... Ampak,ja ,to?no to; pomagaj si druga?e v tem primeru.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://youtu.be/GzHf6qL_BS8

 

Sem mestna srajca, z mo?virne kotline doma; pa mi tale vo?nja nad 50km/h o?itno ni ?isto jasna. Po pravilih bi se vrjetno moral na prehitevalnem pasu parkirat busu za rit (oziroma v tem primeru mercu za njim) in ?akat, da se umakne na desni pas? In ?e bi se recimo med tem, ko ga prehitevam po desni odlo?il zavit na desni pas in me pri tem zadel sem kriv jest, ane? Ker nista enakovredna pasova in nimam tam kaj po?et, kar se zakona ti?e. Saj ne vem kaj je bolj zaskrbljujo?e; da folk meni ni? tebi ni? vozi mimo po desni kot da je to nekaj normalnega ali voznik in vodi?ka spredaj v busu, ki sta me gledala kot teli?ka ko sem potrobil in gestikuliral, naj sp*zdita s prehitevalnega pasu.

 

Bonus clip: BMWji za?eli uporabljati ?migavce, sedaj jim mora nekdo samo pojasniti, da pomenijo ''jaz bi zavil sem ko bom lahko'' ne ''JEST ZDEJ GREM; UMAKNITE SE''

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pitaj boga; je pa ?enska v BMWju vozila za njim kar nekaj ?asa, potem se ga je odlo?ila prehiteti ravno, ko bi jaz ?el mimo.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

https://www.24ur.com/novice/slovenija/nesreca-na-krizisci-tivolske-in-celovske-ohromila-promet-v-ljubljani.html

 

Me prav zanima kako je tole izgledalo oziroma kak?en bo epilog te zgodbe....

 

?e kdo pozna odpiranje semaforjev na tem kri?i??u; dejasnko je zoprn interval.

 

V isti sekundi, ko se iz smeri tr?a?ke pri?ge rde?a za zavijanje (levo) na Celov?ko, se pri?ge zelena v kontra smeri (iz smeri avtobusne postaje v smeri Vi?a) in ?e ni? kolikokrat sem na lastne o?i videl,da se poti preprosto kri?ata. Verjamem,da je bus peljal v zgodnjo oran?no (in je pa? vozil svojih Max 40kmh v ovinek), motorist je pa zgleda res kot mutav za?tartal v zelo,zelo zgodnjo zeleno...

 

Da bi omogo?il busu varno zapustitev kri?i??a pa ne....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi motoristi niso bli glih rosno mladi, ker rosno mladi o?itno raje po telefonih drkajo in raje rajdajo po socialnih omre?jih kot po cesti... no ja sej v?asih je res bolje tako. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zadne cajte je res velikrat napisano... 75 letnik .... 80 letnica je.... mal naj se zganejo, pristojni... pregled zdravni?ki nad 70 bolj strog in pogost!

Nimam zaupanja v obvezne zdravni?ke preglede....

 

Tako kot je dolo?ena Spodnja meja za vo?njo avta,bi morala biti tudi zgornja.

Tudi motoristi niso bli glih rosno mladi, ker rosno mladi o?itno raje po telefonih drkajo in raje rajdajo po socialnih omre?jih kot po cesti... no ja sej v?asih je res bolje tako. :ne vem:

Ja... Mah, ?e posebej zalostno je ko nekdo umre pri ne?emu ,kam mu Pomeni strast v ?ivljenju (kar motor motoristu zagotovo pomen)...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah,stereotipi....

Ah kaj pa ?e ne.

 

Pri nas folk nima za Porscheje in si potem kot nadomestek uva?a mnogo cenej?e rabljene BMW-je, zato bi bil rezultat raziskav verjetno druga?en kot v doj?land. Da vozniki dolo?enih znamk delajo ve? pi.. enostavno ni stereotip.

 

https://www.zurnal24.si/avto/vozniki-katerih-znamk-imajo-najvec-kazni-in-najvec-nesrec-296295

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Danes je bila v slu?bi precej resna debata glede radijskih opozoril o radarjih, policijskih kontrolah...

 

Itak smo bili na dveh bregovih...

 

?e se komu da , lahko napi?e svoje mnenje in ga argumentira, ker Me pa? zanima a sem res v manj?ini...

 

Torej : "radar/ kontrola tam in tam". Podpirate/ ne podpirate.

 

Klicete na radio in obvescate o lokacijah radarjev/kontrol?

 

Obvestila o zastojih so seveda izvzeta,ker Predvidevam, da jih vsi podpiramo. Koliko so pa koristne,pa pustimo ob strani.

 

Brez kreganja :) :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.