Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Jaz ga dam v sport mode pri kakšnih prehitevanjih, kjer bi rad da je motor hitreje odziven in se vrti pri višjih obratih. Pa še pomagam mu malo in ga tik preden ven skočim že vržem eno prestavo nižje kar z obvolansko ročico. Potem ko ga pritisnem pa pustim da sam počne kar hoče. Pa kakšna prehitevanja v hrib, recimo Rogla. Pride ta način prav. Imaš malo več rezerve, ki vedno prav pride v takšnih pogojih.
-
Napačna tema,..daj v tisto vesoljci al kar je že
-
Kot naročeno prilagam sliko sveže opranega avta😁. Vem, da nekaterim forumašem 16" izgledajo češko, meni pa se prav dopade razmerje med gumo in plastiko. Kako se lastniki svetlečih platišč spopadate z zavornim prahom? 3 tedne nisem pral avta, pa so antracitna platišča izgledala kot da avta nisem pral pol leta. Težavo sem imel tudi z dostopom do umazanije s krtačko, ker je vse na knap. Ko sem kočal, sem bil črn ko mehanik brez rokavic. Saniral sem tudi prvi odkrušek laka na zadnjih vratih cca. 1mm. Se pozna, da je na nekaterih cestah šoder še od lani. Pri Ferku sem nabavil korekturni lak za arctic white za 9,81€. Glede temperature mi je bilo rečeno, da naj bi zaradi emisij ti motorji ko niso pod obremenitvijo lavfali hladneje.
-
Fantje hvala za odgovor! DPF bo ostal v avtu, saj nočem da kadi kot dimnik hehe. Kar se tiče blokade EGR, bom po vsej verjetnosti to naredil, ter brez kakršnegakoli tuninga. Kaj pa lahko pričakujem po blokadi (samo elektronsko zaprtje EGR ventila)? Več moči, to že, ampak če to za sabo potegne menjavo 100 drugih delov, se enostavno ne splača. Trenutna moč je recimo zadovoljiva, ampak bi želel le malce več Mogoče vredno omembe imam na avtu tudi že čip.
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.