Skoči na vsebino

Električno kolo (e-bike, pedelec)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je marko91 napisal:

Ocitno je prodaja uspešna da so cene take. Ampak jaz bi te vprasal ne koliko je stara ampak koliko km si naredil, ve ze polnjenj ne mores preveriti? 
koliko je bila pa cena kolesa?

 

sem razmisljal o ebike-u, samo odlasam zaradi pomankanja časa. Kontrasorazmeren element denarju zadnje čase.

 

Bonus pitanje: pa verjetno je el kolo pretezko za zadnjo steno avtodoma? Potrebna kljuka?

 

Hvala

E kolesa so težka okoli 24kg.... To se je potem treba pozanimati v papirjih od avtodoma. Če ne drugega je lažje ga dati na kljuko. Jaz bi ga itak vozil v notranjosti varno privezanega. 

 

Za ostala vprašanja pa nimam odgovora, razen da je manjko časa za gibanje na prostem res klinac... 

Napisano

Tudi jaz nimam časa od kar imam dva gremljinčka. Kadar jih dam v varstvo pa akcija🚲🤠 Od novega leta do zdaj samo 200km. Zdaj pri bolj nizkih temp naredim 40-50 km in še ostane baterije. Ja odvisno kaj češ imeti... oprema, navor motorja, baterija.... od 2000 naprej. Ta Giant Fathom pro E+1 ima kar dobro opremo in je zdaj 3300€ (cene grejo gor). Zna bit, da bo naslednja stopnja fully 😁 ampak je od 4000€ naprej... In to je kar nekaj denarja in zato ga moraš res fanj uporabljat...

 

Sem pa dodatno naročil (iz usa) še amortiziran potopni sedež. Sem testiral pri kolegu in ful dobro blaži udarce (za rit).

 

 

Napisano
pred 4 urami je AmpeR napisal:

Tudi jaz nimam časa od kar imam dva gremljinčka. Kadar jih dam v varstvo pa akcija🚲🤠 Od novega leta do zdaj samo 200km. Zdaj pri bolj nizkih temp naredim 40-50 km in še ostane baterije. Ja odvisno kaj češ imeti... oprema, navor motorja, baterija.... od 2000 naprej. Ta Giant Fathom pro E+1 ima kar dobro opremo in je zdaj 3300€ (cene grejo gor). Zna bit, da bo naslednja stopnja fully 😁 ampak je od 4000€ naprej... In to je kar nekaj denarja in zato ga moraš res fanj uporabljat...

 

Sem pa dodatno naročil (iz usa) še amortiziran potopni sedež. Sem testiral pri kolegu in ful dobro blaži udarce (za rit).

 

 

200km do konca februarja sploh ni zelo malo, glede na vse omejitve in precej hladen januar. Poznam kar nekaj mojih kompanjonov, ki še niso sedli na bajk in samo gonijo pametne trenazerje. Sploh če delaš 40km vožnje, je to 5vozenj... Torej 2-3 na mesec. 

Napisano

Sicer so pa cene vseh koles res šle noro gor. Plus da jih ni na zalogi. Zato gredo tudi rabljenim cene navzgor. Moj giant je bil leta 2018 2000eur, zdaj je 2200. Gravel, ki ga gledam je bil 1leto nazaj 1100,zdaj je 1400eur.

Napisano
pred 50 minutami je Nejc1986 napisal:

Sicer so pa cene vseh koles res šle noro gor. Plus da jih ni na zalogi. Zato gredo tudi rabljenim cene navzgor. Moj giant je bil leta 2018 2000eur, zdaj je 2200. Gravel, ki ga gledam je bil 1leto nazaj 1100,zdaj je 1400eur.

Kaj ne bodo. Naenkrat so postali kolesarji vsi, ki lahko hodijo. Pa ne toliko zato, ker bi hoteli biti Fit. Bolj za švercanje v druge občine, ko so bile zaprte. 😋

 

 

Napisano
pred 20 minutami je Alex napisal:

Kaj ne bodo. Naenkrat so postali kolesarji vsi, ki lahko hodijo. Pa ne toliko zato, ker bi hoteli biti Fit. Bolj za švercanje v druge občine, ko so bile zaprte. 😋

Pa petkovo rekreacijo. :)

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.