Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

 

o?etu je na 6ki ?el senzor pretoka zraka, kje bi ga najceneje dobil? bi kar novega, nebi rabljenega iz odpada..

 

hvala za pomo?

Napisano

Kaksni so pa simptomi ? Avto ne vlece tako kot mora pa engine light gori al kko ? Vrjetno najcenejsa in sigurna vrjanta, da peljes k pelkotu v medvode, ce si seveda doma kje v blizini :)

Napisano

pa dela Pelko ob sobotah? mal se mudi namre?, ker gre ata v ponedeljek v Srbijo...je pa sigurno senzor, je bil ?e pri enmu majstru, sta zamenjala del in je odpravilo problem, sam ni pa mel rezervnega na zalogi...je dal iz svojega avtomobila za probat...

Napisano

Pa saj to ni nobena kun?t za zamenjat ce se ti mudi, poklici euroton itd ce imajo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja sej zamenjal bi sam, euroton ga ima za 155, se mi zdi mal zasoljena cena, sam zgleda takole na hitro ne bo druge :)

Napisano

Poglej se razbite, naceloma so enaki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Cena je kar normalna

 

Poslano z mojega SM-G925F z uporabo Tapatalk

Sam da ni IMV ker meni je na ra?. pri Pelkotu kazal da je senzor pretoka zraka in so sem dal 150 ? smo potem ugotovili da je IMV...

 

Poslano z mojega SM-G925F z uporabo Tapatalk

Napisano

Cena je kar normalna

 

Poslano z mojega SM-G925F z uporabo Tapatalk

Sam da ni IMV ker meni je na ra?. pri Pelkotu kazal da je senzor pretoka zraka in so sem dal 150 ? smo potem ugotovili da je IMV...

 

Poslano z mojega SM-G925F z uporabo Tapatalk

Sej hitro ugotovi?, ?e je IMV ventil...parkrat se ti pri majhni hitrosti in obratih  ugasne motor in to je to.

 

 

Napisano

Ja sam na za?etku se to zgodi sem ter tja. Je pa naprej Simon rekel da je senzor pretoka zraka potem sem pa ugotovil da to ni to...

 

Poslano z mojega SM-G925F z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.