Skoči na vsebino

Rally verzija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 3 leta kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Uporabnik Din je mel tako...

Žal ne vem če nas še obiskuje..nazadnje prisoten 2013

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 4 tedne kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Hvala za odgovor in sliko!

 

Pa zanimivo da je tukaj brez prednjih meglenk.

 

So jih potem montirali kasneje oziroma so bi le-te kot dodatna oprema?

Popravljeno od DonFelipe
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo Mazde v začetku slovenske države

SIOL.NET

Pred 30 leti je Slovenija postala samostojna država, leto pozneje pa je sledilo tudi prvo državno prvenstvo Slovenije v avtomobilskem športu. To je bil čas spremenjenih razmer tudi na avtomobilskem trgu, liberizacije uvoza avtomobilov in zagnanih trgovcev. Na današnji dan pred 29 leti kratek sprinterski reli v Ljubljani, kjer so zmagovalcu podarili "bolhco". V času prvega samostojnega DP Slovenije pa menjava generacij, odmevnih prireditev in zanimivih imen na štartnih listah – med njimi tudi današnji kuharski as Tomaž Kavčič in poznejši mož Helene Blagne.


Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano
pred 57 minutami je DonFelipe napisal:

Pa Celice se spomnite?

1057512.jpg
WWW.AVTO.NET

Toyota Celica , letnik:1990,14000 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

O ja, se ena legenda 😊

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Pa Celice se spomnite?

1057512.jpg
WWW.AVTO.NET

Toyota Celica , letnik:1990,14000 EUR :: www.Avto.net ::

 

 Kaj ko ni konjenica prava pod havbo...

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 minutami je DonFelipe napisal:

Ampak imaš pa repliko.

A nisi igral ColinMcRae?

Ne. Sem pa sam vozil reli po kolovozih že takrat, ko so drugi igrali.

Ta celica je tako, kot bi kupil kinder jajček in bi bil noter brez igračke. Čokolada je pol se pa neha veselje. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 minuto je FuManchu napisal:

Ta celica je tako, kot bi kupil kinder jajček in bi bil noter brez igračke. Čokolada je pol se pa neha veselje. 

Kako to misliš?

A si še premlad da bi omenjeno doživel?

Napisano

Za moje pojme škoda vsakega centa vloženega v ta avto.  Premlad ja:bravo:

  • Haha 1
  • Hvala 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je FuManchu napisal:

Za moje pojme škoda vsakega centa vloženega v ta avto.  Premlad ja:bravo:

Odvisno kako zadevo gledaš.

Za repliko in za omenjeno kar piše in razumeš je uredu.

Ampak tak avto imaš možnost peljati realno samo enkrat v življenju. Vedi pa nekaj : pravi rally izdelki se večinoma ne prodajajo razen na dražbah, pa še to moraš nekoga poznati da prideš na vrsto.

Je znanec kupil Peugeot 106 Rally in ga ima kot drugi avto za na lepše ter srečanja, ampak vedi da ga je čakal in iskal 10let. Kupil pa ga ni v Sloveniji, ampak v Lyonu.

Večina teh vozil katera se prodaja pri nas ni dokončanih, hkrati pa ga ne prodajajo športniki, ampak preprodajalci. Mladih entuziastov je pri nas zelo malo z izjemo Darka Peljhana iz Idrije, kateri je prodal svoja Golf-a II Rallye in III GTi s katerima je tekmoval.

Subaru Impreze pa pravi ne da proda za noben denar ; vedeti pa je potrebno tudi da jim cena raste, sploh tem iz 90-ih let.

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
pred 19 urami je FuManchu napisal:

Za moje pojme škoda vsakega centa vloženega v ta avto.  Premlad ja:bravo:

 

Točno tako, avto je vreden edino če bi bil kompleten paket. Tko je pa samo fasada. Žal. O 14kEUR pa raje ne bi - Kupil jo je nekje za 3 jurje, nalimal nalepk in navlake za dodatna 2 jurja, zdaj bi pa rad iztržil 14.  

33112_1.png

Napisano

Mlinček je notri... s to navlako gor se komi z mesta premakne. Milijonkrat mam raje hudega sleeperja, kot pa tole blink blink pokveko. Men bi bilo nerodno, kaj takega met, z veseljem pa vzamem GT4 specs sploh če je brez nalepk pa četud ni Carlos Sainz izvedenka.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 16 minutami je Boss napisal:

Mlinček je notri... s to navlako gor se komi z mesta premakne. Milijonkrat mam raje hudega sleeperja, kot pa tole blink blink pokveko. Men bi bilo nerodno, kaj takega met, z veseljem pa vzamem GT4 specs sploh če je brez nalepk pa četud ni Carlos Sainz izvedenka.

Amen!

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.