Skoči na vsebino

Xenon luči slabo svetijo


Priporočeno sporočilo

Nadomestna stekla se poceni dobijo na Alix.

Pravtako se dobi namenski tesnilni kit v kaki specializirani trgovini za avtolicarstvo/kleparstvo.

#Aliexpress ? 23,12 27%OFF | Car Headlight Lens Glass Lampshade Headlight Cover Headlight Protection Case For Mazda 6 2003-2008

https://a.aliexpress.com/_rukXOs

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se ti?e predelav v sami notranjosti lu?i je slede?e; potegnit mora? 2 ?ici iz dolgih lu?i na tuljavo lopute za za dolge lu?i, ?e to so mi hotli prodat kabel z priklju?ki za 10?, enostavno se mi je zdelo brez veze.  Imam namre? bi-xenon le?e. Ostalo so konektorji plug&play. Kupil sem tudi posebej napeljavo z releji, katera dejansko filata lu?i, signal iz OEM lu?i pa je speljan na tuljavo relejev.Na avtu nimam avtomatskega niveliranja.


Sicer je zelo te?ko slikat, ampak parabola je na eni strani pregreta, posledi?no uni?ena. Pa tudi le?a je bila zelo umazana in zamegljena, malo tudi zunanja stekla in posledica da pono?i nisem ve? vozil varno brez meglenk.

Je pa zdaj razlika  :jupiii:

post-6207-0-76225400-1580029194_thumb.jpg

post-6207-0-78940800-1580029202_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekje sem bral, da se da le?o o?istiti, da je kot nova. Seveda mora? lu? odpreti, demontirati projektor, sneti dol le?o, jo oprati z toplo vodo z dodatkom sredstva za pranje posode, namontirati nazaj gor, ?e prej pobrisati nesnago v sami lu?i, zamenjati zunanjo prozorno plastiko lu?i in naj bi svetila kot nova. Po mo?nosti z novimi xenon ?arnicami. Bi bilo za probat to naredit.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Huh, imas prav. Nevem zakaj sem jaz mislil, da je bistveno ceneje :)

Ko bo malo topleje se bom lotil tega pa bomo videli, kako bo izpadlo. Moram samo naro?iti zunanjo prozorno plastiko.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na tehni?nem so mi rekli da naj uredim ?aromete pod nujno, ?e ne,tako za ?tos se ne bi ?el teh igric..

Sej moje so tudi kot ene sve?e. Ko se vsedem vanj vedno preverjam, ?e so lu?i sploh pri?gane. Polom totalen.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot je razvidno iz slike ni bil samo problem v le?i ampak tudi v paraboli,katera je bila z ene strani kar skurjena.

Mazdaman:

Dolge lu?i so zdaj dvojne, bixenon + dolge standardne.

Namesto standardne dolge bi pa lahko sedaj tam dal noter dnevne LED lu?i.

 

Se strinjam z vsem napisanim,ampak ?e ho?em kvaliteten ?aromet ali OEM je kos cca 500?,

v primerjavi 300? za oba, s tem da neprimerno bolj?e svetijo? Dobi? tudi za 90? ?e ho?e?

Kje pa jih dobi? za 90?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.