Skoči na vsebino

Mazda rx8 Youtube Vlogs !

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dober prispevek.

 

Kaj pa na Dynotestu, si obetas nad ali pod 200KS? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dober prispevek.

 

Kaj pa na Dynotestu, si obetas nad ali pod 200KS? :)

 

Ej, ve? da se trudim ?e cel julij dobit nekoga da se mi javi na telefon, da se naro?im na Dyno test...ampak nobeden mi ne odgovarja. Probal sem avtoelektroniko & company ampak no luck :/  Morda si upam re?i nad 200 :P

?e avto rabi preve? da se za?ene, ali se v?asih sploh ne, potem je  ?as za zavihat rokave :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=vgIhxFU-nGg

 

 

 

post-8901-0-00052400-1500811708_thumb.jpg

Bitch better have my honey.

Napisano

Klical si na avtoelektroniko v ?rnu?ah? Lahko ti na privat javim direktno telefonsko od upravitelja valjev. Js bi tudi rekel, da bo najbr? nekje med 200 in 210 na gredi.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Klical si na avtoelektroniko v ?rnu?ah? Lahko ti na privat javim direktno telefonsko od upravitelja valjev. Js bi tudi rekel, da bo najbr? nekje med 200 in 210 na gredi.

 

Sem ?el osebno tja in sem se zmenil za ceno in dobil telefonsko ?tevilko. Tako, da nekje konec meseca gremo na dyno :)

 

Par videov je ?e minilo ampak sem pozabil inkat :D

 

 

 

 

 

Bitch better have my honey.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Nek swap vidim v prihodnosti..

 

Aja so pa bremze pri drift osnovah ?e kako pomembne, bi rekel da mogo?e ?e bolj od gasa, zaradi prenosa te?e. Jih uporabljam z levo in desno nogo  :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

187 je precej nizka cifra, ?eprav sem malo razmi?ljal da ti utegne okrog 200 ali celo izpod pokazat. Da nima? slu?ajno ta?vohnej?e verzije; Challenge?  :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na gredi ima ziher ve? - narobe se je izrazil, da ma tolk na gredi oziroma vztrajniku (flywheel). Glede na to, da dyno meri mo? na kolesih je pri zadaj gnanih kar nekaj dodatnih izgub mo?i od motorja do koles. Eni pravijo, da celo 40KM ali celo ve?.

33112_1.png

Napisano

Na gredi ima ziher ve? - narobe se je izrazil, da ma tolk na gredi oziroma vztrajniku (flywheel). Glede na to, da dyno meri mo? na kolesih je pri zadaj gnanih kar nekaj dodatnih izgub mo?i od motorja do koles. Eni pravijo, da celo 40KM ali celo ve?.

 

Vpra?al sem 4 krat, ker se mi je zdelo tudi meni ?udno, ampak je potrdil 187 na gredi...

 

 

 

Tle pa je en lep "how to" za ?purgirat zavore :)

 

187 je precej nizka cifra, ?eprav sem malo razmi?ljal da ti utegne okrog 200 ali celo izpod pokazat. Da nima? slu?ajno ta?vohnej?e verzije; Challenge?  :harhar:

 

hahah nene, moja je ona Ja?a za jeba?a ;)   :vesel:

Bitch better have my honey.

Napisano

K si mel lu?i zunaj bi jih lahko pa ?e spoliral. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

K si mel lu?i zunaj bi jih lahko pa ?e spoliral. :hudicek:

 

Bo ?e ?as za to :P 

 

 

Pa sem kon?no dal Decat gor, da bo avto malo pokal pa par iskric metal ;)

 

Bitch better have my honey.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A je mogo?e nekaj takega kot tole

 

 

WHINE OR SQUEAL NOISE FROM ENGINE AT IDLE
Applicable Models
Model Starting S/N Ending S/N
2004 RX8 00000000 ZZZZZZZZ

Some customers may complain of a high-pitched whine or squeal noise fromthe engine at an idle. The noise can be eliminated by raising the engineRPM slightly above idle. This is most likely caused by the primary port jet air nozzles and / or the metering oil pump air ports. The jet air nozzles are located in the primary port of each rotor. The jet air flow is acheived by using air flow from an area prior to the throttle plate. The metering oil injection nozzles also use this airflow prior to the throttle plate to assist oil flow into the engine. This creates a metered vacuum leak into the engine and may cause a high pitched whine at idle. This noise is considered to be a normal characteristic of the RENESIS rotary engine. Use the procedure outlined in the repair instructions to confirm noise is from the jet air or metering oil pump nozzles.

1.Confirm noise.

2.Remove engine cover.

3.Locate both air supply hoses for jet air nozzles and metering oil pump nozzles. Hoses are attached to the air duct located between the MAF and throttle body. Disregard hose that attaches to the oil filler tube

4.Confirm noise is caused by jet air or metering oil pump nozzles by temporarily pinching off air supply hoses using pliers.

5.No repairs should be attempted if noise is reduced or eliminated.

 

O?itno pa je to fora, ko da? gor drug CAI in se sli?i ?e mnogo bolj kot pri originalnem, kjer je zvok zadu?en

 

 

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A je mogo?e nekaj takega kot tole

 

 

WHINE OR SQUEAL NOISE FROM ENGINE AT IDLE

Applicable Models

Model Starting S/N Ending S/N

2004 RX8 00000000 ZZZZZZZZ

 

Some customers may complain of a high-pitched whine or squeal noise fromthe engine at an idle. The noise can be eliminated by raising the engineRPM slightly above idle. This is most likely caused by the primary port jet air nozzles and / or the metering oil pump air ports. The jet air nozzles are located in the primary port of each rotor. The jet air flow is acheived by using air flow from an area prior to the throttle plate. The metering oil injection nozzles also use this airflow prior to the throttle plate to assist oil flow into the engine. This creates a metered vacuum leak into the engine and may cause a high pitched whine at idle. This noise is considered to be a normal characteristic of the RENESIS rotary engine. Use the procedure outlined in the repair instructions to confirm noise is from the jet air or metering oil pump nozzles.

1.Confirm noise.

2.Remove engine cover.

3.Locate both air supply hoses for jet air nozzles and metering oil pump nozzles. Hoses are attached to the air duct located between the MAF and throttle body. Disregard hose that attaches to the oil filler tube

4.Confirm noise is caused by jet air or metering oil pump nozzles by temporarily pinching off air supply hoses using pliers.

5.No repairs should be attempted if noise is reduced or eliminated.

 

O?itno pa je to fora, ko da? gor drug CAI in se sli?i ?e mnogo bolj kot pri originalnem, kjer je zvok zadu?en

 

 

 

Oppa, to pa pride zelo prav! Hvala ti :D

 

Torej, on pravi da "The noise can be eliminated by raising the engineRPM slightly above idle". to pravi za za?asno zati?at ali dokon?no eliminirat tako, da stunam ECU, da  dr?i obrate nad 850rpm?

 

 

In other news, sem kon?no ?el driftat in je blo noro! :D Ampak z drugo mazdico ;)

Bitch better have my honey.

Napisano

Uf stro?ki na vidiku, ?eprav si pozitivno pristopil k zadevi :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V po?asnem posnetku diha kot Darth Vader (5:13) :hudicek:  Ni ?udn, da bo treba menjat.

33112_1.png

Napisano

Uf stro?ki na vidiku, ?eprav si pozitivno pristopil k zadevi :)

 

 

Stro?ki bodo, ampak kasneje. Za to kompresijo ki jo imam se ni? ne sekiram ?e, edino kar je je da imam manj mo?i, ampak to me ne moti :)

 

Seveda :D Veselim se, ker je to velika prilo?nost zame in za moj kanal da se nau?im rebuildat renesis motor. Konec meseca si bom nabavil Rotary compression tester, da imam uradne ?tevilke in potem lahko tudi kakemu drugemu merim kompresijo, da si povrnem stro?ke :P

 

Ampak ja, samo s pozitivo se gre naprej!

V po?asnem posnetku diha kot Darth Vader (5:13) :hudicek:  Ni ?udn, da bo treba menjat.

 

hahahh nisem niti ?el za tem :P Darth Renesis  :hudicek:  :rispekt:

No, pa je kon?no pri?el ?as da posodobim rx8-ko it 90's na 21 stoletje :)

 

Bitch better have my honey.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo moram mal... ker ta teden se ne odvija tako kot bi se moral pa ne zarad moje krivde.   Vzamem dopust, da zrihtam nakup novega hladilnika, pa nove gume za zamenjat tele Bridgestonke, pa na vikendu odmašit kanalizacijo, pa še nabavit eno el. kosilnico, da ne rabim to tovorit iz Lj.   1. gume naročil prejšnji teden in bi morale prit v ponedeljek. Ok v ponedeljek jih ni bilo pa nisem kompliciral, v torek spet nič. Pokličem popoldan vulkanizerja, se oglasi ena tetice, da bo preverila in poklicala nazaj. Lahko ugibate, da me seveda ni poklicala. Zato sem opustil misel na telefon in sem se danes dopoldne pojavil tam. Pregledujeva naročila in ugotovi, da mu dobavitelj gum sploh ni poslal. Ga kliče in ugotovita, da so nekaj zajebal - hja najbolj mene kot kaže.   Enostavno jih zdaj nimajo več na zalogi in pridejo šele 26.5. - to sicer ni tolk strašno, se pa jutri konča tista GoodYear akcija za 80€ popusta. Tako, da ne bom nič prihranil. Pa še to upam, da ne bo takrat neka druga cena.   2. hladilnik so sicer pripeljali v dveh dneh in je zgledalo vse super. Razen tega, da je bil dostavljalec sam in za povrhu še brez ročnega vozička. Hladilnik pa preko 100kg pa še neroden za prijet. še dobro, da me je nekaj skupaj in ne samo v trebuh pa da sem dostavljalcu pomagal tole prinest do vrat. Ja namesto, da bi pripeljal s kakim kombijem, je mel tovornjak in sva morala prenest kakih 25m daleč, saj kamion je bil previsok za na dvorišče.   Potem mu povem za odpeljat starega in pravi, da ni dobil naloga in da ne more, ker ima tako zloženo, da po vrsti daje stvari ven. Ok obljubi, da bo naročil še odvoz. Seveda nisem verjel, da ne bo pozabil in sem še sam poklical na centralo Interevrope za ziher. Pride naslednji dan en drug možakar in glej ga zlomka, ta tud sam in brez vozičlka. Ok vsaj kombi je imel, da je šlo do vrat pa sva star hladilnik skupaj naložila.   Danes dobil spet sporočilo od Interevrope, da mi dostavijo še en mešalec, ki je bil del nagrade pri prejšnjem nakupu pralnega stroja en mesec nazaj. Fak pa tole bodo prišli 3x v treh dneh jaz naj pa doma dežuram.   3. dogovarjanje z mojstrom za odmaševanje je bilo bolj naporno kot so mirovna pogajanja v Ukrajini.  Al ne dvigne, al ne ve kdaj bo mel čas, al mu nekaj uletava kot intervenca. Zdaj je končno izdahnil, da jutri ob 8 uri. Se pravi moram prit iz Lj in srčno upam, da bo res prišel, ker če ne, ga osebno poiščem.   4. Vsaj nakup kosilnice in kabla je potekal dokaj normalno. Še dobro, da sem imel čas se šetat po Bauhausu in zbirat na kup zadeve, ki so bile na štirih koncih štacune. Aja @Slivka novo kolekcijo lopat so dobili, če te zanima.       In ja vse to čakanje, dogovarjanje je pomenilo, da sem samo v ponedeljek bil na biciklu. Sem kr mal slabe volje, ker če bi vedel kdaj kdo pride bi lahko vse to splaniral, tako pa je blo cel kup nekega čakanja in telefonjade v prazno. Sem od tega bolj utrujen kot pa od 50km brcanja pedal.    
    • Je bla tudi Alfa Giulietta 1.4 170KM in Ford Focus 1.5 182KM, pa tega ni pisalo 😉
    • Kera navigacija pa je tolk "brihtna", da te pošilja v smeri neba?
    • Ma težko jih bodo s tole napravo lovili. Precej teh odklenjenih sploh to niso , ampak se jih lahko kupi serijsko in preko nastavitev imaš stopnje hitrosti, kjer je najnižja omejena na 25km/h. Par klikov po meniju in ti lahko policaj 100x testira pa bo še vedno šel samo 25km/h. Tiste z dvema motorjem pa s to napravo še zmert ne moreš.   Kolega sprobal tegale in je rekel, da si je upal dat le na drugo stopnjo zmogljivosti, kjer je zadeva šponala 50km/h in to v klanec navzgor. Je rekel, da ga je blo tolk strah, da kej tazga sigurno ne bi mel pri bajti. Pa čist legalno se prodajajo pri nas. Hiley TIGER KING 2x1500W 60V IPX6 - Robbo - center električnih vozil WWW.ROBBO.SI Najzmogljivejši model iz serije TIGER, še močnejši, še vzdržljivejši in še bolj inovativen. 11 colska kolesa, izvenserijska konstrukcijska trdnost...   Edina rešitev je pač fizično lovljenje z radarjem ni druge. Še najbolje bi bilo, da bi se policaji vozili po kolesarskih z e-bajki in tole nadzorovali al pa iz zasede. 250m nazaj zmerijo pol ga pa naskočijo iznenada, da nima časa zavit in spizdit.
    • Sem nekoč hodil na usklajevanje tehničnih direktiv EU. Prvi predlog je imel za podlago študije, kaj bodo spremembe prinesle dobrega ekonomiji, novim delovnim mestom. Tako da lažje razumem pojav - zakaj so zadnja leta s predpisi pokvarili že zelo zanesljive avtomobile. Servisi bodo imeli spet več dela.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.