Skoči na vsebino

Mazda3 2.0i GTA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Trenutno nakupujem/i??em novega rabljenega avta za sebe. Ena izmed opcij je tudi Mazda3. Zaenkrat edina ki meni ustreza (do 3.000) je tale: 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11728476&display=Mazda%20Mazda3%202.0i%20GTA

Meni zgleda ok na slikah, opreme itak da ima vse ?ivo, ?lovek je pozabo prevo?enih km napisat samo o?itno nima ve? kot 200.000. 

Zanimame kak?no mnenje imate na splo?no o njih in ali mogo?e poznate koga ki prodaja tak?en model avta, samo pa? da nima oglasa na spletu?

 

Lp

Napisano

?ivjo,

Sam sem si lastil Mazdo3 GTA letnik 2005. Avto je imel prevo?enih realnih 90000km. V ?asu lastni?tva sem imel z avtom kar nekaj te?av in sicer menjal sem 2 kolesna le?aja sesalni kolektor, senzor za xenon na zadnji osi in pa sinhron 3 prestave. Kaj pa vem verjetno sem imel smolo. Druga?e se pa avto pelje super poraba po mestu cca 9 do 10 litrov leracija pa okoli 7 odvisno kako te?ko nogo ima?. Ve?ji stro?ek sigurno predstavljajo gume saj so nestandardne dimenzije 205 50 17. Jaz pod 120 eur gume nisem na?el. Na koncu koncev pojdi avto pogledat pa bo? videl v kak?nem stanju je in pa koliko km ima prevo?enih. Ima pa kolega Mazdo 3 GTA pa nima nobenih te?av. Edino kar je menjal je bil balast za xenon. Predvsem bodi pozoren tudi na rjo zadnjih robov na blatnikih in spodaj na vratih in pragih. Toliko iz moje strani bo ?e kdo mogo?e kaj ve? povedal.

Napisano

Uuu tak avto imel sem tudi jaz z veliko modifikacijami. Gume sem prehomologiral na 225/45/17 da je bilo ceneje kasneje. Tezav z motorjem nisem mel te?av. Edino rjavi robovi na sprednjih vratih spodaj kar je normalno za mazde. Avto super. Kar je pa potro?ni materjal, diski,le?aji....pa je na?im cestam primerno in pri?akovano da je pri katerih prej treba menjat.

Avto ce ti je vsec, ne obotavlaj prevec ?e za 200? manj ponudis v roki in odpelje?

Aja avto ma verigo, in je eden izmed najbolsih motorjev pri Mazdi. Pleh je pa itaq pleh.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Uuu tak avto imel sem tudi jaz z veliko modifikacijami. Gume sem prehomologiral na 225/45/17 da je bilo ceneje kasneje. Tezav z motorjem nisem mel te?av. Edino rjavi robovi na sprednjih vratih spodaj kar je normalno za mazde. Avto super. Kar je pa potro?ni materjal, diski,le?aji....pa je na?im cestam primerno in pri?akovano da je pri katerih prej treba menjat.

Avto ce ti je vsec, ne obotavlaj prevec ?e za 200? manj ponudis v roki in odpelje?

Aja avto ma verigo, in je eden izmed najbolsih motorjev pri Mazdi. Pleh je pa itaq pleh.

Ej ....res je motor je res dober.mislim,da ima mazda 5 benz .2.0.enak motor kot sem jo imel prej.lp

Napisano

Avto ima prevo?eni 427k, tako da verjetno ne bo ni? z nakupom. 

a sam tok ima km-jev :)  potem pa pozabi za tako ceno!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ogled v Metliki ali Bre?icah... se pravi gonjeno ?ez Gorjance :hudicek:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.