Skoči na vsebino

Mazda 6 rele smernikov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,
 

Zanima me, ?e kdo ve kje se nahaja rele smernikov pri mazda 6 prva generacija in ali on nadzira hitrost utripanja smernikov ali to izvaja ra?unalnik. Po neuradnih informacijah naj bi se rele nahajal za ?tevcem, hitrost utripanja naj bi pa ?al nadzaroval ra?unalnik.
Zadeva je slede?a, da imam doma vse ?arnice v led izvedbi in ?e jih zamenjam s halogenskimi za?nejo histeri?no utripat, kot takrat ko ena pregori. Razlog tega je vrjetno ta da ledica deluje pod manj?o napetostjo kot halogenka in ra?unalnik sploh ne zazna, da sem zamenjal ?arnico. Pri ostalih znamkah avtomobila ta problem lahko re?i? tako, da klasi?en rele zamenja? z relejem kateri je prilagojen led ?arnicam in je ?asovni interval utripanja smernikov po?asnej?i in je volk sit in koza cela. Spra?ujem zato, ker nebi rad krneki razdiral in nakoncu pri?el do ugotovitve da pri japoncih to nadzira ra?unalnik :)

Napisano

?e bi nadziral utripanje ra?unalnik bi bil utrip vedno enak ne glede koliko upornosti bi bilo vezano na ?arnicah - oziroma po doma?e, ?e bi ena crknila bi ?e vedno utripalo z isto hitrostjo.

 

Tako, da je skoraj sigurno, da ima? klasi?en rele, ki je nastavljen na skupno upornost vseh porabnikov (beri vseh ?arnic). Lahko si pomaga?, da poleg LEDice vtakne? ?e ustrezno velik upor, da bo enako klasi?ni ?arnici pa bi moralo delovati Ok.

33112_1.png

Napisano

?e bi nadziral utripanje ra?unalnik bi bil utrip vedno enak ne glede koliko upornosti bi bilo vezano na ?arnicah - oziroma po doma?e, ?e bi ena crknila bi ?e vedno utripalo z isto hitrostjo.

 

Tako, da je skoraj sigurno, da ima? klasi?en rele, ki je nastavljen na skupno upornost vseh porabnikov (beri vseh ?arnic). Lahko si pomaga?, da poleg LEDice vtakne? ?e ustrezno velik upor, da bo enako klasi?ni ?arnici pa bi moralo delovati Ok.

Aha potem samo rele zamenjam pa bo kul :prstgor: . Glede upora je pa fora da se zelo zelo segrevajo in ga je potrebno montirati na neko karoserijo. Za zadnje luci se gre pri sprednjih pa brez predelave zarometa tega upora nemores zmontirati kar pa se zal ne grem :). Bom lepo samo rele zamenjal pa bo. Samo se locirati ga morem.

Napisano

Ker stokrat leps zgledajo ? Motjo pa tud ne nobenga predn se spet kaksen najde kok je to en oh in sploh za ostale udelezence v prometu :)

Napisano

Mislim, ok. Bi mogu videt. Za lu?i ne re?em k svetijo, ampak za smernik ke pa utripne ne vem 5x, pa res ne vem...Pa da bi zarad tega ?e armaturo podiral zaradi releja: ) Kapo dol, da se vam da  :notworth:

Napisano

Kako bo? pa stransko lu?ko zamenjal z LED  - mislim, da je kompletno zalita v ohi?je in ne more? samo ?arnice menjat z LED?

33112_1.png

Napisano

Mislim, ok. Bi mogu videt. Za lu?i ne re?em k svetijo, ampak za smernik ke pa utripne ne vem 5x, pa res ne vem...Pa da bi zarad tega ?e armaturo podiral zaradi releja: ) Kapo dol, da se vam da  :notworth:

Meni osebno ful bolano zgleda :) sej vidis na kaksnih avtih k imajo to ze serijsko :)

 

 

Kako bo? pa stransko lu?ko zamenjal z LED  - mislim, da je kompletno zalita v ohi?je in ne more? samo ?arnice menjat z LED?

https://www.mstyling.net/index.php?route=product/search&search=led%20smerniki%20mazda&description=true

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.