Skoči na vsebino

Kaj pa plinski pogon?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tale razlaga o (ne)?kodljivosti plina na motor se mi zdi ?e najbolj posre?ena :bravo:

 

Da li je autogas ?tetan za motor?

 

NE, ako serviser ka?e drugacije, obiđite ga u ?irokom luku (ma ?ta obići, mlatnite ga na licu mesta). Naj?e?ća dilema je da li se habaju karike jer je gas navodno "suv". Kad mehani?ar odvali takvu glupost, zna?i da pojma nema o radu motora, ili je neki pekar. Naprotiv, po testovima proizvođa?a gasnih uređaja i motora, produ?ava se radni vek motora za najmanje 30%. Gas sagoreva u motoru bez ostatka i zato nema ?ađi koja prlja ulje i talo?i se na sklopovima motora, time je omogućeno da ulje radi svoj zadatak a to je da podmazuje i hladi motor. ?istije ulje bez primesa ?ađi i sumpora produ?ava vek motoru.

 

Objasnite mehani?arima da ULJE podmazuje karike a benzin razređuje ulje kad već nisu u ?koli nau?ili, ili im dajte moj telefon pa ću im ja objasniti.

33112_1.png

Napisano

Kako pa je z vgradnjo plina v nove avtomobile (gerancija). Ali vgrajujejo tudi poobla??eni Mazdini mehaniki?

Napisano

Tale razlaga o (ne)?kodljivosti plina na motor se mi zdi ?e najbolj posre?ena :bravo:

 

Da li je autogas ?tetan za motor?

 

NE, ako serviser ka?e drugacije, obiđite ga u ?irokom luku (ma ?ta obići, mlatnite ga na licu mesta). Naj?e?ća dilema je da li se habaju karike jer je gas navodno "suv". Kad mehani?ar odvali takvu glupost, zna?i da pojma nema o radu motora, ili je neki pekar. Naprotiv, po testovima proizvođa?a gasnih uređaja i motora, produ?ava se radni vek motora za najmanje 30%. Gas sagoreva u motoru bez ostatka i zato nema ?ađi koja prlja ulje i talo?i se na sklopovima motora, time je omogućeno da ulje radi svoj zadatak a to je da podmazuje i hladi motor. ?istije ulje bez primesa ?ađi i sumpora produ?ava vek motoru.

 

Objasnite mehani?arima da ULJE podmazuje karike a benzin razređuje ulje kad već nisu u ?koli nau?ili, ili im dajte moj telefon pa ću im ja objasniti.

 

zgleda kukr da bi biu pr men na praxi Objavljena slika

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Kako pa je z vgradnjo plina v nove avtomobile (gerancija). Ali vgrajujejo tudi poobla??eni Mazdini mehaniki?

 

 

Poobla??eni serviserji mislim da ne vgrajuje in garancija na avto verjetno propade, nisem pa 100%

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
    • Pri nekje 240.000 bi mogli svečke že v drugo menjat. Veriga bi znala imet interval 200-250.000 predviden pregled, ampak načeloma se pomeri kako zelo raztegnjena je že, ima nekaj tolerance in, če je odstopanje preveliko se potem menja. 
    • https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21142225&display=Mazda MX-5
    • Eko subvencije so eno navadno sr.. že od kar so se pojavile. Že pred par desetletji, ko sem sam montiral sončne kolektorje za sanitarno vodo, me je prišlo ceneje, kot bratca ki mu je uradni mojster montiral za normalno ceno + znesek eko subvencije in jo vtaknil v svoj žep.   Enako butasto je sedaj. Prijatelj je kupil Donfengovo škatlo.  Prišla ga je 17 jurjev. OK, a je gajba vredna toliko ali ne bo pokazal čas. Problem ki ga vidim jaz, je ta, da smo morali pri tem nakupu mi, davkoplačevalci, vsi še ene 6 al 7 jurjev šenkat Kitajcem. In potem se čudimo kako lahko evropska avtomobilska industrija propada.   Tako neverjetno nesposobnih voditeljev kot jih ima EU zadnje desetletje ali dve, jih ni imela nikoli.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.