Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp, ker sem novi na tem forumu bi vas vse skupaj prosil da mi pomagate z nasveti,predlogi ali va?imi izku?njami. Imam mazdo 6,2003,2,0tdi 89kw, avto sem pred kratkim kupil od znanca,poznam avto, smo opravili servis komplet in to je to, ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. Nobena lu?ka se zasveti tak da vas prosim za pomo? oz va?e izku?nje,hvala v naprej

Napisano

Jaz bi najorej preveril akumulator...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz bi najorej preveril akumulator...

hvala, ampak avto na polno vergla ampak potem mu zmanka akumolator,sem zamenjal z drugim pa isto oz ni? 

Napisano

A ko da? kontakt ne zasveti nobena lu?ka? Nekako ne razumem prvega posta. ?e je to potem je nekaj narobe z ra?unalnikom, druga?e pa visokotla?na pumpa, grelne sve?ke ali pa kaki od senzorjev recimo na odmi?ni gredi, lahko pa ti je tudi jermen presko?il za kak zob ali dva.

33112_1.png

Napisano

A ko da? kontakt ne zasveti nobena lu?ka? Nekako ne razumem prvega posta. ?e je to potem je nekaj narobe z ra?unalnikom, druga?e pa visokotla?na pumpa, grelne sve?ke ali pa kaki od senzorjev recimo na odmi?ni gredi, lahko pa ti je tudi jermen presko?il za kak zob ali dva.

ko dam kontakt zasvetijo lu?ke ki morajo in ko je avto delal so vse lu?ke ugasnile, nobena ni svetla ki bi me na kako napako opozarjala, avto je ?el v piko brez problema,poln mo?i pol pa naenkrat mrk,hvala pa ti vseeno

Napisano

IMV ventil.....


druga?e si pa malo zmede naredil v opisu

 

ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. 

ampak avto na polno vergla 

 

Nobena lu?ka se zasveti

ko dam kontakt zasvetijo lu?ke ki morajo 

 

tako da imv ventil ali pa visokotla?na pumpa. Preglej pa ?e malo butalske fore relejev....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ra?unalnik mam en za prodat

racunalnik nima blage veze tle.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

IMV ventil.....

druga?e si pa malo zmede naredil v opisu

 

ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. 

ampak avto na polno vergla 

 

Nobena lu?ka se zasveti

ko dam kontakt zasvetijo lu?ke ki morajo 

 

tako da imv ventil ali pa visokotla?na pumpa. Preglej pa ?e malo butalske fore relejev....

IMV ventil je to ko je gor na pumpi pri?raufan?

Napisano

Lp, ker sem novi na tem forumu bi vas vse skupaj prosil da mi pomagate z nasveti,predlogi ali va?imi izku?njami. Imam mazdo 6,2003,2,0tdi 89kw, avto sem pred kratkim kupil od znanca,poznam avto, smo opravili servis komplet in to je to, ampak avto zdaj ne v?ge,ne da niti glasa oz znaka da sploh bi. Nobena lu?ka se zasveti tak da vas prosim za pomo? oz va?e izku?nje,hvala v naprej

Zdravo takega problema ?e nism imel akumulator ampak pravis da akumulator si zamenjal nevem probavaj kable pa kar je povezano z elektriko mogo?e ti uspe

 

Poslano z mojega HUAWEI VNS-L21 z uporabo Tapatalk

Napisano

A ni najla?je se peljat na najbli?ji servis Mazda pa da ga malo priklopijo na ra?unalnik? Pravi?,da si avto kupil pred kratkim? A je tega tvojega znanca tudi kaj podobnega doletelo? Vpra?aj ga.

 

 

Napisano

probaj z drugim klju?em! (avto ima dva klju?a)

 

meni se je na prej?nji 6ki zgodilo to, da sem moral en klju? opnovno priu?it na avto... avto je verglal, ni pa zagnalo motorja

z drugim klju?em je kresnil takoj 

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

probaj z drugim klju?em! (avto ima dva klju?a)

 

meni se je na prej?nji 6ki zgodilo to, da sem moral en klju? opnovno priu?it na avto... avto je verglal, ni pa zagnalo motorja

z drugim klju?em je kresnil takoj

Ja samo res drugi klju? ce das drugi kljuc od mazde ne v?ge

 

Poslano z mojega HUAWEI VNS-L21 z uporabo Tapatalk

Napisano

Ja samo res drugi klju? ce das drugi kljuc od mazde ne v?ge

 

Poslano z mojega HUAWEI VNS-L21 z uporabo Tapatalk

Pika, vejica, ostala lo?ila... Kdo te bo zastopil pri takem pisanju?
  • 2 leti kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • Boss je spremenil naslov v mazda 6 noče "vžgat"

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • grejo dol, ker ko je šel kolega delat to, je prišel na obisk in parkiral na parkingu, potem sem jaz imel svoj avto tam in ko se je žena odpeljala zagledal cel kup madežev, sem se ustrašil wtf kje mi zdaj pušča olje :), takrat sem mislim da posul s peskom in potem je dež ščasoma spral....(imam asfalt, če bi takoj z wap-om bi šlo verjetno takoj dol....)
    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.