Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ne vidim neke prednosti v karboncu, razen da si v trendu pa lažjo denarnico imaš.

 

Še en članek na to temo 

465551.2e16d0ba.fill-1200x630.jpg?rev=0
WWW.DELO.SI

Izbrati pravo specialko, ni bilo nikoli težje. Danes, ko vstopimo v prodajalno koles in zagledamo vso ponudbo, se...

 

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 10 minutami je ignacij napisal:

Ne vidim neke prednosti v karboncu, razen da si v trendu pa lažjo denarnico imaš.

 

Še en članek na to temo 

465551.2e16d0ba.fill-1200x630.jpg?rev=0
WWW.DELO.SI

Izbrati pravo specialko, ni bilo nikoli težje. Danes, ko vstopimo v prodajalno koles in zagledamo vso ponudbo, se...

 

In da je kolo kar nekaj lažje ter bolj udobno. Vozim alu specialko in karbonsko in ja... Je razlika. Sploh v udobju. 

Napisano

V udobju? Meaning? Ok, je lažja, je lažje potem predvsem za v klanec. Ne razumem pa o kakšnem udobju je govora? Sej fedrov itak nima? AL pač ni tok togo al kaj?

Napisano

Verjetno je pri specialki mal razlike, to je pomembno za tiste ki se gredo "zares", za ostale pa je to modni trend ki ga mastno plačaš. Npr. pri mojem fitnes kolesu je bila razlika med aluminijem in karbonom 0,5kg... To je veliko če tekmuješ, za šminko pa ne vidim smisla

Napisano

Sej pravim na kolesa se ne spoznam zdej sm mal gledal do 1000eur dobiš že kar bomba kolo, po mojih ocenah

 


image.jpeg

 

Napisano

Če gledaš MTB nimam izkušenj, jaz sem si kupil fitnes/hybrid kolo ker sem ocenil da se bom 80% vozil po asfaltu, ostalo po makedamu, zato specialka ni bila zame, prav tako pa ne mtb s katerimi je naporno voziti po asfaltu. Z nakupom sem zadovoljen saj se je kolo precej hitro, hkrati pa se lahko peljem tudi po vecini ostalih poti.

Napisano

Kok se jaz zastopim je bistvena razlika, da je fitnes kolo lažje in nima prednjega vzmetenja. Primer, razlika v teži cenovno primerljivih fitnes in treking koles je tudi 3kg, kar je veliko. Jz sem takega kupil in sem zadovoljen

 

WWW.EXTREMEVITAL.COM

Treking Kolo Specialized Sirrus X 4.0 - Trgovina s športno opremo Extremevital

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Če gledaš MTB nimam izkušenj, jaz sem si kupil fitnes/hybrid kolo ker sem ocenil da se bom 80% vozil po asfaltu, ostalo po makedamu, zato specialka ni bila zame, prav tako pa ne mtb s katerimi je naporno voziti po asfaltu. Z nakupom sem zadovoljen saj se je kolo precej hitro, hkrati pa se lahko peljem tudi po vecini ostalih poti.

Se strinjam. Jaz delam po 3000km letno z mtb in od tega je max 25procentov po makadamu in zelo malo po gozdnih vlakah... Ostalo pa asfalt kjer je mtb počasen... 

 

Jaz bi gledal to ali pa grevel kolesa. 

pred 1 uro je ignacij napisal:

Verjetno je pri specialki mal razlike, to je pomembno za tiste ki se gredo "zares", za ostale pa je to modni trend ki ga mastno plačaš. Npr. pri mojem fitnes kolesu je bila razlika med aluminijem in karbonom 0,5kg... To je veliko če tekmuješ, za šminko pa ne vidim smisla

Moja karbonska specialka je imela 1kg manj od aluminijaste (zdaj je razlika še malo večja ker sem jo shujšal za dodatnih 600g) in ja... Se pozna... Na klancih še najmanj, bolj je razlika na kratkih "hupserjih" ali pri vzdrževanju hitrosti na ravnini. 

 

Verjamem da je pri MTB razlika v težji še večja. 

Napisano
pred 41 minutami je ignacij napisal:

Kok se jaz zastopim je bistvena razlika, da je fitnes kolo lažje in nima prednjega vzmetenja. Primer, razlika v teži cenovno primerljivih fitnes in treking koles je tudi 3kg, kar je veliko. Jz sem takega kupil in sem zadovoljen

 

WWW.EXTREMEVITAL.COM

Treking Kolo Specialized Sirrus X 4.0 - Trgovina s športno opremo Extremevital

 

Tole je top bajk. Gledam kje se vozijo nekateri z mtbji... To zmore vsak treking z malo nižjim tlakom v gumah. Na cesti pa jezik do tal, ko ružijo narebrane gume... 

 

Jaz se trudim izogibati asfaltu, pa se moram vseeno voziti po njemu da pridem do makadama.

 

Napisano

Jst iščem nekaj za po makadamu in cestri bi rekel kar 50/50 ,.. tko da se nagibam k MTB pa da mi dajo gor bolj cestno naravnane gume tolk da lahko še makadam "preglodajo"

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 18 minutami je TiEn napisal:

Jst iščem nekaj za po makadamu in cestri bi rekel kar 50/50 ,.. tko da se nagibam k MTB pa da mi dajo gor bolj cestno naravnane gume tolk da lahko še makadam "preglodajo"

A ni potem isto ali še bolje da že v startu kupis fitnes kolo? Cestno naravnane gume boš imel že v štartu gor, kolo pa bo lažje in s tem hitrejše po ravnini. 

Napisano

Po makedamu tud fitnes kolo leti, tko, da ne rabiš MTB. Če pa se misliš voziti po goznih poteh, luknjah, skalah... potem rabiš MTB. Predlagam ti, da greš v trgovino pa se mal vsedeš na kolo, da vidiš kaj ti bolj odgovarja. Odločit se boš mogel ali želiš hitro in malo bolj neudobno vožnjo ali počasnejšo ni bolj udobno vožnjo.

Napisano (urejeno)

Definitvno bolj udobno vožnjo, nekaj kar ima vzmetenje spredaj...hardtail pa tanjše gume

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Nisem še imel kolesa z vzmetenjem, zato sem pred nakupom mal spraševal na "bicikl" forumu, pa so mi mojstri tam odsvetovali vzmetenje, češ da gre za nepotrebno navlako.

 

Tukaj imaš link ko sem jih jaz spraševal kaj naj kupim pa si preberi https://www.bicikel.com/forum/50457/treking-kolo---scott-ali-sirrus?Page=1#lc

Napisano

Mene pa ne prepriča to fitness kolo za to kar rabim, tko da bom malo poguglal za hardtail, pa se odločim. Jaz sem imel oba brez in z vzmetenjem in mi je slednji bolj pri srcu.

 


image.jpeg

 

Napisano
dne 15. 6. 2021 ob 13:23 je TiEn napisal:

Jst iščem nekaj za po makadamu in cestri bi rekel kar 50/50 ,.. tko da se nagibam k MTB pa da mi dajo gor bolj cestno naravnane gume tolk da lahko še makadam "preglodajo"

Odvisno o kakem makadamu govorimo? Če boš vozil večinoma po utrjenem makadamu potem res ne rabiš MTB , če pa je tukaj govora o bolj grobem makadamu pa vsekakor MTB. Sploh na spustih boš na grobem makadamu zelo hitro izgubil oblast nad kolesom , tukaj pridejo prav MTB gume ki držijo. Je pa še ena pomembna stvar pri kolesu ko ga kupuješ...ali 27.5 ali 29 col. Z 29 boš moral na začetku biti na spustih malo bolj previden , ker te zelo hitro lahko "prevrže", je namreč dosti bolj ubogljiv (hitreje reagira na spremembe smeri) kot pa 27.5. Sam imam pri bajti oba in je razlika kar občutna, @Nejc1986popravi me če se motim 😀. Drugače pa če boš vozil po utrjenih poteh in ne nekje po gozdovih pa nebi bila slaba izbira kako gravel kolo kot ti je že nejc1986  predlagal.

Napisano

Keira je pripravljena... 😎 In našel prevoz od Celja do starta... 

 

Glede na vremensko napoved, bo vroče za pop****t... 

IMG_20210617_214051.jpg

Napisano

Nejc, sej vem da veš ogromno o kolesarstvu sam dejansko zna bit vroče za popizdit in da te ne bi slučajno presenetilo. Jaz sem bil danes komaj uro in pol na biciklu pa sta bla dva bidona skoraj premal. A mate koga, da vas spremlja pa vozi pijačo zraven, da ne bo kakih kolapsov?

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je Boss napisal:

Nejc, sej vem da veš ogromno o kolesarstvu sam dejansko zna bit vroče za popizdit in da te ne bi slučajno presenetilo. Jaz sem bil danes komaj uro in pol na biciklu pa sta bla dva bidona skoraj premal. A mate koga, da vas spremlja pa vozi pijačo zraven, da ne bo kakih kolapsov?

Načeloma imamo en kup vozil (motorist reševalec, metla, servisno vozilo...) in ruzake v teh vozilih, ampak do ruzakov dostopamo samo na startu, v lj in v cilju... 

 

Tako da imam(o) prigrizke in praške s seboj v torbah, vodo in banane pa dobimo na okrepčevalnicah (Ptuj, Ponikva, Trojane, lj, Vrhnika, okolica Postojne, Divača če se ne motim...). 

 

Imam preračunano hrano (kot vedno jem 40g OH na uro in spijem 20g OH na uro ter trd obrok z 50g OH vsake 4ure) in nekaj sem se tudi naučil iz preteklih dveh diagonal. Sploh iz leta 2019 ko sem ponoči malo pozabil piti in sem placal davek, ko sem 10ur kasneje med Koprom in Portorožom komaj vozil v zavetrju z 20kmh...

 

Se veselim, hkrati pa seveda... Strahospoštovanje mora biti do takih dogodkov. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.