Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ampak tudi tistile zmazek na cesti je bila nekoč kača, sem pogledal od blizu. Zverina, verjetno kakšen gož, ful dolžine.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Po dolgem času "brcanja" po okoliških hribih, je včeraj prav pasala sprememba. Tura s štartom iz glavne ceste, par km iz Železne Kaple. S kolesom do koče in peš na Ojstrc oz. Hochobir. Morm pohvalit sina, ki je res neutruden. Med počitnicami je plan s kolesom prevoziti cesto na Großglockner ;).

 

DSC_0028_32.JPG

DSC_0038_28.JPG

DSC_0043_27.JPG

DSC_0046_28.JPG

Screenshot_20240610-082917.png

DSC_0058_19.JPG

Popravljeno od samuel
  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je samuel napisal:

Med počitnicami je plan s kolesom prevoziti cesto na Großglockner ;).

 

Na 3800 je že kar redek zrak.

 

 

Čeprav v letih, ko mi zobje že sami izpadajo, sem danes nabavil čelado z zaščito zobovja. 

WWW.BELLHELMETS.COM

The Super Air R MIPS's advanced design and safety features can help enhance performance and fun during your ride. Shop Bell...

 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 27 minutami je Bini napisal:

Ne pelješ do te nv.....😊

Tam smo od zadnje koče, kar lepo v ledeniški navezi, plezali, nekje nad višino 3500 se začne PRAVA AKCIJA. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 27 minutami je Bini napisal:

Ne pelješ do te nv.....😊

 

Kako da ne. Še penzionisti imajo izlete z avtobusom na Grossglockner.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 48 minutami je samuel napisal:

Za začetek bo dovolj Edelweiß-Spitze (2571m), s "podna" se bo pa že nabral neki višincev :).

Točno tako👍😉

pred 54 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Kako da ne. Še penzionisti imajo izlete z avtobusom na Grossglockner.

Pojdi pogledat, da boš videl kam hodijo pezjonisti.... 🤣

Al pa @Nejc1986 vprašaj, on je že s kolesom bil... :nevem:

Napisano
WWW.AUSTRIA.INFO

Poleg številnih izjemnih razglednih nahajajo številne razstave hkrati pa nudi cesta izhodišče za nepozabno doživetje narave.

 

image.png

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Nejc1986 napisal:

Lani mi je ene 70mnv zmanjkalo do najvišje asfaltirane točke....

IMG20230717102256_00.jpg

Kaj ti je vreme nagajalo.... :whatever:

Napisano
pred 18 urami je Bini napisal:

Pojdi pogledat, da boš videl kam hodijo pezjonisti.... 🤣

 

Mi fali še ene par let do penzije. Takrat grem pogledat.:P

 

Se nisem mogel zadržat, od nekdaj se mi je smešno zdelo ko so ljudje razlagali, da so bili na Grossglocknerju, v resnici so se pa samo zapeljali do garažne hiše.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 17 urami je Bini napisal:

Kaj ti je vreme nagajalo.... :whatever:

Ja mal pa res:) na vrhu so švigale strele ,tako da sem se na tej točki raje obrnil in šel v dolino 😂

Napisano
pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Ja mal pa res:) na vrhu so švigale strele ,tako da sem se na tej točki raje obrnil in šel v dolino 😂

 

Je včasih pametneje obrniti.

 

V primeru strel bi bilo mene strah. Za moje kolo, ker je električen. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 18 minutami je Mraušk Mčk napisal:

V primeru strel bi bilo mene strah. Za moje kolo, ker je električen. 

 

Maš takoj polno baterijo na max in pol letiš k strela z njim.

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano

Povsem neuporabna zadeva. 

 

Če je kdo že kdaj vozil e kolo na zelo zahtevnih terenih ki zahtevajo pravo doziranje navora, ve, da je doziranje navora s pedali (princip e koles) hudo zajebano (nemogoče)že, če imaš na turbo (85Nm)

Mclaren bi bil uporaben, če bi se "gas" dajal z ročko na krmilu, tako kot pri motorjih.

 

Mimogrede, velik del pogonov uporablja motorje blizi 1000 W nazivne, omejenih na 250W. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 18 urami je Mraušk Mčk napisal:

Povsem neuporabna zadeva. 

 

Če je kdo že kdaj vozil e kolo na zelo zahtevnih terenih ki zahtevajo pravo doziranje navora, ve, da je doziranje navora s pedali (princip e koles) hudo zajebano (nemogoče)že, če imaš na turbo (85Nm)

Mclaren bi bil uporaben, če bi se "gas" dajal z ročko na krmilu, tako kot pri motorjih.

 

Mimogrede, velik del pogonov uporablja motorje blizi 1000 W nazivne, omejenih na 250W. 

 

Tako kot praviš... bohnedej v kakšni strmini, ko recimo hočeš iz mesta štartat, met kaj več kot najnižjo pomoč (ECO pri mojem). Vse ostalo te hoče dobesedno v prvi graben skipat. In tko kot praviš, še vedno je najbolj s prestavami dozirat, moč motorja pa le glede na teren prilagajat. Tako, da ja, če želiš še vedno šunke bildat, je najboljš met na ECO najnižji moči in v vse ostale klance pa zgolj naslednja nastavitev po moči TOUR. Nastavitvi EMTB in TURBO pa sta za moje pojme nepotrebni.

33112_1.png

Napisano
pred 48 minutami je Boss napisal:

 

Tako kot praviš... bohnedej v kakšni strmini, ko recimo hočeš iz mesta štartat, met kaj več kot najnižjo pomoč (ECO pri mojem). Vse ostalo te hoče dobesedno v prvi graben skipat. In tko kot praviš, še vedno je najbolj s prestavami dozirat, moč motorja pa le glede na teren prilagajat. Tako, da ja, če želiš še vedno šunke bildat, je najboljš met na ECO najnižji moči in v vse ostale klance pa zgolj naslednja nastavitev po moči TOUR. Nastavitvi EMTB in TURBO pa sta za moje pojme nepotrebni.

tist mcdrek je en jajc. Oprema je podn od podna za ta dnar.

Kar se tiče boschovih motorjev sm js s svojem zelo zadovoljen. S turbo nism mel težav ko sem testiral. res da sem se do sedaj večino na tour+ fural, razen na sred podmeje sem dal na emtb mode, pa je šlo čist lepo, nobenga filininga da bi bajk ponoru al pa kaj. turbo je bol mišlejn za kako vožnjo v strimino čez korenine in večje kamne al pa kjer res potrebuješ mal več moči da prideš čez kake ovire. je pa treba po pamet ker ma nekaj ''overdriva''.

 

Napisano
pred 3 urami je TBA napisal:

turbo je bol mišlejn za kako vožnjo v strimino čez korenine in večje kamne al pa kjer res potrebuješ mal več moči da prideš čez kake ovire. 

 

Ravno s "turotom" v hudi strmini ne prideš čez korenine in večje kamne. Še "mtb" zna bit problem. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

DeSUS mopedisti čedalje bolj prevladujete v tej temi. A sploh še kdo goni klasičnega Poganjalca, matrwola? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vse (in še več) kar sedaj zvozim z e-biciklom, sem že zvozil z analognim. Nimam nobene slabe vesti. Takoj zamenjam svoj precej € drag e-bicikel za analognega, lahko tudi cenenega, če mi nekdo zraven podari delujoče kolke in kolena.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jaz enako pravim, dokler kolki in kolena pa srce funkcijonirajo grem na klasiko.... :nevem:

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.