Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo... Na moji Mazdi letnik 2010{2.2 diesel} je volanska letev za?ela spu??ati ?udne zvoke... Pelko je postavil diagnoza da jo je potrebno zamenjati(ni ?e kriti?no) cena cca 700?. Sedaj pa uprasanje ali menjati ali pride v po?tev kak?na druga varianta. Hvala za pomo?. Lp

Napisano

Zdravo... Na moji Mazdi letnik 2010{2.2 diesel} je volanska letev za?ela spu??ati ?udne zvoke... Pelko je postavil diagnoza da jo je potrebno zamenjati(ni ?e kriti?no) cena cca 700?. Sedaj pa uprasanje ali menjati ali pride v po?tev kak?na druga varianta. Hvala za pomo?. Lp

Najprej sprosti ro?ko za ?timanje vi?ine in globine volana in volan fajn 'pregoni' not ven gor dol pa poro?aj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ceneje verjetno je ampak se nisem na?el junaka ki bi obnavljal elektri?no volansko letev za mazdo

Napisano

Malo zadihaj in pospravi 700Eur. Tudi meni je 'mojster' Pelko postavil isto diagnozo. Pa mi diagnoza ni bila vsec saj je bil volan popolnoma normalen za voznjo, brez lufta, edino kar je bilo je bilo cudno skrtanje predvsem ob pocasni voznji in obracanju volana na mestu, tako kot pri tebi, zato sem se po letih izogibanja Mazde Mocnik odlocil da avto zapeljem se tja v pregled. In evo ti ga na, resitev v 30 minutah. Ugotovili so da so mansete (ne sprasuj kaj je to ker pojma nimam o sraufanju avtov)pocile in spustile olje. Dolili so olje in skratnje je prenehalo. Cez teden dni so zamenjali mansete in od takrat imam mir. Mislim da je to tvoja resitev, denar pa lahko nakazes na moj trr, imas v zasebnem sporocilu :)

Napisano

No to sem ?akal, pa nimam ni? proti Pelkotu, to je druga mazda ki je redno servisirana pri njemu ... Grem ta teden ?e po drugo mnenje pa da vidmo kje smo...

Napisano

No evo avto zrihtan,zamenjan zglob na desni roki in zamenjane in podmazane man?ete na volanski letvi, vsi nadle?ni zvoki od prej so izginili... Cena 85? z delom brez kakr?nega koli popusta!

Napisano

Simon, dober mehanik kot je, se mi zdi pre-pre zaseden in nima ?asa niti dobro pogledati problemov.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Z jezika si mi vzel, upam da ga to ne bo stalo dobrega imena. Lahko pa iz moje strani naredim malo reklame za Gantar Naklo,zelo korekten odnos brez te?av si vzame ?as(kljub polni delavnici) in lepo razlo?i vse kar se je naredilo na avtu... ?e se komu reklama zdi sporna se objava lahko izbri?e.

Napisano

Za Pelkota si pravilno povedal. Jaz sem nehal k njemu hodit zgolj stega razloga ker prov cutis da nima casa da se posveti problemu. Kot po tekocem traku.

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

No evo avto zrihtan,zamenjan zglob na desni roki in zamenjane in podmazane man?ete na volanski letvi, vsi nadle?ni zvoki od prej so izginili... Cena 85? z delom brez kakr?nega koli popusta!

zivjo, kateri let mazde imas in kje si to rihtal

Napisano

No evo avto zrihtan,zamenjan zglob na desni roki in zamenjane in podmazane man?ete na volanski letvi, vsi nadle?ni zvoki od prej so izginili... Cena 85? z delom brez kakr?nega koli popusta!

Zanima me ali je to tudi resitev napake vpodvozju ko zapeljes npr. preko lezecih policajev in zaslisis pok v podvozju vozila ?
Napisano

Po vsej vrjetnosti to nebo kriva volanska letev, ampak kaksen volanski koncnik, roka. Mislis na tisti famozni pok, katerega polovico mazdasev slisi in nihce ne najde resitve? Tudi sam sem v temu klubu :D. Podvozje 3x pregledano pri treh razlicnih serviserjih pa so vsi rekli, da ni nikjer zracnosti... Jest nekako sumim na zglob spodnje roke. Zanimivo je to, da imamo pri bajti isti avto, isti letnik z istimi kilometri le da je 2.0 motor pa nikoli ne duha ne sluha o kakrsnem koli poku.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Po vsej vrjetnosti to nebo kriva volanska letev, ampak kaksen volanski koncnik, roka. Mislis na tisti famozni pok, katerega polovico mazdasev slisi in nihce ne najde resitve? Tudi sam sem v temu klubu :D. Podvozje 3x pregledano pri treh razlicnih serviserjih pa so vsi rekli, da ni nikjer zracnosti... Jest nekako sumim na zglob spodnje roke. Zanimivo je to, da imamo pri bajti isti avto, isti letnik z istimi kilometri le da je 2.0 motor pa nikoli ne duha ne sluha o kakrsnem koli poku.

 

Zanima me ali si bil tudi pri Pelkotu in kaj ti je on svetoval...?.

Napisano

Bil sem pri pelkotu, na AMZSju, in pri se enemu mehaniku in vsi so rekli isto. Da podvozje nima zracnosti. Naslednji teden ga zapeljem se do gantarja :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.