Skoči na vsebino

Mnenje


curko

Priporočeno sporočilo

?ivjo

?e sto let nisem bil na forumu zdaj pa rabim va?o pomo?. Za drug avto bova z punco vzela mazdo 6. Zanima me ?e kdo pozna ta avto in ?e je lastnik na forumu saj sem opazil da ma klubsko nalepko zadaj na prtlja?niku. Na kaj naj bom previden pri tem motorju in kak?ne slabosti ima? Prosim za vim ve? odgovorov.

 

Ob enem pa ?e vesele praznike in sre?no 2018

 

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12733236

 

Curko

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tak motor imam jaz na svoji mazdi 6 (res da druga generacija, letnik 2009, je pa isti motor)

 

moram rec, da je super vse dokler ne prides na avtocesto :) (se posebej, ko primerjam z mojo drugo 6ko dizel 129 konjsko)

je super tih, poraba je cisto ok, z njim sem prevozil dobrih 50.000km nobenih problemov, ne pije olja,

 

ko ga zalaufas mrzlega, ti skocijo vrtljaji na 1500rpm, in rabi kaksno minuto da pridejo dol (to je normalno)

 

ce boste imeli veliko avtoceste (s 6 prestavo iz 120 na 150 rabi pol leta, pri 150 se vrti na slabih 4000rpm in je motece za dolge poti), potem raje kaksen drug motor, za vse drugo pa je odlicen

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje mnenje je da samo kupi. Ze tako je redkost dobiti 2.0 bencinarja poleg tega je se 2.0 facelift pri kateri je ravno prisla 6pr. Malo me edino motijo km k so res nizki, kar pa ne pomeni da niso realni. Mi imamo isto doma 2008 2.0 in zej ce gre za isti motor imam jest samo pozitivne izkusnje. Poleg tega je pa prva generacija benz itq bulletproof edino, kar jo je zezala je bila rja kar pa mislim, da pri tejle ni problem, saj izgleda lepo ohranjena  :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne pozabit zavore probat pa pregledat.

 

Celjusti rade stekajo zadaj, pa sprednji del zavor je slabe kvalitete, beri: zvijanje diskov in tresenje...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letim takoj po novem letu na ogled ker se res splaca. Najlepsa hvala usem za odgovore in upam da me pocaka 6dni da jo dec ne bo prej prodal so pa umes se prazniki tko da upam da ostane. Hvala

 

Curko

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poglej jo, ker ima mal cudne opise pa to

Pamravi da je TE ampak ima xenon (tovarniski, ker ima pranje). TE ni imela xenona.

Tud pise da ima vrecko za smuci, mazde tega nimajo (se vedno ne razumem zakaj ne)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje mnenje je da samo kupi. Ze tako je redkost dobiti 2.0 bencinarja poleg tega je se 2.0 facelift pri kateri je ravno prisla 6pr. Malo me edino motijo km k so res nizki, kar pa ne pomeni da niso realni. Mi imamo isto doma 2008 2.0 in zej ce gre za isti motor imam jest samo pozitivne izkusnje. Poleg tega je pa prva generacija benz itq bulletproof edino, kar jo je zezala je bila rja kar pa mislim, da pri tejle ni problem, saj izgleda lepo ohranjena  :)

Zakaj ne bi bili realni???? Fotr ima 6-ko letnik 2005 FL in realnih 90.000. Pa? upokojenec, ki dela malo km. Pri bencinarkah verjamem tem km, ker ?e pa bi nekdo dizelco prodajal s tolk km, je pa al prevarant al pa totalni bumbar, da je sploh dizla kupil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem reku, da niso realni reku sem samo da je delal malo km, ker gre tole za 10k km na leto. To kar pa ti omenjas gre pa za 7k km na leto kar je pa sploh malo in bi jest osebno ob nakupu avta definitivno kar se le da preveril, ce to drzi  :). Pac zapeljes na uradni servis pa ti takoj povejo. Preverijo abs ali pa airbag racunalnik pa bojo takoj videli koliko delovnih ur ima. Das tistih 20? pa mirna bosna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sumljivo mi je,zakaj se ta avto prodaja ?e toliko ?asa? Namre? na AvtoNetu je ?e precej ?asa in tudi oglas se nonstop spreminja. In tudi cena. ?e je avto res tak biser kot pi?e,bi se moral ?e zdavnaj prodati....Samo moje kme?ko razmi?ljanje :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sumljivo mi je,zakaj se ta avto prodaja ?e toliko ?asa? Namre? na AvtoNetu je ?e precej ?asa in tudi oglas se nonstop spreminja. In tudi cena. ?e je avto res tak biser kot pi?e,bi se moral ?e zdavnaj prodati....Samo moje kme?ko razmi?ljanje :)

Ker kdo pa danes kupuje ?e 2.0 bencinarja? Vedno manj ljudi, ali kupijo downsizing mlin?ke ali pa dizla. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sestke same se nasplosno dost slabo prodajajo. Poglej svojo ali pa viperjevo rumenko pa se 7 ti jih lahko nastejem za katere vem, da se ze lep cas prodajajo na avtonetu. Tudi druga generacija...

Prva in druga ja... ta zadnja gen. pa gre za med. Seveda ne benzinarke, ker imajo vse prenapihnjene cene in seveda so gor po pol leta.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sumljivo mi je,zakaj se ta avto prodaja ?e toliko ?asa? Namre? na AvtoNetu je ?e precej ?asa in tudi oglas se nonstop spreminja. In tudi cena. ?e je avto res tak biser kot pi?e,bi se moral ?e zdavnaj prodati....Samo moje kme?ko razmi?ljanje :)

 

Moje mnenje je, da za 10 let star avto, od katerega sta ze nekaj let 2 novejsi generaciji zunaj, ni extra vroca zadeva, cena pa tudi ne neka tako zelo ugodna :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.