Skoči na vsebino

mazda 6, voda v prtlja?nem prostoru


Priporočeno sporočilo

Zanima me ?e ste kdaj meli probleme z vodo v prtlja?nem prostoru, meni na 2. generaciji in o?etu na 1. generaciji je obema zalilo, zdaj nekaj sem bral da lahko voda pride skozi tesnilo pr zadnjih lu?eh, je ?e kje kjer bi lahko pri?la, recimo pri za??itni tesnilni gumi, na obeh avtih sta tesnila slab?e ohranjena.

Kje bi dobil to tesnilo, ma kdo isku?nje, jaz sem pre?ekiral ebay pa ni? na avtodocu tut ni ni? pametnega... rabljeno nebi dajal ker je ?e zdaj rabljena..

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem, zato pa sprasujem, mislu sem menat komplet to velko gumo, pa zasilikonirat pri lu?eh pa upam da bo...

 

druga?e je pa tkole zjahana ?e guma:

post-4105-0-34788200-1515939195_thumb.jpg

 

Tkole je pa akvarij pr fotru, na ?alost je tudi wofer poplavlo, je ?e par litrov v ?katli blo vode. Jaz sem svojega re?il sem opazil vodo ?e predno ga je zalilo.

post-4105-0-85586600-1515939331_thumb.jpg

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Voda pride v prtlja?nik tudi pri spojih plo?evine zadaj za tapicerijo. Odstrani tisto kotno v prtlja?niku pod lu?jo. Pa bo? videl rjavo sled od kjer voda prite?e. Imel isti primer,samo v milej?i obljiki. Tudi pri dvigalki je vse plavalo. Treba zasilikonirat spoje in tudi z zunanje strani. Potrebno sneti zadni odbija?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uff, to pa je akvarij :blink:

Na slikah gumice zgledajo slabo, poglej ?e na zgornjih gumica k grejo kabli skoz, najbolje pa je kot so ti ?e predlagali, daj plasti?ne obloge dol pa poglej ?e so kje sledi vode, ?e ne pa se vsede? noter v prtlja?nik, nekdo ti pa naj z ?laufom vodo ?prica pa gleda? s kje prite?e.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Voda pride v prtlja?nik tudi pri spojih plo?evine zadaj za tapicerijo. Odstrani tisto kotno v prtlja?niku pod lu?jo. Pa bo? videl rjavo sled od kjer voda prite?e. Imel isti primer,samo v milej?i obljiki. Tudi pri dvigalki je vse plavalo. Treba zasilikonirat spoje in tudi z zunanje strani. Potrebno sneti zadni odbija?.

Tudi jest sem imel malenkost mokro pri prvi generaciji, ampak samo pri dvigalki. Pri spojih plocevine mislis tam kjer se bok konca in zacne odbijac (pri nosilcu odbijaca) ?

Se dobro da si svojega resil, ker je jeba dobiti woofer in tudi cenovno ni ugoden! Za prvo generacijo je to dosti lazje dobiti in tudi poceni. Ti woofer normalno deluje v GTAjki? Drugace pa vzemi tesnila iz ene razbite vsaj za sedaj dokler je tako vreme. Mogoce dobis celo dobra in cela tesnila :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz sem opazil to enkrat. Po vecjem nalivu sem upaziol pri dvigalki namocen tapicirung. vec ni bilo..sumim pa da pride nekako preko zadnje luci. Bom pokukal tudi sam nasledenj tedne, ce bo le vreme zdrzalo. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz sem opazil to enkrat. Po vecjem nalivu sem upaziol pri dvigalki namocen tapicirung. vec ni bilo..sumim pa da pride nekako preko zadnje luci. Bom pokukal tudi sam nasledenj tedne, ce bo le vreme zdrzalo.

 

Druga generacija ?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zgleda ma? sam ti sre?o in ima? superduper avto brez kiksov ;)

 

Samo res, ga je treba kar obdr?ati in piliti, dokler ne razpade. Kar je ?e najbolj sme?no pri vsem je to, da zadnje cajte gre kot nora in pije izredno malo.

Zadnji tank 6.5 l/100 ve?inoma po mestu.

In ko re?em mesto je to res cijazenje od kro?i??a do kro?i??a, pa po hribu gor pa dol.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo res, ga je treba kar obdr?ati in piliti, dokler ne razpade. Kar je ?e najbolj sme?no pri vsem je to, da zadnje cajte gre kot nora in pije izredno malo.

Zadnji tank 6.5 l/100 ve?inoma po mestu.

In ko re?em mesto je to res cijazenje od kro?i??a do kro?i??a, pa po hribu gor pa dol.

rja odpada pa je la?ja  :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi imamo dve (2.0 in 2.5) pa za enkrat trkam na les vse lepo dihta. Sem pa sel mal gumice pregledat in so na 2.0 (4 vratna) kot nove na 2.5 (5 vratna) pa bi jih bilo potrebno ze zamenjati. Problem je k jih ne dobim, 140e mi je pa malo prehuda cena na uradnemu... Vrjetno iz kaksne razbite ce bojo vredu ohranjene :)

Je pa zanimivo da se pri obeh avtih vlaga nabira v zadnjih luceh, ko je slabo vreme :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi imamo dve (2.0 in 2.5) pa za enkrat trkam na les vse lepo dihta. Sem pa sel mal gumice pregledat in so na 2.0 (4 vratna) kot nove na 2.5 (5 vratna) pa bi jih bilo potrebno ze zamenjati. Problem je k jih ne dobim, 140e mi je pa malo prehuda cena na uradnemu... Vrjetno iz kaksne razbite ce bojo vredu ohranjene :)

Je pa zanimivo da se pri obeh avtih vlaga nabira v zadnjih luceh, ko je slabo vreme :)

 

Genav isti problemi lot pri meni. Jaz sem tudi na ebayju gledu pa useposod pa ni za dobit te gume blesave, ?e slu?ajno kje najde? pa da ni rabljena oz iz odpada pa javi ;)

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.