Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nasel sem nekaj za 60eur, a je veliko dela z montazo? kako je z odstopanjem odtenkov iste barve, se ful vidi?

 

Jest sem takrat isto razmisljal, da bi kupil nova vrata, ampak so za voznikova vrata hoteli 100e (gola vrata), potem je potrebno premestiti se kljucavnico in pa vse ostale plastike in zvocnik... Tako da se mi ni izplacalo. Tisti cepi so tam za odvodnjavanje in ce se ti v vratih zadrzuje voda so vrjetno kanali zabasani in ti tudi zaradi tega toliko hitreje gnije vse skupaj. Jest sem to delal pri nekem znancu (popoldancu) k se ukvarja z licarijo in kleparijo. Ce bi to peljal k komu drugemu bi bila cena takoj 500e..

Napisano

Da

 Ok potem sploh nevem ce se splaca vlagat, pustim se 2 leti da zgnije do konca :zvizga:  kako bi zascitil prag na katerega se siri rja? sem ziher da se da simple resit to kapljanje vode ot rje?

Napisano

 Ok potem sploh nevem ce se splaca vlagat, pustim se 2 leti da zgnije do konca :zvizga:  kako bi zascitil prag na katerega se siri rja? sem ziher da se da simple resit to kapljanje vode ot rje?

 

prag ti verjetno rjavi od znotraj, ?e je enkrat za?el rjavett ga ve? ne more? za??iti, ?e pa ?e ni rjav pa zapolni? votle dele z voskom.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sam sem dal oba praga, ki sta bila...zelo slaba...zrihtat za 400?...avto mislim imet ?e 150000km...

Napisano

Ja na sliki zgleda da ti rja kaplja dol, bi pa blo vseeno dobro preverit znotraj praga ce se kaj dogaja. No ce mislis avto met dalj casa.

Se pa da videt ce vzames plasticne obloge med vrati in pragom dol in posvetis noter, se bolje pa z endoskopsko kamerco.

Pri moji M3 so pragi na zunaj zgledali tud vredu, ko pa je klepar pogledal noter pa je bil notr cist gnil, ga je zascita in barva skup drzala.

Zato sem nabavil nove prage in dal sanirat vso rjo na avtu.

Menjal pa sem rabljena zadnja leva in desna vrata od novejsega letnika, nove zadnji robovi-blatniki levo in desno, novi pragi levo in desno, nov desni blatnik.

Na zadnjih prtljaznih vratih pri notranji luci je bil tud en mehurcek in se je tudi to saniralo.

Barvan je bil skoraj cel avto razen obeh odbijacev in strehe+ narejena komplet zascita spodaj+zascita votlih delov z voskom. Cena vsega dela 450?.

Rez.dele sem sam nabavil.

Imam pa namen avto se nekaj let imet, zato sem ga dal popravit kot je treba, ker je kot 2avto prav odlicen za po mestu.

post-5522-0-23317400-1538559091_thumb.jpg

post-5522-0-73139000-1538559253_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sem zdaj dal rihtat pred cca 1mescem. Klepar je rekel da mora drzat kot original, ce ne mi brezplacno popravi. Je pa sel prvo po varjenju novih delov s cinkom cez nato s to grdoantikorozivno zascito in pol je prislo kitanje, barvanje.

Glede na to da se zelo dobro poznava ze od majhnega mu verjamem na besedo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sem zdaj dal rihtat pred cca 1mescem. Klepar je rekel da mora drzat kot original, ce ne mi brezplacno popravi. Je pa sel prvo po varjenju novih delov s cinkom cez nato s to grdoantikorozivno zascito in pol je prislo kitanje, barvanje.

Glede na to da se zelo dobro poznava ze od majhnega mu verjamem na besedo.

?e bom potreboval se bova sli?ala, ker je dobro, da je nekdo dokaj blizu in lahko za normalen denar nekaj naredi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To je lepo slisat, koliko te je prislo vse skupaj z deli? Sicer sem skoraj ziher da se ti bo vsaj nekaj rje vrnilo po nekaj letih. Ce bi dal sanirat vso rjo bi me najbrz prislo okoli 1k eur, kar pa je bv ce je avto vreden cca 2k. Najbolj se nagibam k nakupu rabljenih vrat, za pragove pa se nisem ziher ce bi sploh kaj popravljal.

 

Sem zdaj dal rihtat pred cca 1mescem. Klepar je rekel da mora drzat kot original, ce ne mi brezplacno popravi. Je pa sel prvo po varjenju novih delov s cinkom cez nato s to grdoantikorozivno zascito in pol je prislo kitanje, barvanje.
Glede na to da se zelo dobro poznava ze od majhnega mu verjamem na besedo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.