Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moje vpra?anje je slede?e:

 

Vozim 9 let staro Mazdo 5, 1.8. ?e dlje ?asa ( cca 2 leti) se je pojavljalo zatikanje pedala za plin in sicer ob za?etnem pritisku, ko se pedalo sprosti, se normalno giba. Na servisu, so namazali ?ico, nato po vztrajanju glede te?ave, tudi zamenjali ?ico za plin. Te?ave z zatikanjem so bile sicer manj?e, a se niso kon?ale. Ob zadnjem obisku so o?istili loputo za zrak , a je bil avto po posegu slab?e vozen, zatikanje pedala je ostalo, pojavilo pa se je nihanje vrtljajev v prostem teku, vse do 2400/min. Po ponovnem obisku je bila diagnoza , da je potrebno 1000 km voziti, da se neke tabele vrtljajev v ra?unalniku na novo izpi?ejo, ?e pa to ne bo uspelo, je nujna menjava loput, kar stane 1200 ?.

Prosim za ?e va?e-drugo- mnenje.

Pozdrav Goran

Napisano

Pedal se ti fizi?no zatika?

Je drive by wire sistem(elektri?na loputa)?

Pedalo se zatika ko polo?im nogo nanj ob prestavljanju naprimer, kot bi se upiral pritisku, nato ob pove?anem pritisku  popusti, pa normalno deluje, dokler zopet ne menja? prestave in popolnoma odmakne? nogo s pedala  in ponovni pritisk nanj se znova upira ...

Kar se pa lopute ti?e, pa ?al ne vem, kaj je drive by wire....po serviserjevem mnenju naj bi ?lo za loputo za zrak ....ve? pa ne vem. Gre za Mazdo 5, letnik 2009 , bencin 1.8.

Napisano

Ce so ti namazalo zico za plin sklepam, da ima klasicno loputo in ne elektronsko. Mogoce kaksna rabljena iz kaksne razbite?

Napisano

Ce so ti namazalo zico za plin sklepam, da ima klasicno loputo in ne elektronsko. Mogoce kaksna rabljena iz kaksne razbite?

Kaj pa je sploh funkcija lopute za zrak? Je torej zatikanje ?ice za plin nekako povezano z loputo ?

Napisano (urejeno)

Loputa za gas spusca zrak v sesalni kolektor oz. v motor. Ko ti pritisnes na gas se loputa temu primerno tudi odpre in dolocena kolicina zraka vstopi v motor. Senzor na loputi zazna, da si pritisnil na gas in to sporoci glavnemu racunalniku. Istocasno Maf oz. (senzor pretoka zraka) zazna vecji pretok zraka in komunicira z glavnim racunalnikom, kateri pa poslje ukaz injektorjem, kateri brizgajo zadostno oz. primerno kolicino benza. Novejsi avti imajo elektronsko loputo starejsi pa na "zajlo". Princip delovanja je isti.

Obrati lahko nihajo tudi zaradi umazane lopute.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Ej...Janez1 lahko za inf in pomo? pokli?e? na?ega mojstra Dr.Pelko simon delavnico ima v Medvodah.gsm 041 667 335.verjetno bosta najdla re?itev lp

Napisano

Ej...Janez1 lahko za inf in pomo? pokli?e? na?ega mojstra Dr.Pelko simon delavnico ima v Medvodah.gsm 041 667 335.verjetno bosta najdla re?itev lp

Hvala obema za informacije. O?itno je kar zapleten mehansko elektronski sistem, ki uravnava dotok zraka in goriva v motor. Zadeva ni bila mote?a, dokler je bilo samo zatikanje pedala, saj sem se navadil , pa tudi serviserji so me tola?ili, da gre zgolj za nenamazanost zajle , ki se ob neko zadevo drgne. S pojavom nihanja vrtljajev, pa se je nekako izkazalo, da je vrjetno problem v teh loputah, ki so zapacane, kot pravite ... upam, da mi servis re?i ta problem, vsekakor pa bom v primeru , da se to ne zgodi, kontaktiral ?tevilko gospoda Pelkota.

?e enkrat hvala za pomo?.

Napisano

Kolikor gledam kataloske stevilke imajo vse mazde 5 2007-2009 klasicno loputo na zajlo. 1.8 ima svojo loputo in pa 2.0 ima svojo. Na avtonetu imas eno 5ko 2007 letnik po delih pa prasi koliko bi hotu za loputo :). Z malo googlanja sem tudi najdu firmo (car & hifi), katera obnavlja lopute (smo skoraj sosedje). Seveda se pa prvo prepricaj, da gre res za loputo. Po postavljeni ceni nove lopute, sklepam da si ga peljal na uradni servis :D. Moje mnenje je da pejt do pelkota in naj ti postavi diagnozo, kaj tocno je narobe z njo. Poklici na car hifi in povej kaj je narobe z loputo in ce to znajo popraviti. Ce lahko si zmagal in ti jo pelko odmontira in jo peljes v Lesce. Ce se je pa ne da popraviti, potem pa tista rabljena na spodnjemu linku.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=8065307&display=Mazda%20Mazda5%201.8i%20TX%20po%20delih%20ali%20cel

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=8122753

Napisano

Snami tisto zajlo iz lopute, pa lepo samo loputo na roke obrn pa bos vidu kaj se zatika pa kje. ?e so puse obrabljene ki tr?ijo loputo lahk zarad tega se zatakne k gre s centra osi....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz nisem mojster ?raufanja, nimam niti orodja, niti prostora, pa tudi nisem se ?e nikoli lotil ?esa v predelu motorja ...Avto je res ostal na uradnem servisu, pravijo, da mi ga bodo popravili tekom tedna. ker ste se tako potrudili z nasveti, bom o rezultatih poro?al.

Lep ve?er vsem....Goran

P.S. Hvala tudi za linke.

Napisano

Kot obljubljeno..poro?am, da sem pravkar dobil avto, fant, ki je opravil poseg mi je prijazno prinesel loputo na ogled, ter pokazal kako se z ?ico odpira in kje se nabirajo saje ... vgradili pa so rabljeno loputo. Naj ?e povem, da se avto pelje zelo lepo, nikakr?nega zatikanja pedala in tudi nihanje vrtljajev v prostem teku ni. Ker sem prvi? na forumu kaj spra?eval moram vse pohvaliti za zares hitro svetovanje.

Vsem, ki imamo Mazde , ?elim, da se avto dobro odre?e in opravi?i japonsko kvaliteto.

Napisano

Ej...super da so ti porihtali.kaj si imel na mazda servisu ? Koliko km..si imel na mazdi...lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.