Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moj poskus merjenja:

Avto je miroval cca 15h....odklopil  minus klemo na acu in vmes priklopil MM (multi meter)..nastavitve MM razvidne iz slike.

vrednosti so bile 00,0....nato v?tekam ?e OBDll...enako 00,0 !!

Kaj sedaj?

Sem ga kje polomil??     post-10465-0-50848000-1575974833_thumb.jpg

Res pa je da sem meril cca 3 min.    Samo ?e bi kje kaj cuzalo acu...bi se ?e takoj vsaj nekaj pokazalo....ne pa 00,0!

 

Napisano

Moj poskus merjenja:

Avto je miroval cca 15h....odklopil  minus klemo na acu in vmes priklopil MM (multi meter)..nastavitve MM razvidne iz slike.

vrednosti so bile 00,0....nato v?tekam ?e OBDll...enako 00,0 !!

Kaj sedaj?

Sem ga kje polomil??     attachicon.gif20191210_113300.jpg

Res pa je da sem meril cca 3 min.    Samo ?e bi kje kaj cuzalo acu...bi se ?e takoj vsaj nekaj pokazalo....ne pa 00,0!

Prestavi rde? kabel od multimetra na prvi vtika? ko pi?e 10A.

0,0 ti ne more kazat, ker nekaj ti more porabljat, ?e druga ne ura v avtu.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

ja lahk da nimamo istega adapterja, moj je meu uzgano rdeco ledico, vrjetno je to bil polozaj pripravlenosti. in ja brez kontakta.

 

je pa res da ko sm parkrat to opazu sm ga zacel odstekvat.

Napisano

no, daj kontakt in poglej ?e se kaj zgodi, ?e se ne, je nekaj z multimetrom narobe, najverjetneja pergorela varovalka v notranjosti, kar je po videnem zelo verjetno.

Napisano

Jest imam tocno isti multimeter in mi na 200mA pokaze 00.1-00.2 na 20m/10A pa 0.02 Ce prestavim rdeci kabel levo (10A) ne dobim nobene vrednosti na 200mA, 2mA, ali na 20m/10A

Napisano

varovalka je na obmo?ju katero ima? nastavljeno 200mA, tako da si jo najverjetnje skuril. Prestavi na merilno obmo?je 10A in rde? kabel prav tako.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

?iv.

 

Evo, na?el krivca-porabnika!! Spredaj v odbija?u dodatno zmontirane (OSRAM) ledice....

En ve?er po naklju?ju opazil, da mi ena glih komajda "brli"   Po dbevi ni ?ans, da bi opazil...?e pono?i sem komajda!! 

V glavnem...o?itno je moralo vezje od ledic nekaj oksidirat....in je tako pri?lo v stik in po?asi in vztrajno cuzal acu.

Odklopil varovalko in sedaj deluje kot mora! 

 

Lp.

Napisano

Bravo... lepo, da si nam povedal, da si uspe?no re?il, ker po navadi ko uporabnikom uspe odpraviti problem, kar nekako pozabijo napisat kako so ga re?ili.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.