Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ce se ne motim imajo mazde tudi ta sistem, mogoce kdo ve kako se spremlja nivo scavnice? Pri Alhambri je range scavnice sorazmerno padal s prevozenimi km in se minimum blizal ko se je blizal redni servis po kmjih.

 

Pri citroenu pa je pri 8000km pisalo Adblu range 1500km, pa se danes pri 21.000km pise 1500km....

 

Ne vem al mam prenosno stranisce pa ga moram sam cistiti??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ce se ne motim imajo mazde tudi ta sistem, mogoce kdo ve kako se spremlja nivo scavnice? Pri Alhambri je range scavnice sorazmerno padal s prevozenimi km in se minimum blizal ko se je blizal redni servis po kmjih.

Pri citroenu pa je pri 8000km pisalo Adblu range 1500km, pa se danes pri 21.000km pise 1500km....

Ne vem al mam prenosno stranisce pa ga moram sam cistiti??

Kolikor je meni znano Mazde ne svinjajo okolja z scalnico.Dokler gre tvoja baraka naprej se ne sekirat. Ali nima kak?ne lu?ke, da je treba scanino doto?it ali jim je tudi to preve? za dodat na armaturko kot za dpf?

 

 

Napisano

Ja potem ko je na minimumu se vzgejo alarmi. Pa ce ne dolijes 1000km po alarmu ti avto tud vzgal ne bo :)

A CX7 je potem izjema z 2.2 motorjem in adblu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja potem ko je na minimumu se vzgejo alarmi. Pa ce ne dolijes 1000km po alarmu ti avto tud vzgal ne bo :)A CX7 je potem izjema z 2.2 motorjem in adblu?

Po mojem ja.Star motor, drugi so do tu ?ele prilezli.:)

 

 

Napisano

Po mojem ja.Star motor, drugi so do tu ?ele prilezl

no ja star, je le 2.2 zasnova dana?njega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

'Koncno'....zadnjih 15000km je bil range 2400, zdaj pa 'zadnjih' 2400

post-2637-0-40405500-1521054019_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 let kasneje...
Napisano
pred 3 urami je TadejMAZ napisal:

pumpe ne kažejo prou zihr ne js ga kupim kr u brežcah in sam tankam so to dobre cene: link ?

??? 🤔

 

 

Napisano

Ad blue je da rataš plav kadar crkne  pumpa.Zdaj imajo psa koncern novo finto če crkne pumpa in ti oni niso natočili njihovo lulanijo se obriši z garancijo -pripravi jurčka.Ma rataš zelen ne plav

Napisano

Nekje treba poloviti noter vse popuste, ki ti jih dajo ob nakupu avta:rolleyes:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Brane napisal:

Ad blue je da rataš plav kadar crkne  pumpa.Zdaj imajo psa koncern novo finto če crkne pumpa in ti oni niso natočili njihovo lulanijo se obriši z garancijo -pripravi jurčka.Ma rataš zelen ne plav

Vem ja, nam na službenih treh so že tri šle u maloro pred 200kkm, cena pa 700€ ?zmeden?(citrončki koncern) nismo jih menjali, naj se lepo.... :harhar:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Vem ja, nam na službenih treh so že tri šle u maloro pred 200kkm, cena pa 700€ ?zmeden?(citrončki koncern) nismo jih menjali, naj se lepo.... :harhar:

 

prinas, ko smo mel še službene Berlingote so tut crkovale v vrstnem redu... + še kup drugih težav, tak da smo se na firmi poslovili od Citroena

Napisano
pred 9 minutami je Deeyan napisal:

 

prinas, ko smo mel še službene Berlingote so tut crkovale v vrstnem redu... + še kup drugih težav, tak da smo se na firmi poslovili od Citroena

Zaenkrat druga ne crkuje,tako je že 10 let.....🤞

Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

prinas, ko smo mel še službene Berlingote so tut crkovale v vrstnem redu... + še kup drugih težav, tak da smo se na firmi poslovili od Citroena

Pri nas tudi. Najprej problemi z dpf, nato na enemu crknjena turbina... Tudi so šli -pa,pa.

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Pri nas tudi. Najprej problemi z dpf, nato na enemu crknjena turbina... Tudi so šli -pa,pa.

 

Pr nas je enmu se zobati jermen utrgalo in zamlelo vse skupi

Napisano

Ja kaj pa delate z avti,🤔 to so avti za nežne roke in dolge ture.... 👍

Smo zvozili enih 10. HDI dizl motorčkov (350000-430000km) pa še so šli, samo kot avti sami so... 🙈

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Ja kaj pa delate z avti,🤔 to so avti za nežne roke in dolge ture.... 👍

Smo zvozili enih 10. HDI dizl motorčkov (350000-430000km) pa še so šli, samo kot avti sami so... 🙈

 

Zdej mamo pa VW Golfe (7 serija), pa ni nobenih tezav, midva s sodelavcem pa tut s Caddyem nobenih tezav 🙂

Napisano

AdBlue je in bo problem pri vseh znamkah, ne le Citroenu. Samo pokukajte na druge forume (npr. Mercedes).

 

Pač skoraj vsaka nova pogruntavščina ima porodne težave, sploh če je na hitro skupaj zmetana - kar predstavlja dodatek AdBlue h kateremukoli motorju.

 

Se bojim, da bodo tudi Mazdine šestice in CX-5 z AdBlue sistemom začele lastnikom kravžljati lase, ko bodo enkrat stare par let in prevozile preko 150.000 km.

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Ja kaj pa delate z avti,🤔 to so avti za nežne roke in dolge ture.... 👍

Smo zvozili enih 10. HDI dizl motorčkov (350000-430000km) pa še so šli, samo kot avti sami so... 🙈

Dražali so se tiste: "Kateri avto gre najhitreje po makedamu?" -Službeni :P

  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.