Skoči na vsebino

mazda cx5 te?ave


Priporočeno sporočilo

pozdravljeni,

 

sem nov na forumu in me zanima va?e mnenje. Imam mazdo cx5 2.2 dizel in sicer skoraj eno leto prevo?enih ima 156.000 km. pred tem sem imel accorda 2.2.

danes zjutraj ko sem se peljal v slu?bo so se mi postopoma za?ele pri?igati vse lu?ke (najprej city brake, potem bremze, in potem se je ugasnil radio ter za?util sem trenje v servo volanu). zapeljal sem na stran in ugasnil avto. 

ko sem ga poskusil nazaj pri?gati avto ni pri?gal (?eprav vse lu?ke in radio so se pri?gali kot da avto te?e).

 

zanima me ali je mo?no da je to alternator ali kdo ima idejo kaj ?e bi lahko bilo? trenutno je avto na servisu in se kar bojim diagnostike in vi?ine ra?una :)

 

hvala za va?a mnenja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trenje v servovolanju? Najbr? ti ni delal oja?evalec servo volana? Samo ne vidim povezave z akumulatorjem, ampak v teoriji je vse mo?no. V najbolj?em primeru, ti je shodil akumulator. Vse ostalo bo pomoje dra?je (?e nima? garancije).

 

Kam si pa peljal na servis?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trenje v servovolanju? Najbr? ti ni delal oja?evalec servo volana? Samo ne vidim povezave z akumulatorjem, ampak v teoriji je vse mo?no. V najbolj?em primeru, ti je shodil akumulator. Vse ostalo bo pomoje dra?je (?e nima? garancije).

 

Kam si pa peljal na servis

 

 

ne toliko trenje kolikor je v bistvu postal samo nekoliko trd. vendar me ?udi da potem avto ni ve? pri?gal ampak vsi sistemi so pa delovali kakor da je avto pri?gan.

avto sem dal kar na cosmos saj sem mislil najprej da je alternator in sem ga hotel peljati kar h kogov?ku ampak ni bil ziher, za to sem se odlo?il kar za cosmos (vem da mogo?e ni najbolj?a odlo?itev)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... za to sem se odlo?il kar za cosmos (vem da mogo?e ni najbolj?a odlo?itev) ...

 

Zakaj pa to ne bi bila najboljsa odlocitev... Moje izkusnje z njimi so pozitivne ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko je zaradi elektrike ker je elektricen servio. Prej je alternator, ker med voznjo ta zagotavlja strom. Razen ce je baterija tolk v k...da sesuva vse skupaj.

 

Drugace preveri kleme, ce so ciste in dosti pritrjene, imel v cx7 lucko akuja samo zaradi tega. Tukaj je tako mocan tok da rabi dober stik (povrsino)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je zagotovo alternator. Ce bi bil akumulator se avto nebi ugasnil med voznjo, saj ga alternator fila. Poleg tega ti je pa se lucka gorela. Alternator se da tudi obnoviti preden ti zaracunajo 1 milijon za nov alternator. Je pa zanimivo, da je alternator shodu pri par let staremu avtomobilu in 160k prevozenih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni, ja je alternator, tudi na servisu jim ni jasno kako je uspel crknit, tako da sedaj bo za obnovit alternator in zamenjat jermenico alternatorja, potem bomo pa ?e videli ?e bo potrebna zamenjava akumulatorja.... kar lep stro?ek madona :/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni, ja je alternator, tudi na servisu jim ni jasno kako je uspel crknit, tako da sedaj bo za obnovit alternator in zamenjat jermenico alternatorja, potem bomo pa ?e videli ?e bo potrebna zamenjava akumulatorja.... kar lep stro?ek madona :/

In kolk so racunal,ce ni skrivnost?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uo to pa je stro?ek. Jeba.

 

Pid je PCM: ALT_CUR_DSD

Tok pa je od 15-40A. Pa tudi ve? sko?i. V prostem teku okoli 20A, vo?nji po mestu cca. 30A, pri 90km/h pa pade okoli 15-20A.

Je pa odvisno od porabnikov, ksenovke dvignejo takoj cca. 15A,...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uo to pa je stro?ek. Jeba.

 

Pid je PCM: ALT_CUR_DSD

Tok pa je od 15-40A. Pa tudi ve? sko?i. V prostem teku okoli 20A, vo?nji po mestu cca. 30A, pri 90km/h pa pade okoli 15-20A.

Je pa odvisno od porabnikov, ksenovke dvignejo takoj cca. 15A,...

Nimam. Zanimivo. Bom s tokovnimi kle??ami pomeril

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nimam. Zanimivo. Bom s tokovnimi kle??ami pomeril

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

To bo pa najbolj sigurno  :bravo:

 

Sicer pa pri slu?benem Berlingotu mi je alternator zagorel pri cca. 180000 km. 

To se je zgodilo med vo?njo in sem se prav malo usral. Dim vse do kabine.... Sem ?e mislil, da bo vse zagorelo. Nasre?o je samo navitje skurlo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na MOLU ne bo Petrolova.... 😂
    • Še nekaj,kar mogoče o SE ediciji ne veš.Poleg 3-Letne garancije,dobiš tudi 3 Leta Full Servis stroja do vrednosti 99€. Je sicer namenjeno bolj obrtnikom ipd. ki ne morejo ostati brez stroja,a vseeno...pregled,čiščenje,mazanje zamenjava npr stikala,motorja,elektronike ipd...skratka servis stroja do 99€ vključeno....fino😊😉   Vidiš na prilogi,kako je,ko registriraš-je razlika,ker vsi Metabo stroji imajo 3 Leta garancije,SE pa dodatno še Full Service...kar je z rdečo še velja,sivo pa je poteklo. Tam,kjer si dobil še baterijo pa kaže tisti rdeči kuponček z %.   Pa naj ti lepo služi😃
    • Glede na to, da je avto bolj težak glej gume z XL oznako, ker imajo ojačane bočnice, ker se manj zvijajo in ti ne bo robove pobiralo😉
    • Seveda. Samo če 4 ali več let ne bo naslednje Metabo mašine, mi je to overkill. Za to kaj bom kake mehanske storitve delal na avtu in felne menjava, bo 1 baterija dovolj. Ne želim hrčkat za vojne čase 🙂
    • Pazi-polnilec je pri Povšetu najceneje,a pozor-Metabo baterije so drage...še posebaj pri nas. Absolutno nora cena za komplet dveh baterij+polnilec je to. METABO SET 2 X LIHD 4.0 AH + ASC55 (685191000) SE - Vsegrad WWW.VSEGRAD.SI 2 x LiHD baterijski paket 18 V/4,0 Ah Hitri polnilec ASC Ultra Dobavljeno v kartonu To so vrhunske baterije glede na kapaciteto,moč in težo...ko boš šel gledati ceno posamezne baterije ...ne glede ali pri nas,ali zunaj,boš videl,kaka lepa cena je to (v bistvu je to Black Edition SET)....pri Povšetu malce dražji...preračunaj.   Če pa boš kasneje rabil še močnejše baterije....po moči,ne po kapaciteti...za npr. fleksarico,štemarico ipd....jih ni čez te v kompletu z hitrim (8A) polnilcem. METABO SET 2 X LIHD 5.5 AH + ASC 145 (685190000) SE - Vsegrad WWW.VSEGRAD.SI 2 x LiHD baterijski paket 18 V/5,5 Ah Hitri polnilnik ASC 145 DOBAVLJENO V KARTONU   To so nenormalno močne baterije,a za to kljub dvem vsticam celic nimajo dvojno kapaciteto...pač za ekstremne moči. Cena je nooora,kar vidiš po identičnem setu,kateri pa ni SE (Special Edition).   METABO OSNOVNI SET 2 X LIHD 5,5 AH (685122000) - Vsegrad WWW.VSEGRAD.SI 2 x LiHD baterijski paket 18 V/5,5 Ah Hitri polnilec ASC 145   IDENTIČEN!!!,samo k ni SE.   Kaj mislim povedati-mogoče se ti izplača vzeti set z polnilcem in dvema baterijma,ker so pač seti cenejši...pretehtaj.                        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.